Inderdaad vreemd dat Nederland ontbreekt. De live-on-tape van 2021 was wel vrij matig, dus het kan zijn dat ‘we’ dat dit jaar weer niet serieus hebben genomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:12 schreef NailQueen het volgende:
Wat raar dat die van S10 niet wordt uitgezonden. Het komt voor mij over dat ze daar dus niet tevreden mee waren.
Oekraïne heeft niet een nieuwe live on tape opgenomen, dat was hun optreden tijdens de nationale finalequote:Op woensdag 15 juni 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
Zwitserland, Slovenie en Bulgarije staan nu in de wacht. Oekraine wordt overgeslagen.
Oh ik las ergens dat ze het wel hebben opgenomen maar op een geheime locatie. Maar misschien ben ik in de war.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne heeft niet een nieuwe live on tape opgenomen, dat was hun optreden tijdens de nationale finale
Zie idd https://wiwibloggs.com/20(...)tern-regions/271290/quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne heeft niet een nieuwe live on tape opgenomen, dat was hun optreden tijdens de nationale finale
Het leek erop dat Nederland het juist wel serieuzer had genomen: ze waren naar Frankrijk afgereisd om de ochtend na hun voorronde het helemaal in die studio op te nemen en zo. Ik denk eerder dat ze niet tevreden waren over het resultaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd dat Nederland ontbreekt. De live-on-tape van 2021 was wel vrij matig, dus het kan zijn dat ‘we’ dat dit jaar weer niet serieus hebben genomen.
Ik heb nu pas door dat het op volgorde van opkomst is.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
Zwitserland, Slovenie en Bulgarije staan nu in de wacht. Oekraine wordt overgeslagen.
Over Kroatie:quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Als dit het optreden van Festival da Canção was had ik het ook geloofd
quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Als dit het optreden van Dora was had ik het ook geloofd
Nope. 100% Engels.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:13 schreef NailQueen het volgende:
Zou die van Kroatie nog in deels kroatisch zijn? Dat werd toch op het laatste moment aangepast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |