SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
laatste keer dat ik een mcflurry bestelde moest ik 'm zelf nog roeren
en dan krijg je een stuk panlat wat door moet gaan voor een houten lepel
RVS rietje is ook niet allesquote:Op maandag 13 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso is die afschaffing van plastic lepels en rietjes gewoon kut.
eigenlijk moet ik gewoon rvs spul meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel![]()
Denk eerder een jager-verzamelaarquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:30 schreef Modus het volgende:
Haha zat je in het verkeerde topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CLdingendeelzoveel
[ afbeelding ]Tap tap tap
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben je al in je appartementje geweest?
Zo’n oranje ding kennen ze hier nietquote:Op maandag 13 juni 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zigeunerschnitzel schnitzel hongaarse stijl?
nepland zegquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
oh leukquote:Op maandag 13 juni 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk plekje. Denk erg rustig. Het is een villa waar een paar mensen van dezelfde familie een appartementje hebben. Stond koffie, wijn en iets te snacken klaar
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk![]()
Mooie tuin ook waar je kan smurfen?
En makkelijk naar centrum te komen?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Staat een tuinset waar ik lekker mag zitten.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ afbeelding ]
Waarom vernoemen ze hem dan naar het landquote:Op maandag 13 juni 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n oranje ding kennen ze hier niet
Jup, trolleybussen elke tien minuten naar verschillende plekken in het centrumquote:Op maandag 13 juni 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En makkelijk naar centrum te komen?
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
perfectquote:Op maandag 13 juni 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, trolleybussen elke tien minuten naar verschillende plekken in het centrum
Zo zouden wij als rode panda's zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
beetje mensen kijkenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in een food court van een winkelcentrum. Zou hier uren kunnen zitten
Ja, moet je AH vragenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom vernoemen ze hem dan naar het land
Alle eettentjes uitproberenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in een food court van een winkelcentrum. Zou hier uren kunnen zitten
Als co-auteur erop gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou geld moeten vragen voor het editen van mijn zusjes research paper
Is de whiskey al op??quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiruna. Wat doen we hier man. Je kunt een cirkel met een straal van 100 km rondom deze stad trekken waarbinnen HELEMAAL NIETS gebeurt![]()
De LKAB ertsmijn tour is natuurlijk volgeboekt voor morgen. Dat wordt ganzeborden.
ja maar LKABquote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiruna. Wat doen we hier man. Je kunt een cirkel met een straal van 100 km rondom deze stad trekken waarbinnen HELEMAAL NIETS gebeurt![]()
De LKAB ertsmijn tour is natuurlijk volgeboekt voor morgen. Dat wordt ganzeborden.
Sjezus dat klinkt saai.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zit echt niet allemaal mee he?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt prima 👍quote:Op maandag 13 juni 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar even een kerk, een openluchtmuseum en een tourist centertje pikken. En wat boodschappen doen. EN dan eens kijken hoe laat het is. Wil nu wel naar bed eigenlijk
Ja was wel een beetje te verwachten. Maar misschien groeit het in de toekomst nog uit naar iets moois waar we trots op kunnen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag je berichtje over het aantal bezoekers. De sfeer was echt heel anders dan in het park.
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummer drie op de top-10 van attracties in Kiruna op Tripadvisor is een hoop stenen op 296 km rijdenHet drielandenpunt SE - FI - NO.
Nummer zeven is het gemeentehuis![]()
Dit duurt te lang. Over een weekje zijn we gelukkig weer thuisZin an
Het gemeentehuis?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummer drie op de top-10 van attracties in Kiruna op Tripadvisor is een hoop stenen op 296 km rijdenHet drielandenpunt SE - FI - NO.
Nummer zeven is het gemeentehuis![]()
Dit duurt te lang. Over een weekje zijn we gelukkig weer thuisZin an
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijdenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?
300 km rijden.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n drielandenpunt is toch wel aardig?
Hmm jaquote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijden
Ach uurtje heen uurtje terugquote:Op maandag 13 juni 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar niet om even twee keer 300 km voor te gaan rijden
Niet gewoon L, XL etc.?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft Decathlon niet gewoon normale maattabellen voor korte broeken
en het is ook niet zo geëftelingiseerd als de Vaalserberg he. Er staat een hoopje stenen en dat is het wel.quote:
Omdat korte broeken voor boomers zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja, als het weer terug naar het park gaat.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja was wel een beetje te verwachten. Maar misschien groeit het in de toekomst nog uit naar iets moois waar we trots op kunnen zijn.
Ach, als het in de buurt is alsnog wel grappig.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en het is ook niet zo geëftelingiseerd als de Vaalserberg he. Er staat een hoopje stenen en dat is het wel.
Mijn nichtje van 12 was er voor het eerst, voor Maan. Zij vond het dan wel weer leuk haha. Dat groeit er bij die generatie wel langzaam in zo.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als het weer terug naar het park gaat.Het is gewoon niets, zo die podia op een grote rechthoek. Nou was ik er natuurlijk alleen in de avond maar in het park heb je dan overal mensen op kleedjes enzo, op het veld is het gewoon een grote looproute van het ene podium naar het andere.
Kun je niet even die treinroute die niet doorging alsnog doen morgen?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
maar er gaan de laatste tijd wel een heleboel dingen anders dan gepland ja
Nee dan zitten ze opeens met vage confectiematen of iets met een EU en NL maat en een maattabel waar je eerst van alles moet invullen en vervolgens geen resultaat krijgtquote:
Lekker boeiendquote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat korte broeken voor boomers zijn
Maan was er een paar jaar geleden ook al. Ging jij wel eens toen het nog in het park was?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 12 was er voor het eerst, voor Maan. Zij vond het dan wel weer leuk haha. Dat groeit er bij die generatie wel langzaam in zo.
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, moet ik ook de stokken nog bestellenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.
Kun je niet even ophouden met je lollige snavel? vervelende man.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet even die treinroute die niet doorging alsnog doen morgen?
Jazeker.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maan was er een paar jaar geleden ook al. Ging jij wel eens toen het nog in het park was?
Crocs natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon rocken met Teva's
De wattes?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon rocken met Teva's
Ik heb die vragen ingevuld en het resultaat is dat er geen maat beschikbaar is.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan zitten ze opeens met vage confectiematen of iets met een EU en NL maat en een maattabel waar je eerst van alles moet invullen en vervolgens geen resultaat krijgthttps://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8644366&c=BLAUW
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat je daar aleen kleding moet kopen als je gaat Nordic Walken.
Was je er ook toen met die voetbalwedstrijd? Voor mij denk ik de beste Parkpop. En de beste voetbalwedstrijd.quote:
Ja ik dus ookquote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb die vragen ingevuld en het resultaat is dat er geen maat beschikbaar is.
Dan maar naar het kunstmuseum.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je niet even ophouden met je lollige snavel? vervelende man.
Daar ken je toch niet op lopen voor een paar kilometer johquote:
Nee toen zat ik op Tenerifequote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was je er ook toen met die voetbalwedstrijd? Voor mij denk ik de beste Parkpop. En de beste voetbalwedstrijd.
Zie het te vaak.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ken je toch niet op lopen voor een paar kilometer joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |