Ja, dit was een beetje een laf plofje.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
5/10 plofpunten, voor 8 moet er ook brand ontstaan door de olie
Ik ook, maar dat is niet het puntquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort battles dan een DRS inhaalactie.
Wat een GOAT is dat toch ook hèquote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niet slecht vanaf p7 met 2 uitvallers voor je.
.quote:
Nooit, hij is een goede rijder maar gaat echt niet een heel seizoen dat niveau vasthouden.quote:
Perez heeft gewoon niet de race pace van een Verstappen of Leclerc.quote:
Ja, nog geen seconde per rondje langzamer dan P1quote:Op zondag 12 juni 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Die Mercedes heeft echt een prima race pace
Kijken we dezelfde racequote:Op zondag 12 juni 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Hij mag dan Marko WK worden als hij Max op het asfalt verslaatquote:
Jupquote:Op zondag 12 juni 2022 13:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hebben Gasly en Russell gelijktijdig gepit tijdens die vsc?
Eens. MB is dan ook een gigantisch vervelend teamquote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef Refragmental het volgende:
Sinds Hamlappie niet meer meedoet vooraan, is het veel leuker om F1 te kijken. Heb zelfs sympathie voor de directe concurrenten van Max. Ik gun hun, en ons, een fatsoenlijke kampioenschap met veel wederzijds respect.
Ze zitten volledig in niemandsland: niet kunnen aanhaken bij de top, maar rijden ook voor de midfield uit.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk naar Russell.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Kijken we dezelfde race![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |