Ik wel maanden lang na een operatie, maar dat heeft niks met Mick Jagger te maken. En oud ook niet, gemak dient de mensquote:Op maandag 13 juni 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook niet, misschien ooit als ik oud en slecht te been ben
Dan is ook wel handig iddquote:Op maandag 13 juni 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel maanden lang na een operatie, maar dat heeft niks met Mick Jagger te maken. En oud ook niet, gemak dient de mens
quote:
Uhh snel kassa bijna overal.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben al drie jaar klant van Picnic, nooit meer zelf in die drukte, mensen die in de weg staan, mensen in de kassarij die nog even iets moeten wegen/iets bijna vergeten zijn/hun laatste kleingeld moeten uit tellen.....lekker op de bank boodschappen doen
Hier niet hoor of zelfscan.......Dan daarbij, ik vind het gewoon ideaal en zal er nog zolang mogelijk gebruik van blijven makenquote:
Dan heb je weer idioten die persee hun bonnetje willen scannen terwijl het poortje open is.quote:
Ik loop er liever even doorheen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier niet hoor of zelfscan.......Dan daarbij, ik vind het gewoon ideaal en zal er nog zolang mogelijk gebruik van blijven maken
Sorry? WHUT ....quote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je weer idioten die persee hun bonnetje willen scannen terwijl het poortje open is.
Net zoals ik het zeg.quote:
Je moet even wachten ofzo?quote:
Het zijn meestal niet de snelste. of je staat te wachten omdat er een steekproef moet plaats vinden. Natuurlijk is degene die dat moet doen bezig.quote:
Die steekproef is bij de kassa niet bij de uitgangquote:Op maandag 13 juni 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn meestal niet de snelste. of je staat te wachten omdat er een steekproef moet plaats vinden. Natuurlijk is degene die dat moet doen bezig.
Je bent oud of slecht ter beenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja, ik maak lange werkdagen dus was altijd op het drukste moment in de supermarkt, dus voor mij is laten bezorgen wel een fijne uitvinding....
Of ik nou op plek A of plek B moet wachte.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
Echt een uitvinding die scan kassa's Dirk heeft het nog niet, daar staan altijd rijen voor de cash betalen en pin is poef doorlopen
Nou dan ?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ik nou op plek A of plek B moet wachte.
Niet mijn conclusie he? ..quote:
Jij typt het toch?quote:
De Vomar hier heeft het ook nog niet ... maar ik heb geen haastquote:Op maandag 13 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
Echt een uitvinding die scan kassa's Dirk heeft het nog niet, daar staan altijd rijen voor de cash betalen en pin is poef doorlopen
Wat nou dan? Scannen, betalen, wegwezen. Ik haat de mensen al die bij het binnenkomen niet doorlopen omdat ze in de toegang even het juiste mandje willen hebben.quote:
Doos !!!quote:Op maandag 13 juni 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij typt het toch?
Heb gewoon het gevoel dat ik me moet verdedigen dat ik mijn boodschappen laat bezorgen.....niet zo'n zin in eigenlijk.
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook niet, misschien ooit als ik oud en slecht te been ben
Ben jij altijd woest in de supermarkt?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou dan? Scannen, betalen, wegwezen. Ik haat de mensen al die bij het binnenkomen niet doorlopen omdat ze in de toegang even het juiste mandje willen hebben.
Je maakt het wel er wel een spannend verhaal van nu. Binnenkomst (mandje pakken) , betalen, uitgang zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou dan? Scannen, betalen, wegwezen. Ik haat de mensen al die bij het binnenkomen niet doorlopen omdat ze in de toegang even het juiste mandje willen hebben.
Ik heb daar nooit een probleem meequote:Op maandag 13 juni 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmiddag nog een steekproef gehad, maar dat ging vrij snel hoefde niet te wachten
Wat mij wel stoort is dat ze m'n hele tas overhoop halen en dan niet netjes terug doenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmiddag nog een steekproef gehad, maar dat ging vrij snel hoefde niet te wachten
Ik ook niet, alleen maar beter dat ze zoiets doen..quote:
Oh echt, dat is wel stom ja.. hier pakken ze gewoon een paar dingen maar leggen het wel netjes weer terugquote:Op maandag 13 juni 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat mij wel stoort is dat ze m'n hele tas overhoop halen en dan niet netjes terug doen![]()
Heel af en toe doen ze het wel.
Als ze daarmee maar opschieten. Zijn mensen slecht terbeen ofzo dan kan ik daar begrip voor opbrengen maar treuzelde slenterende mensen die voor mijn poten lopen...quote:
Waar heb je het nou eigenlijk over ouwe lulquote:Op maandag 13 juni 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze daarmee maar opschieten. Zijn mensen slecht terbeen ofzo dan kan ik daar begrip voor opbrengen maar treuzelde slenterende mensen die voor mijn poten lopen...
Over mensen die mij verhinderen om snel de supermarkt weer uit te zijn droge doos.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het nou eigenlijk over ouwe lul
Jeetje dat doe ik ook. Ik wil of een mandje met korte hengsels en anders maar een winkelwagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ga ik het expres doen.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over mensen die mij verhinderen om snel de supermarkt weer uit te zijn droge doos.
Dus een scan kassa is kut (een steekproef, al is het bij iemand anders) koekoek, een reguliere kassa is kut. Er uit gaan is kut omdat iemand voor je staat? Je noemt nogal wat op wat gewoon normaal boodschappen doen isquote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over mensen die mij verhinderen om snel de supermarkt weer uit te zijn droge doos.
Ik weet hoe hij eruit zietquote:
Ik heb niet gezegd dat het bij iemand anders is. Gewoon de mensen die voor mijn poten lopen te treuzelen oid ipv even aan de kant gaan. Opbokken met die lui.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus een scan kassa is kut (een steekproef, al is het bij iemand anders) koekoek, een reguliere kassa is kut. Er uit gaan is kut omdat iemand voor je staat? Je noemt nogal wat op wat gewoon normaal boodschappen doen is
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaatsquote:Op maandag 13 juni 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het bij iemand anders is. Gewoon de mensen die voor mijn poten lopen te treuzelen oid ipv even aan de kant gaan. Opbokken met die lui.
Doe maar eens rustig en geen mens die je expres voor je poten loopt. Een vriendelijk knikje als iemand in de weg staat doet meer dan een sjaggie harses van jouquote:Op maandag 13 juni 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het bij iemand anders is. Gewoon de mensen die voor mijn poten lopen te treuzelen oid ipv even aan de kant gaan. Opbokken met die lui.
Gelukkig geen badeend achter jequote:Op maandag 13 juni 2022 20:29 schreef Dotteke het volgende:
Dat is het voordeel van een scootmobiel. Ik zit heerlijk rustig te wachten tot ik bij de kassa aan de beurt ben.
Wat nou een vriendelijk knikje, een stomp tussen de ogen zal je bedoelen.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig en geen mens die je expres voor je poten loopt. Een vriendelijk knikje als iemand in de weg staat doet meer dan een sjaggie harses van jou
🤣 stel je voor. Moet die niet te hard mopperen kan ook per ongeluk achteruit rijden hebben we plateend 😮quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
🤣 stel je voor. Moet die niet te hard mopperen kan ook per ongeluk achteruit rijden hebben we plateend 😮
Waar is dat te zien?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:56 schreef engine het volgende:
Zometeen finale avond premier league of darts. Hup MvG
Als die wat hersteld is ... Wat was dat zaterdag slechtquote:Op maandag 13 juni 2022 20:56 schreef engine het volgende:
Zometeen finale avond premier league of darts. Hup MvG
Viaplay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat heb ik niet gezien maar was ook tegen Wade. Nieuwe dag nieuwe kansenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die wat hersteld is ... Wat was dat zaterdag slecht
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Viaplay.Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oostenrijkquote:Op maandag 13 juni 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die wat hersteld is ... Wat was dat zaterdag slecht
Ja vind die Wade een lulquote:Op maandag 13 juni 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien maar was ook tegen Wade. Nieuwe dag nieuwe kansen
Ja hoop niets ernstigsquote:Op maandag 13 juni 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
achter werd dat vavavond boos
geen alaba,
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
Dat doet MvG dan wel weer netjesdoor naar de finale
Oh ik liep wrs erg achter. Was veel gebuffer.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
Dat doet MvG dan wel weer netjesdoor naar de finale
Oh sorry ... ik zal straks wel ff wat langer wachtenquote:Op maandag 13 juni 2022 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ik liep wrs erg achter. Was veel gebuffer.
Nah, ik kijk de volgende keer gewoon niet op fokquote:Op maandag 13 juni 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry ... ik zal straks wel ff wat langer wachten
Dat is ook een optiequote:Op maandag 13 juni 2022 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, ik kijk de volgende keer gewoon niet op fokAll good.
Wat gaat ze zingen?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Maar: It ain't over till the fat lady sings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |