Vraag maar niet 😉quote:
Morguh Laf. Geef je nog maar geen koffie. Die zal wel koud zijn tegen de tijd dat jij wakker bent. 😉quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 04:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Laf. Geef je nog maar geen koffie. Die zal wel koud zijn tegen de tijd dat jij wakker bent. 😉
Mogguh Dottiequote:
Vandaag wordt een leuke dagquote:
Vertel?quote:
Buitenmeubel uitzoeken en bij vrienden eten. Die wonen op een berghellingen met mooi uitzicht over de zee en omgeving.quote:
O dat is zeker gezellig en leuk. Wat een luxe om op zo mooi punt te wonen he.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Buitenmeubel uitzoeken en bij vrienden eten. Die wonen op een berghellingen met mooi uitzicht over de zee en omgeving.
Het is ook heel groot. Mijn zoontje vindt het prachtig spelen daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker gezellig en leuk. Wat een luxe om op zo mooi punt te wonen he.
Geniet er lekker van saampjes.
Dan kan die lekker spelen vandaag, zal wel blij zijn als hij daar aan komt danquote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is ook heel groot. Mijn zoontje vindt het prachtig spelen daar.
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan die lekker spelen vandaag, zal wel blij zijn als hij daar aan komt dan
In de rotzooi zitten, wachten tot eindelijk mijn laminaat ligt, dan kan ik de boel gaan opruimen en schoonmaken.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de rotzooi zitten, wachten tot eindelijk mijn laminaat ligt, dan kan ik de boel gaan opruimen en schoonmaken.
Ze gaan dag drie in met leggen van laminaat je geloof het niet he
Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 19.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gisteren gedaan zou worden. Dit is bespottelijk zeg.
Hopelijk geen 189.00 uur.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 189.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeft
2 rijden 8,35 lang
en dan de keuken de helft lang en 2 meter breed een een kleine stukje van de gang
Mijn hele huis is een zaag bende, eerst in de keuken zagen, later in de kamer zagen.
Het is echt drama, Nu komt hij het vanmorgen afmaken, ben benieuwd hoe lang hij er over gaat doen
Meh, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk laat hij het ook netjes achter.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 189.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeft
2 rijden 8,35 lang
en dan de keuken de helft lang en 2 meter breed een een kleine stukje van de gang
Mijn hele huis is een zaag bende, eerst in de keuken zagen, later in de kamer zagen.
Het is echt drama, Nu komt hij het vanmorgen afmaken, ben benieuwd hoe lang hij er over gaat doen
19 uur hahahaquote:
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Meh, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk laat hij het ook netjes achter.
Open jij een nieuwe?quote:
Nee, mag jij doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |