Uiteindelijk op de baan duidelijk minder, had z’n banden opgerookt in deel 1, daardoor kon Max na de VSC vrij makkelijk naderen en er voorbij en daarna het verschil wel duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moaaah dit seizoen zit ie er echt wel dichter op, en vandaag had hij wat pech met de pitstops.
Zeg je nu dat Hamilton eigenlijk met pensioen moet?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die toevallig een jaar of 14 jonger is
Ze zouden de vloer wat hoger kunnen zetten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis is echt kapotgemaakt door dat gestuiter zo te zien. Wat is het toch een slechte auto
Niet mogen rammen, en zie waar hij eindigdquote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eindelijk eens een daadwerkelijk foutloze wedstrijd van hem.
Pas na je 40ste ga je dat verschil merken eerder niet en ik ben 50, ik weet waarover ik praat,quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die toevallig een jaar of 14 jonger is
hij had vandaag geen pech met pit stops tov max. en werd later weer weggereden op dezelfde banden.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moaaah dit seizoen zit ie er echt wel dichter op, en vandaag had hij wat pech met de pitstops.
Fokkers zouden het precies 1 bocht uithouden in deze auto waarschijnlijk, maar wel even iemand een acteur noemenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij is toch top fit?
Tis een drama queen ten top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |