Ik wel maanden lang na een operatie, maar dat heeft niks met Mick Jagger te maken. En oud ook niet, gemak dient de mensquote:Op maandag 13 juni 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook niet, misschien ooit als ik oud en slecht te been ben
Dan is ook wel handig iddquote:Op maandag 13 juni 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel maanden lang na een operatie, maar dat heeft niks met Mick Jagger te maken. En oud ook niet, gemak dient de mens
quote:
Uhh snel kassa bijna overal.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben al drie jaar klant van Picnic, nooit meer zelf in die drukte, mensen die in de weg staan, mensen in de kassarij die nog even iets moeten wegen/iets bijna vergeten zijn/hun laatste kleingeld moeten uit tellen.....lekker op de bank boodschappen doen
Hier niet hoor of zelfscan.......Dan daarbij, ik vind het gewoon ideaal en zal er nog zolang mogelijk gebruik van blijven makenquote:
Dan heb je weer idioten die persee hun bonnetje willen scannen terwijl het poortje open is.quote:
Ik loop er liever even doorheen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier niet hoor of zelfscan.......Dan daarbij, ik vind het gewoon ideaal en zal er nog zolang mogelijk gebruik van blijven maken
Sorry? WHUT ....quote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je weer idioten die persee hun bonnetje willen scannen terwijl het poortje open is.
Net zoals ik het zeg.quote:
Je moet even wachten ofzo?quote:
Het zijn meestal niet de snelste. of je staat te wachten omdat er een steekproef moet plaats vinden. Natuurlijk is degene die dat moet doen bezig.quote:
Die steekproef is bij de kassa niet bij de uitgangquote:Op maandag 13 juni 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn meestal niet de snelste. of je staat te wachten omdat er een steekproef moet plaats vinden. Natuurlijk is degene die dat moet doen bezig.
Je bent oud of slecht ter beenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tja, ik maak lange werkdagen dus was altijd op het drukste moment in de supermarkt, dus voor mij is laten bezorgen wel een fijne uitvinding....
Of ik nou op plek A of plek B moet wachte.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
Echt een uitvinding die scan kassa's Dirk heeft het nog niet, daar staan altijd rijen voor de cash betalen en pin is poef doorlopen
Nou dan ?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ik nou op plek A of plek B moet wachte.
Niet mijn conclusie he? ..quote:
Jij typt het toch?quote:
De Vomar hier heeft het ook nog niet ... maar ik heb geen haastquote:Op maandag 13 juni 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
Echt een uitvinding die scan kassa's Dirk heeft het nog niet, daar staan altijd rijen voor de cash betalen en pin is poef doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |