Misschien een hoge motormodus zodat ze een kleinere kans hadden om opgevreten te worden door de bulls, dat zou het wel kunnen zijn als je dat bedoelt met "misrekening".quote:Op zondag 12 juni 2022 18:51 schreef Tijn het volgende:
Ik zit de race trouwens nog een keer terug te kijken en het valt me op hoe vroeg Leclerc uitvalt. Het is niet dat het einde al in zicht kwam, hij kwam niet eens tot de helft van de afstand. Flinke misrekening van Ferrari, dit.
Zou Ferrari de motor te ver opgeschroefd hebben om RB te kunnen matchen?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:51 schreef Tijn het volgende:
Ik zit de race trouwens nog een keer terug te kijken en het valt me op hoe vroeg Leclerc uitvalt. Het is niet dat het einde al in zicht kwam, hij kwam niet eens tot de helft van de afstand. Flinke misrekening van Ferrari, dit.
Ja, maar dan zaten ze er dus niet een beetje naast, maar echt enorm. Kijk, als je in ronde 48 van de 51 uitvalt kun je denken "ach ja, pech, gegokt en verloren". Maar hij kwam niet eens tot rondje 20. Die motor ging nooit van z'n leven de finish halen.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien een hoge motormodus zodat ze een kleinere kans hadden om opgevreten te worden door de bulls, dat zou het wel kunnen zijn als je dat bedoelt met "misrekening".
Als we toch aan het fantaseren zijn: het was niet zeker of Lewis überhaupt wel door zou gaan na het debacle in Abu Dhabi. Misschien is toen besloten George maar eerste rijder te maken, met ditto zwarte T-cam. Vervolgens meldde Lewis zich vlak voor het seizoen alsnog, dus mocht-ie het 2e zitje innemen en heeft-ie dat voor zichzelf goed gepraat door met een lulverhaal te komen dat geel toch beter bij 'm pastquote:Op zondag 12 juni 2022 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ho ho wacht eens even. Waarom zou dat niet kunnen? Een soort handreiking naar de nieuwe generatie met een dusdanig gebaar. Is juist vet zou je zeggen
Ze spelen gewoon alles of niets, en als de motor het niet aan kan zegt die op een gegeven moment plof. Eigenlijk best dom want dan lijkt het net alsof ze geen ander plan hebben om RBR later in het seizoen nog te gaan pakken.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan zaten ze er dus niet een beetje naast, maar echt enorm. Kijk, als je in ronde 48 van de 51 uitvalt kun je denken "ach ja, pech, gegokt en verloren". Maar hij kwam niet eens tot rondje 20. Die motor ging nooit van z'n leven de finish halen.
Al besproken en ja. Het is een act daarvoor.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wellicht is het hier al uitgebreid besproken. En anders: ben ik de enige die verwacht dat achter het theater van MERC tav het stuiteren meer zit? Namelijk dat ze gaan aandringen op regelwijzigingen die ze waarschijnlijk zelf al bij de FIA hebben neergelegd?
Theater Russell.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wellicht is het hier al uitgebreid besproken. En anders: ben ik de enige die verwacht dat achter het theater van MERC tav het stuiteren meer zit? Namelijk dat ze gaan aandringen op regelwijzigingen die ze waarschijnlijk zelf al bij de FIA hebben neergelegd?
Hij heeft wel vaker Hamilton publiekelijk gesteund. Heel slim want daardoor ben je meteen een stuk minder vatbaar voor de mindgames die Hamilton altijd probeert te spelen.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-zei-iets-over-hoop/
Wat aardig van Max.
Dodelijk...quote:Voorafgaand aan de race in de nauwe straten van Bakoe, stapte Verstappen af op Hamilton en sloeg een arm om hem heen. De Limburger sprak enkele bemoedigende woorden richting zijn oud-rivaal
It's so nice of Max to put an arm around that guy, driving around 10th position and lucky to pickup the points when others have issues.quote:
Duh. Typisch Mercedes om hun zin te krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou kunnen. Een blessure veinzen om te kunnen blijven doen alsof hij al die jaren heel erg goed was en het niets met de auto te maken had waarin ook Rosberg 8 keer kampioen had kunnen worden.quote:
Hun probleem is niet dat hij het niet meer heeft, het probleem is dat nu blijkt dat hij het nooit in de mate als beweerd gehad heeft. Het gaat om het redden van het beeld van Hamilton de grote kampioen.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:50 schreef Scorpie het volgende:
Hoe zijn de Britten onder het nieuws dat opoe Hamilton het niet meer kan bijbenen eigenlijk? Hebben ze al een manier gevonden om RBR hier de schuld van te geven?
Zoals zijn teamgenoot het wel lukte in 2014 en 2015 terwijl hij Rosberg op grote achterstand reed?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Een blessure veinzen om te kunnen blijven doen alsof hij al die jaren heel erg goed was en het niets met de auto te maken had waarin ook Rosberg 8 keer kampioen had kunnen worden.
Volgens Horner zijn zelfs meerdere teams daar mee bezig.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max moet gewoon even zo'n S klasse stoel met massage functie al laten leveren bij mercedes F1 met zijn logo of dat van Redbull op de hoofdsteun.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker Hamilton publiekelijk gesteund. Heel slim want daardoor ben je meteen een stuk minder vatbaar voor de mindgames die Hamilton altijd probeert te spelen.
Ze zijn vooral ook aan het huilen dat Red Bull Perez niet laat vechten en dat Verstappen dus alweer een kampioenschap kado krijgt terwijl Sir Lewis er keihard voor heeft moeten werken. En die teamorders tegen Bottas waren heul anders dan die tegen Perez. En verder moet de FIA nu ingrijpen want 1 dominant team is niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:50 schreef Scorpie het volgende:
Hoe zijn de Britten onder het nieuws dat opoe Hamilton het niet meer kan bijbenen eigenlijk? Hebben ze al een manier gevonden om RBR hier de schuld van te geven?
Echt hequote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze zijn vooral ook aan het huilen dat Red Bull Perez niet laat vechten en dat Verstappen dus alweer een kampioenschap kado krijgt terwijl Sir Lewis er keihard voor heeft moeten werken. En die teamorders tegen Bottas waren heul anders dan die tegen Perez. En verder moet de FIA nu ingrijpen want 1 dominant team is niet leuk om naar te kijken.
Oja. Waar dan?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze zijn vooral ook aan het huilen dat Red Bull Perez niet laat vechten en dat Verstappen dus alweer een kampioenschap kado krijgt terwijl Sir Lewis er keihard voor heeft moeten werken. En die teamorders tegen Bottas waren heul anders dan die tegen Perez. En verder moet de FIA nu ingrijpen want 1 dominant team is niet leuk om naar te kijken.
Spijker kop.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb in de comment section van Sky Sports (wat doe ik daar) zojuist geleerd dat de motor van Perez, direct nadat hij Verstappen "voorbij moest laten", softwarematig dichtgeknepen werd en dat de "Paper Champion" daarom weg kon rijden.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En dat Russell na afloop zegt dat het allemaal wel meeviel dit weekend?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is er "vechten" aan iemand die 2 seconden langzamer is? En ook na de laatste pitstops kwam sjekko niet meer in de buurt.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb in de comment section (wat doe ik daar) van Sky Sports zojuist geleerd dat de motor van Perez, direct nadat hij Verstappen "voorbij moest laten", softwarematig dichtgeknepen werd en dat de "Paper Champion" daarom weg kon rijden.
Mentale gymnastiek.
Logisch dat hij na de race niet meer weet wat Max allemaal zei voor de race.. net alsof er 2 weken tussen zitquote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-zei-iets-over-hoop/
Wat aardig van Max.
Volgens mij hebben we zo’n beetje elke week verschillende teams op de eerste rij en andere winnaars dan polesitters, alleen Mercedes is niet een van die teams. Dat is toch echt wat anders.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Snelste ronde was dan wel weer netjes, daar kwam Max 2x niet aan toen hij een poging deedquote:Op zondag 12 juni 2022 20:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is er "vechten" aan iemand die 2 seconden langzamer is? En ook na de laatste pitstops kwam sjekko niet meer in de buurt.
Er valt niks te vechten. Net als dat Bottas het vaak genoeg af liet weten.
Mijn cola, wat doe je.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb in de comment section van Sky Sports (wat doe ik daar) zojuist geleerd dat de motor van Perez, direct nadat hij Verstappen "voorbij moest laten", softwarematig dichtgeknepen werd en dat de "Paper Champion" daarom weg kon rijden.
Mentale gymnastiek.
Voor feiten is geen plaats bij MB.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo’n beetje elke week verschillende teams op de eerste rij en andere winnaars dan polesitters, alleen Mercedes is niet een van die teams. Dat is toch echt wat anders.
Hij heeft zeker geprofiteerd van het materiaal, maar om nu te zeggen dat hij het niet heeft? Het beste is er naar mijn mening vanaf nu.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Een blessure veinzen om te kunnen blijven doen alsof hij al die jaren heel erg goed was en het niets met de auto te maken had waarin ook Rosberg 8 keer kampioen had kunnen worden.
[..]
Hun probleem is niet dat hij het niet meer heeft, het probleem is dat nu blijkt dat hij het nooit in de mate als beweerd gehad heeft. Het gaat om het redden van het beeld van Hamilton de grote kampioen.
Dat is waar idd, Perez is over een rondje aardig snel, een stuk beter als vorig jaar. Op racepace houd hij het gewoon niet bij.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snelste ronde was dan wel weer netjes, daar kwam Max 2x niet aan toen hij een poging deed
Goed verhaalquote:Op zondag 12 juni 2022 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb in de comment section van Sky Sports (wat doe ik daar) zojuist geleerd dat de motor van Perez, direct nadat hij Verstappen "voorbij moest laten", softwarematig dichtgeknepen werd en dat de "Paper Champion" daarom weg kon rijden.
Mentale gymnastiek.
Mocht z'n DRS toen eigenlijk wel open?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snelste ronde was dan wel weer netjes, daar kwam Max 2x niet aan toen hij een poging deed
Nee maar dat had toch niet gekund.quote:
Neequote:
Proestquote:We never enjoy our rivals’ misfortune, we want to see a strong fight at the front and we’re hoping to catch up and join so there’s six of us there fighting.
Dat zou dan alleen van achterblijvers zijn toch? Geen idee hoe dat was bij beide pogingen, 1e poging was voor de opmerking op de radio, dacht ik (toen hij wel de snelste ronde neerzette, maar Perez meteen daarna ook)quote:
Dat schijnen inderdaad gedeelde componenten te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ben ik nog wel benieuwd waarom Verstappen tegen het einde van de race zijn DRS niet meer mocht gebruiken. Zou dat dan toch te maken hebben gehad met het falende systeem van Yuki? Gedeelde componenten wellicht.
Wie stond er ook al weer te juichen en te hossen terwijl de door hem aangereden concurrent ter controle in het ziekenhuis was?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Nog een uitspraak van Toto Wolff:
[..]
Proest![]()
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |