O zo!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
As the newborn starts to breathe
As the widow starts to grieve
Seems that mystery repeats itself all over
Komt goed!quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je naar Porto komt, compadre!
Was dat maar zo hahaha, is een nieuwe afdeling en ik heb bij de opdrachtgever 5 maanden gedetacheerd gezeten dus ik moet alle vragen van het team beantwoorden. Dus mijn planning is secundair aan de vakantieplanning van het team.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat je als leidinggevende lekker zelf kon kiezen wanneer je vakantie pakt en (als het zo uitkomt) dat lekker ala minuut kan bepalen![]()
Goedemorgen trouwens
quote:
Sinds wanneer heeft dat zin?quote:
Ja ho effequote:
Dan nog een +1, speciaal voor jou, Barbquote:
Liefde voor jou, Dqodjequote:
En voor jouquote:
Bonne nuitquote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
En voor jou![]()
En voor iedereen hier.
En met deze welgemeende zoetsappigheid 't bed in![]()
Niet werkenquote:Op maandag 20 juni 2022 07:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoera, na 2,5 jaar toch nog een positieve coronatest te pakken
Ja, dat is dan opzich een voordeel. Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig. Dus misschien werk ik dan lieverquote:
Baby ook corona?quote:Op maandag 20 juni 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is dan opzich een voordeel. Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig. Dus misschien werk ik dan liever![]()
Maar ja, beetje. Keelpijn en hoofdpijn. Hoesten doet erg veel pijn aan mijn longen, dus dat probeer ik te vermijden. Als het hierbij blijft vind ik het wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |