Nottin' but a peanut!quote:Donny Roelvink is aangereden door een hummer, die bestuurd werd door een vriend van hem. „Hij had met een paar vrienden het plan opgevat om een filmpje na te doen van hun grote idool, bodybuilder Ronnie Coleman”, vertelt vader Dries tegenover de krant.
What could possibly go wrong.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Redelijk wereldvreemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Karien van Gennip heeft het geniale plan om Franse jeugdwerklozen hierheen te halen.
Franse of "Franse"?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dat zeker maar dit lijkt me toch niet heel handig;quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Alleen diepgewortelde racisten ontkennen de noodzaak van arbeidsmigratie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk wereldvreemd.
Maar als de strekking is dat arbeidsmigratie waarschijnlijk nodig gaat blijven ben ik het daar wel mee eens.
Kleinequote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zal ik grote of kleine manderijnen kopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
Waar ze moeten wonen is een andere minister z'n probleem.
De NOS/AD-correspondent maakt er ook al gehakt van.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:25 schreef Caland het volgende:
Misschien moet Karien eens een weekje in Marseille gaan rondlopen, bij voorkeur rond een redelijk belangrijke voetbalwedstrijd van de club aldaar.
We moeten terug naar de hark.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen met bladblazers hebben enorme piemels. Zeker als het van die bladblazers met zuigstand zijn.
#stackingsats maatquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Bitcoin gat moet weer aangevuld worden. @:Atypisch @:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |