Je kent de Arena niet, waar het veld boven op een bovengrondse parkeergarage ligt en waarvoor je dus 4 trappen op moet?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:55 schreef spapaars het volgende:
Al die kuttrappen, ze was er al vroeg want ze wilde vooraan staan.
Vooraan is het veld, en voor dat hoef je geen trappen beklimmen.
De boeren, of, liever gezegd, de veehouders, zijn verantwoordelijk voor meer stikstofuitstoot dan alle industrie (inclusief Schiphol en Tata Steel) en alle verkeer bij elkaar. Dat is een feitelijke constatering, dat heeft niets met trappen te maken. Als je ook de uitzending van vorige week had gezien dat had je kunnen vaststellen dat vd Laan en Woe juist NIET in de richting trappen van de boeren, maar in de richting van de politieke partijen door wie de boeren in deze positie zijn gemanoeuvreerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:43 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Het is weer makkelijk trappen in één richting (richting de boeren), maar we weten allemaal dat als het maken van cabaretshows en TV veel stikstof zou uitstoten, de heren Woe en Van der Laan een heel ander verhaal zouden hebben.
Het is zó eenzijdig steeds.
Als je het over al die trappen hebt, dan moet je minimaal 2e ring gaan zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de Arena niet, waar het veld boven op een bovengrondse parkeergarage ligt en waarvoor je dus 4 trappen op moet?
Dat bestrijd ik niet, maar er zou ook eens aandacht mogen zijn voor het feit dat van veel van deze mensen wordt gevraagd álles op te geven. Daar gaan onze grappenmakers in mijn ogen te makkelijk aan voorbij.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De boeren, of, liever gezegd, de veehouders, zijn verantwoordelijk voor meer stikstofuitstoot dan alle industrie (inclusief Schiphol en Tata Steel) en alle verkeer bij elkaar. Dat is een feitelijke constatering, dat heeft niets met trappen te maken. Als je ook de uitzending van vorige week had gezien dat had je kunnen vaststellen dat vd Laan en Woe juist NIET in de richting trappen van de boeren, maar in de richting van de politieke partijen door wie de boeren in deze positie zijn gemanoeuvreerd.
Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:46 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik niet, maar er zou ook eens aandacht mogen zijn voor het feit dat van veel van deze mensen wordt gevraagd álles op te geven. Daar gaan onze grappenmakers in mijn ogen te makkelijk aan voorbij.
Toen vorig jaar de cultuursector dicht was vanwege corona maakten de heren daar wél een heel drama van. Want dat komt dicht bij huis voor ze.
En waarom is dat? In beide gevallen wordt er een beroepsgroep geslachtofferd voor het grotere goed. Bij de cultuursector was dat de volksgezondheid, bij de boeren de natuur en de economie.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.
Dat zeggen ze ook helemaal niet, vorige uitzending nog duidelijk benadrukt.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:52 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
En waarom is dat?
Feit blijft dat de heren met bepaalde groepen veel compassie tonen en andere groepen als ‘bad guys’ neerzetten. Niet álle boeren stonden intimiderend bij de minister op de stoep he.
Ironisch dat je precies doet waar het item over gaat: feiten verdraaien zodat ze je beter uitkomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:43 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Het is weer makkelijk trappen in één richting (richting de boeren), maar we weten allemaal dat als het maken van cabaretshows en TV veel stikstof zou uitstoten, de heren Woe en Van der Laan een heel ander verhaal zouden hebben.
Het is zó eenzijdig steeds.
Kun je dat toelichten? Ik zie hier immers Woe en Van der Laan strikt de BNNVARA partijlijn volgen.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ironisch dat je precies doet waar het item over gaat: feiten verdraaien zodat ze je beter uitkomen.
Kan je mij die BNNVARA partijlijn ergens op schrift aantonen?quote:Op zondag 19 juni 2022 14:52 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Kun je dat toelichten? Ik zie hier immers Woe en Van der Laan strikt de BNNVARA partijlijn volgen.
Was eerder dit seizoen ook al een keer rondom die SMSjes van Rutte. Hebben ze eerder eigenlijk nooit gehad, denk dat de onderwerpen die ze kiezen te groot zijn voor het format. Maar ze niet kiezen kan eigenlijk ook niet, omdat ze het belangrijkste nieuws van die week zijn. Ook niet vergeten dat ze het hele programma meermaals hebben moeten ombouwen de afgelopen 2,5 jaar.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Ze moeten niet teveel dezelfde onderwerpen behandelen. Vond het zaterdag zelfs erg saai worden op een gegeven moment.
Was echt leukquote:
Ze zou meer hebben aan anticonceptie...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:22 schreef svann het volgende:
Zou een alleenstaande moeder met drie kinderen (gedeeltelijk in de luiers) niet liever een week vakantiepark ofzo hebben?
Eens. Paar top nummers er bij. Maar ook paar erg matige shows dit seizoen.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was eerder dit seizoen ook al een keer rondom die SMSjes van Rutte. Hebben ze eerder eigenlijk nooit gehad, denk dat de onderwerpen die ze kiezen te groot zijn voor het format. Maar ze niet kiezen kan eigenlijk ook niet, omdat ze het belangrijkste nieuws van die week zijn. Ook niet vergeten dat ze het hele programma meermaals hebben moeten ombouwen de afgelopen 2,5 jaar.
Vond het een redelijk seizoen, de eerste aflevering was ijzersterk en die van vorige week met André van Duin was ook erg leuk. De rest was gemiddeld tot saai.
Ah, BNNVARA is inmiddels een partij. Heb je deze info van Thierry of zo?quote:Op zondag 19 juni 2022 14:52 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Kun je dat toelichten? Ik zie hier immers Woe en Van der Laan strikt de BNNVARA partijlijn volgen.
Gun die vrouw iets wat ook echt voor haarzelf leuk is. Alles staat al in het teken van de kinderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:22 schreef svann het volgende:
Zou een alleenstaande moeder met drie kinderen (gedeeltelijk in de luiers) niet liever een week vakantiepark ofzo hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |