SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laatste keer dat ik een mcflurry bestelde moest ik 'm zelf nog roeren
en dan krijg je een stuk panlat wat door moet gaan voor een houten lepel
RVS rietje is ook niet allesquote:Op maandag 13 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.
eigenlijk moet ik gewoon rvs spul meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel![]()
Denk eerder een jager-verzamelaarquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
Haha zat je in het verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel
[ afbeelding ]Tap tap tap
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al in je appartementje geweest?
Zo’n oranje ding kennen ze hier nietquote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?
nepland zegquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
oh leukquote:Op maandag 13 juni 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk plekje. Denk erg rustig. Het is een villa waar een paar mensen van dezelfde familie een appartementje hebben. Stond koffie, wijn en iets te snacken klaar
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk![]()
Mooie tuin ook waar je kan smurfen?
En makkelijk naar centrum te komen?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Staat een tuinset waar ik lekker mag zitten.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ afbeelding ]
Waarom vernoemen ze hem dan naar het landquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |