SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laatste keer dat ik een mcflurry bestelde moest ik 'm zelf nog roeren
en dan krijg je een stuk panlat wat door moet gaan voor een houten lepel
RVS rietje is ook niet allesquote:Op maandag 13 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.
eigenlijk moet ik gewoon rvs spul meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel![]()
Denk eerder een jager-verzamelaarquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
Haha zat je in het verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel
[ afbeelding ]Tap tap tap
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al in je appartementje geweest?
Zo’n oranje ding kennen ze hier nietquote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?
nepland zegquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
oh leukquote:Op maandag 13 juni 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk plekje. Denk erg rustig. Het is een villa waar een paar mensen van dezelfde familie een appartementje hebben. Stond koffie, wijn en iets te snacken klaar
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk![]()
Mooie tuin ook waar je kan smurfen?
En makkelijk naar centrum te komen?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Staat een tuinset waar ik lekker mag zitten.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ afbeelding ]
Waarom vernoemen ze hem dan naar het landquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
Jup, trolleybussen elke tien minuten naar verschillende plekken in het centrumquote:Op maandag 13 juni 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En makkelijk naar centrum te komen?
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
perfectquote:Op maandag 13 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, trolleybussen elke tien minuten naar verschillende plekken in het centrum
Zo zouden wij als rode panda's zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
beetje mensen kijkenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in een food court van een winkelcentrum. Zou hier uren kunnen zitten
Ja, moet je AH vragenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom vernoemen ze hem dan naar het land
Alle eettentjes uitproberenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in een food court van een winkelcentrum. Zou hier uren kunnen zitten
Als co-auteur erop gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou geld moeten vragen voor het editen van mijn zusjes research paper
Is de whiskey al op??quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiruna. Wat doen we hier man. Je kunt een cirkel met een straal van 100 km rondom deze stad trekken waarbinnen HELEMAAL NIETS gebeurt![]()
De LKAB ertsmijn tour is natuurlijk volgeboekt voor morgen. Dat wordt ganzeborden.
ja maar LKABquote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiruna. Wat doen we hier man. Je kunt een cirkel met een straal van 100 km rondom deze stad trekken waarbinnen HELEMAAL NIETS gebeurt![]()
De LKAB ertsmijn tour is natuurlijk volgeboekt voor morgen. Dat wordt ganzeborden.
Sjezus dat klinkt saai.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zit echt niet allemaal mee he?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt prima 👍quote:Op maandag 13 juni 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar even een kerk, een openluchtmuseum en een tourist centertje pikken. En wat boodschappen doen. EN dan eens kijken hoe laat het is. Wil nu wel naar bed eigenlijk
Ja was wel een beetje te verwachten. Maar misschien groeit het in de toekomst nog uit naar iets moois waar we trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag je berichtje over het aantal bezoekers. De sfeer was echt heel anders dan in het park.
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummer drie op de top-10 van attracties in Kiruna op Tripadvisor is een hoop stenen op 296 km rijdenHet drielandenpunt SE - FI - NO.
Nummer zeven is het gemeentehuis![]()
Dit duurt te lang. Over een weekje zijn we gelukkig weer thuisZin an
Het gemeentehuis?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummer drie op de top-10 van attracties in Kiruna op Tripadvisor is een hoop stenen op 296 km rijdenHet drielandenpunt SE - FI - NO.
Nummer zeven is het gemeentehuis![]()
Dit duurt te lang. Over een weekje zijn we gelukkig weer thuisZin an
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijdenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?
300 km rijden.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?
Hmm jaquote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijden
Ach uurtje heen uurtje terugquote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijden
Niet gewoon L, XL etc.?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft Decathlon niet gewoon normale maattabellen voor korte broeken
en het is ook niet zo geëftelingiseerd als de Vaalserberg he. Er staat een hoopje stenen en dat is het wel.quote:
Omdat korte broeken voor boomers zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja, als het weer terug naar het park gaat.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja was wel een beetje te verwachten. Maar misschien groeit het in de toekomst nog uit naar iets moois waar we trots op kunnen zijn.
Ach, als het in de buurt is alsnog wel grappig.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en het is ook niet zo geëftelingiseerd als de Vaalserberg he. Er staat een hoopje stenen en dat is het wel.
Mijn nichtje van 12 was er voor het eerst, voor Maan. Zij vond het dan wel weer leuk haha. Dat groeit er bij die generatie wel langzaam in zo.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als het weer terug naar het park gaat.Het is gewoon niets, zo die podia op een grote rechthoek. Nou was ik er natuurlijk alleen in de avond maar in het park heb je dan overal mensen op kleedjes enzo, op het veld is het gewoon een grote looproute van het ene podium naar het andere.
Kun je niet even die treinroute die niet doorging alsnog doen morgen?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er gaan de laatste tijd wel een heleboel dingen anders dan gepland ja
Nee dan zitten ze opeens met vage confectiematen of iets met een EU en NL maat en een maattabel waar je eerst van alles moet invullen en vervolgens geen resultaat krijgtquote:
Lekker boeiendquote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat korte broeken voor boomers zijn
Maan was er een paar jaar geleden ook al. Ging jij wel eens toen het nog in het park was?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 12 was er voor het eerst, voor Maan. Zij vond het dan wel weer leuk haha. Dat groeit er bij die generatie wel langzaam in zo.
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, moet ik ook de stokken nog bestellenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.
Kun je niet even ophouden met je lollige snavel? vervelende man.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet even die treinroute die niet doorging alsnog doen morgen?
Jazeker.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maan was er een paar jaar geleden ook al. Ging jij wel eens toen het nog in het park was?
Crocs natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon rocken met Teva's
De wattes?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon rocken met Teva's
Ik heb die vragen ingevuld en het resultaat is dat er geen maat beschikbaar is.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze opeens met vage confectiematen of iets met een EU en NL maat en een maattabel waar je eerst van alles moet invullen en vervolgens geen resultaat krijgthttps://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8644366&c=BLAUW
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.
Was je er ook toen met die voetbalwedstrijd? Voor mij denk ik de beste Parkpop. En de beste voetbalwedstrijd.quote:
Ja ik dus ookquote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb die vragen ingevuld en het resultaat is dat er geen maat beschikbaar is.
Dan maar naar het kunstmuseum.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je niet even ophouden met je lollige snavel? vervelende man.
Daar ken je toch niet op lopen voor een paar kilometer johquote:
Nee toen zat ik op Tenerifequote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was je er ook toen met die voetbalwedstrijd? Voor mij denk ik de beste Parkpop. En de beste voetbalwedstrijd.
Zie het te vaak.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ken je toch niet op lopen voor een paar kilometer joh
Slapenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, we gaan slapen. We zien het morgen allemaal wel
Zijn mensen die er in de Alpen mee rondlopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ken je toch niet op lopen voor een paar kilometer joh
Soms maak je de leukste dingen juist onverwachts mee. Slaap wel!quote:Op maandag 13 juni 2022 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, we gaan slapen. We zien het morgen allemaal wel
Dit is toch vet man!!quote:
Mja ik loop ook in ruige natuurgebieden (nee niet het industrieterrein) gewoon op simpele adidasjes of pumaatjesquote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen die er in de Alpen mee rondlopen.
@kwiwi ?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn mensen die er in de Alpen mee rondlopen.
Maar je had toch Zweden gepland?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er gaan de laatste tijd wel een heleboel dingen anders dan gepland ja
Heb gisteren die kloof ook op mijn sneakertjes gedaan, maar ik miste mijn stevige zolen wel tijdens het klimmenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik loop ook in ruige natuurgebieden (nee niet het industrieterrein) gewoon op simpele adidasjes of pumaatjes
Ik heb ze vooral nodig bij het afdalen over rotsen/stenen, anders ga ik steeds door m'n enkelquote:Op maandag 13 juni 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb gisteren die kloof ook op mijn sneakertjes gedaan, maar ik miste mijn stevige zolen wel tijdens het klimmen
Hop jij niet als een soepel berggeitje rond?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb gisteren die kloof ook op mijn sneakertjes gedaan, maar ik miste mijn stevige zolen wel tijdens het klimmen
Ik heb lage wandelschoenenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze vooral nodig bij het afdalen over rotsen/stenen, anders ga ik steeds door m'n enkel
Etend computerdingen doen. Net zoals altijd.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En de gezamenlijke keuken, de enige plek waar de WiFi werkt, "is bedoeld voor mensen die willen koken en eten. Niet om op je computer dingen te gaan doen. "
Welterusten allen.
In wat voor tuchthuis zit je?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En de gezamenlijke keuken, de enige plek waar de WiFi werkt, "is bedoeld voor mensen die willen koken en eten. Niet om op je computer dingen te gaan doen. "
Welterusten allen.
Ik heb doodsangsten uitgestaanquote:Op maandag 13 juni 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hop jij niet als een soepel berggeitje rond?
Wat is dit dan voor linkse hippie plekquote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten allen.
Wie bepaald dat?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten allen.
Roadrage met complete hysterie https://www.dumpert.nl/item/100033123_0df342f9quote:Op maandag 13 juni 2022 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen in de auto als we weer beneden zijn
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten allen.
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Etend computerdingen doen. Net zoals altijd.
Ik eet nooit achter de computer, alleen snacksquote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Etend computerdingen doen. Net zoals altijd.
Geen bom mag ik hopen??quote:Op maandag 13 juni 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, gelukkig hebben ze Nederland 1 op de hotelkamer hier, nog een beetje wat te zien op tv.
Overigens tikt het er in het stopcontact iets dat klinkt als de secondewijzer van zo'n oude wekker
Wat doe je dan tijdens het eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet nooit achter de computer, alleen snacks
Waar ben je?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, gelukkig hebben ze Nederland 1 op de hotelkamer hier, nog een beetje wat te zien op tv.
Overigens tikt het er in het stopcontact iets dat klinkt als de secondewijzer van zo'n oude wekker
Nou gewoon aan tafel zitten en eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je dan tijdens het eten?
Zoals zo'n tijdschakelaar? Die zet ik altijd op mijn stopcontact als ik op reis ben en die tikt ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Brusselquote:Op maandag 13 juni 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ben je?
Hier hebben ze alleen Hongaarse zenders
Genieten van het eten? Praten?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je dan tijdens het eten?
Snacken is eten.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet nooit achter de computer, alleen snacks
Ik zit gewoon alleen te knagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als je een disgenoot hebt wel natuurlijk
Of van die rare zuigzakjes yoghurtquote:Op maandag 13 juni 2022 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien snackt ie smoothies of milkshakes
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of van die rare zuigzakjes yoghurt
En verder niks?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit gewoon alleen te knagen.
Jij hebt de verkering uit hè?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als je een disgenoot hebt wel natuurlijk
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel precieseerste waar ik aan dacht.
Nee gewoon een onderleggerquote:Op maandag 13 juni 2022 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dek je eerst netjes de tafel? Tafellaken en alles?
Ja?quote:
Een pak koekjes wegsnaaien is wat anders dan je avondmaal netjes opetenquote:
ja gaat je gewoon lukken joh:Pquote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo maar slapen, morgen hopelijk een soort van certificaat halen
Knagen is knagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een pak koekjes wegsnaaien is wat anders dan je avondmaal netjes opeten
Verkeringquote:
Watquote:
Denk het wel. Lijkt me iig geen hogere wiskunde of Chineesquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verkering
1) Aanspraak hebben 2) Gezellig verkeer 3) Kennis 4) Liaison 5) Liefdesbetrekking 6) Liefdesrelatie 7) Omgang 8) Relatie 9) Relatievorm 10) Scharreltje 11) Verhouding 12) Vriend 13) Vrijage 14) Vrijerij
Voor wat?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo maar slapen, morgen hopelijk een soort van certificaat halen
Kijk al heel de dag naar beeldschermen, ook wel eens prettig om daar niet naar te kijken tijdens het etenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Serie kijken, nieuws lezen, dierenfilmpjes op youtube kijken.
Ja klopt, maar ik vermaak me altijd wel met zulke verpakkingenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me dat er zo weinig in zit?
Maar wat doe je dan wel? Kauwen en het leven overdenken?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk al heel de dag naar beeldschermen, ook wel eens prettig om daar niet naar te kijken tijdens het eten
no shit Sherlock. Maar hoezo heb ik de verkering uit?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verkering
Verkering logo #1010
1) Aanspraak hebben 2) Gezellig verkeer 3) Kennis 4) Liaison 5) Liefdesbetrekking 6) Liefdesrelatie 7) Omgang 8) Relatie 9) Relatievorm 10) Scharreltje 11) Verhouding 12) Vriend 13) Vrijage 14) Vrijerij
Oooh dat doe ik ook wel jaquote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Serie kijken, nieuws lezen, dierenfilmpjes op youtube kijken.
Nou gewoon eten, zo raar is dat toch nietquote:Op maandag 13 juni 2022 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan wel? Kauwen en het leven overdenken?
deuren en ramen dicht en op slot dusquote:Op maandag 13 juni 2022 22:33 schreef Recce het volgende:
Wow, de bijna volle maan ziet er heel imposant uit nu, zo laag bij de horizon.
Weerwolven?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deuren en ramen dicht en op slot dus
Jawel, dat is wel raar, vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon eten, zo raar is dat toch niet
Ik heb de balkondeur open. Is dat gevaarlijk, denk je?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deuren en ramen dicht en op slot dus
Jij hebt de verkering uit, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
no shit Sherlock. Maar hoezo heb ik de verkering uit?
Is dat een boek?
Neequote:Op maandag 13 juni 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt de verkering uit, denk ik.
Ik like dit met een chocoladekoekje in mijn handen.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knagen is knagen.
Zin in koekjes nu. Van die ronde met chocola.
Oh. Wat is haar whatsapp?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv of de oma van @:budapestenaar op zoek naar jong bloed zodat ze het eeuwige leven heeft [ afbeelding ]
ik zou het risico niet nemen. Rond volle maan zijn de gasten op werk ook vreemderquote:Op maandag 13 juni 2022 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de balkondeur open. Is dat gevaarlijk, denk je?
schakelcontact waarschijnlijk..quote:Op maandag 13 juni 2022 22:21 schreef kwiwi het volgende:
Heb je nu van die chocovingers?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik like dit met een chocoladekoekje in mijn handen.
Dus tegenwoordig ben je raar als je gewoon daadwerkelijk met het opeten van je eten bezig bent ipv naar een schermpje te staren en het gedachteloos naar binnen schuiftquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig ben je raar als je gewoon daadwerkelijk met het opeten van je eten bezig bent ipv naar een schermpje te staren en het gedachteloos naar binnen schuift
Gelukkig maar, was al bang dat ik normaal wasquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het risico niet nemen. Rond volle maan zijn de gasten op werk ook vreemder
jaquote:Op maandag 13 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig ben je raar als je gewoon daadwerkelijk met het opeten van je eten bezig bent ipv naar een schermpje te staren en het gedachteloos naar binnen schuift
Yups!quote:Op maandag 13 juni 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te werken dan! Er komt vast een gezelschap dat een paar tafeltjes vol wil.quote:
Tafeltje volle maanquote:Op maandag 13 juni 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te werken dan! Er komt vast een gezelschap dat een paar tafeltjes vol wil.
Tuurlijk, waar zijn die blagen anders goed voor?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
Zouden jullie kinderbloed drinken om jong te blijven als het gewoon netjes wordt afgetapt?
kind met een kraantje in z'n reet?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
Zouden jullie kinderbloed drinken om jong te blijven als het gewoon netjes wordt afgetapt?
niet mijn probleemquote:Op maandag 13 juni 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te werken dan! Er komt vast een gezelschap dat een paar tafeltjes vol wil.
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
That's my middle namequote:
Ohquote:Op maandag 13 juni 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niet dat je ze moet offeren ofzo
Ik wacht nog steeds op een uitnodigingquote:Op maandag 13 juni 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat doet de cabal ofzo toch al dimmy?
je bent niet elite genoegquote:Op maandag 13 juni 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
Die is gewoon aan het eten zonder naar een schermpje te starenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
Volgens mij is mijn kat aan het praten met een spin of zo. Ik hoor allemaal geluidjes achter een stoel vandaan komen.
koelkastquote:Op maandag 13 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij hier als ultieme expert, het begint nu warmer te worden in huis en ik merk dat de chocolade wat zachter wordt terwijl het in de kast ligt, heb jij daar nog tips voor (buiten het zo snel mogelijk opeten)?
Ik stuur je even een DM met uitnodiging, moet je wel mijn referrer ID gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
Dan heb je koude harde chocoladequote:
Ik leg altijd in de koelkast.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, jij hier als ultieme expert, het begint nu warmer te worden in huis en ik merk dat de chocolade wat zachter wordt terwijl het in de kast ligt, heb jij daar nog tips voor (buiten het zo snel mogelijk opeten)?
dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben ik lid van de verkeerde politieke partij
Ik fluister wel in wat je moet zeggen om binnen te komen.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben ik lid van de verkeerde politieke partij
Gewoon op ballie zetten. Ik heb er nog een lopen waarbij mijn ex volgens mij de begunstigde is.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag ook maar eens mijn overlijdensrisicoverzekering van mijn hypotheek stopgezet, heeft ook vrij weinig zin dat (zeker omdat ik zelf mijn eigen begunstigde was)
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op ballie zetten. Ik heb er nog een lopen waarbij mijn ex volgens mij de begunstigde is.
Is voor de bank toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Heb vandaag ook maar eens mijn overlijdensrisicoverzekering van mijn hypotheek stopgezet, heeft ook vrij weinig zin dat (zeker omdat ik zelf mijn eigen begunstigde was)
Dan komt ze gelijk mijn hoofd er af halen, en dan krijgt ze er ook nog een gratis huis bij, gaan we dus maar niet doenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op ballie zetten. Ik heb er nog een lopen waarbij mijn ex volgens mij de begunstigde is.
Thanks maat.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik fluister wel in wat je moet zeggen om binnen te komen.
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan komt ze gelijk mijn hoofd er af halen, en dan krijgt ze er ook nog een gratis huis bij, gaan we dus maar niet doen
Ik heb laatst de kleine lettertjes nog gelezen. Als je hoofd eraf gaat dan onderzoeken ze het wel even.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan komt ze gelijk mijn hoofd er af halen, en dan krijgt ze er ook nog een gratis huis bij, gaan we dus maar niet doen
Ja het hypotheek gedeelte, maar mijn huis is ruim 2x zoveel waard dan de hypotheek. Had die verzekering toen ook alleen maar genomen omdat het toen verplicht was die erbij af te sluiten, dat is tegenwoordig niet meer.quote:
Ja ballie verbergt dat dan waarschijnlijk in een van haar vele panden terwijl ze als een sippe rode panda haar verhaal bij de politie doetquote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst de kleine lettertjes nog gelezen. Als je hoofd eraf gaat dan onderzoeken ze het wel even.
als sippe rode pandaquote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ballie verbergt dat dan waarschijnlijk in een van haar vele panden terwijl ze als een sippe rode panda haar verhaal bij de politie doet
Niet meer?quote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het hypotheek gedeelte, maar mijn huis is ruim 2x zoveel waard dan de hypotheek. Had die verzekering toen ook alleen maar genomen omdat het toen verplicht was die erbij af te sluiten, dat is tegenwoordig niet meer.
zeker weten? was voor mij verplicht voor volledige hypotheek termijnquote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het hypotheek gedeelte, maar mijn huis is ruim 2x zoveel waard dan de hypotheek. Had die verzekering toen ook alleen maar genomen omdat het toen verplicht was die erbij af te sluiten, dat is tegenwoordig niet meer.
'ja opeens had die geen hoofd meerquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja opeens had die geen hoofd meer'
[ afbeelding ]
Al een paar jaar niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet meer?
Ik heb er sws gewoon één voor de zekerheid.
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet meer?
Ik heb er sws gewoon één voor de zekerheid.
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeker weten? was voor mij verplicht voor volledige hypotheek termijn
quote:Het afsluiten van een overlijdensrisicoverzekering voor een hypotheek met Nationale Hypotheek Garantie (NHG) is sinds januari 2018 niet meer verplicht. Wel kan een hypotheekverstrekker een overlijdensrisicoverzekering verplicht stellen als onderpand.
en een levenstestament voor 't geval je een kasplantje wordtquote:Op maandag 13 juni 2022 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al een paar jaar niet meer.
Belangrijkste is om een testament te hebben, als ik morgenvroeg niet wakker worden krijgen mijn ouders een huis en niet mijn vriendin.
ah zal dat laatste wel geweest zijn dan.quote:
heb je al testament?quote:Op maandag 13 juni 2022 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belangrijkste is om een testament te hebben, als ik morgenvroeg niet wakker worden krijgen mijn ouders een huis en niet mijn vriendin.
Ja ik had gewoon even met de Rabo gebeld en die zeiden dat het niet nodig was en in mijn geval zelfs weinig zinvol isquote:Op maandag 13 juni 2022 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah zal dat laatste wel geweest zijn dan.
al weet ik niet precies meer wanneer ik die hut gekocht heb.. 2016 of 2017 zelfs
Nope. Ook nooit gehad.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al testament?
k moet daar ook achteraan ja. nu niks geregeld. Gaat alles naar mijn schizofrene moeder in de inrichting
Je hebt al mijn gegevens toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al testament?
k moet daar ook achteraan ja. nu niks geregeld. Gaat alles naar mijn schizofrene moeder in de inrichting
kost ook bijna 1000 euro dacht ik zo'n testamentquote:Op maandag 13 juni 2022 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Ook nooit gehad.
Bij kopen van het huis 10 jaar geleden een overlijdensrisicoverzekering, maar dat geld gaat nu niet naar m’n huidige vriendin.
Als ik testament heb dan kan ik het even goed regelen.
Zou ik nooit doenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan als sippe rode panda vertellen dat ik ineens dood neerviel he
Kort in de koelkast voor je het gaat eten.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen de erfgenamen als je dood neervalt er ook nog een doosje tompoucen bijquote:Op maandag 13 juni 2022 23:13 schreef bitterbal het volgende:
ah naar de hema dus
Wat kost een testament bij de Hema?
Wat kost een testament online bij de Hema? Per site gelden andere tarieven voor het opstellen van een notariële akte zoals een testament is. Bij de HEMA betaalt u 125 euro inclusief notaris terwijl dat elders makkelijk 200 euro is en als u alles bij de notaris laat doen, komt u tot een veelvoud van dit bedrag
Gelukkig heb ik redelijk vaste tijdstippen voor chocolade eten dus dan kan ik dat proberenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kort in de koelkast voor je het gaat eten.
Testament is ook helemaal tot in de puntjes geregeld. Zelfs wie voogdij over Zoë Charlotte krijgtquote:Op maandag 13 juni 2022 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fissa op de afdelingquote:Op maandag 13 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al testament?
quote:Op maandag 13 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Testament is ook helemaal tot in de puntjes geregeld. Zelfs wie voogdij over Zoë Charlotte krijgt
Je eventjes beheersen. Of jezelf gewoon onder de chocola smeren.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik redelijk vaste tijdstippen voor chocolade eten dus dan kan ik dat proberen
50% voor mijn vriendin. 50% voor mijn hond.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Testament is ook helemaal tot in de puntjes geregeld. Zelfs wie voogdij over Zoë Charlotte krijgt
Gelukkig hebben ze magnumsquote:Op maandag 13 juni 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eventjes beheersen. Of jezelf gewoon onder de chocola smeren.
Moet toegeven dat ik in de zomer als het heet is iets minder behoefte heb aan chocola.
Oppassen als ze ineens rare voorstellen doetquote:Op maandag 13 juni 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is de uitnodiging dan nog onderweg
Dat heb jij toch elk moment van de dagquote:
Honden kunnen alleen niet ervenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
50% voor mijn vriendin. 50% voor mijn hond.
In Nederland niet inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Honden kunnen alleen niet erven
Net zoals bitterbal aan het beleggen is met hagelslag.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je vermogen en kluifjes gestald op de Kaaimaneilanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |