Daar ga ik wel vanuit. Ik ga haar niet testen, maar zij was als eerste snotverkouden. Denk ook dat ze het van de opvang heeft meegenomen.quote:
Oh ja snap ik wel. Hopelijk knapt ze ook snel op dan, ziek babytje is zieligquote:Op maandag 20 juni 2022 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Ik ga haar niet testen, maar zij was als eerste snotverkouden. Denk ook dat ze het van de opvang heeft meegenomen.
Ze lijkt er niet veel last van te hebben. Zij heeft vooral een constante snotneus en hoest af en toe wat. Ze is wel wat hangeriger en huileriger. Maar schijnt sowieso op baby's relatief mild te verlopen doorgaans. Ergens vind ik het wel prima dat ze nu alsnog de antistoffen krijgt, aangezien ik me niet wilde laten vaccineren tijdens de zwangerschap.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja snap ik wel. Hopelijk knapt ze ook snel op dan, ziek babytje is zielig
Moeder zijn gaat altijd voor.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig.
Zeker waar. Thanksquote:Op maandag 20 juni 2022 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder zijn gaat altijd voor.
Beterschap.
Dat krijg je van al die uitsloverij in het weekend.quote:
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2022 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die uitsloverij in het weekend.
Wel grenzen verlegdquote:
Als toeschouwer ga ik je aanmoedigen, telt dat ook?quote:
Voor 1 jaar, volgende jaar is gewoon meedoenquote:Op maandag 20 juni 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als toeschouwer ga ik je aanmoedigen, telt dat ook?
Hoho, meteen eisen stellenquote:Op maandag 20 juni 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor 1 jaar, volgende jaar is gewoon meedoen
Ben je wel gebombardeerd tot fotograaf en pakezel
Goed bezig geweest hoor. Ga zo door.quote:
Premium vrouw, dat merk je aan alles.quote:
Ik kom als toeschouwerquote:
Veel te verwend idd.quote:
Hebben we gedaan dit jaar maar die moet volgend jaar ook meedoenquote:Op maandag 20 juni 2022 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom als toeschouwer
Gebruik je vriend maar als pakezel
quote:Op maandag 20 juni 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben we gedaan dit jaar maar die moet volgend jaar ook meedoen
TaMieke heeft blijkbaar onvermoede medische talenten, want die ruggengraat is er wel heel snel uit bij hem.quote:
Sinds TaMieke fanatiek aan het sporten is geslagen, is haar conditie omhoog geschoten. Arme kerelquote:Op maandag 20 juni 2022 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TaMieke heeft blijkbaar onvermoede medische talenten, want die ruggengraat is er wel heel snel uit bij hem.
Altijd voldoende energie dus om te stofzuigen en de vaatwasser uit te ruimen. Wat een vrouw.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:59 schreef El_Thijs het volgende:
Sinds TaMieke fanatiek aan het sporten is geslagen, is haar conditie omhoog geschoten. Arme kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |