Motorische problemen zijn lastiger op te lossen dan hydraulische. Nog afgezien van de grid penalty’s.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wat het probleem van Ferrari is?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:47 schreef super_tekkel het volgende:
Zou de motorplof van Lec nou betekenen dat ze bij motorwissel volgende keer achteraan grid moeten starten ?
Een spectaculaire plof heeft wel iets maar ik begrijp dat dit een matige plof was.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:48 schreef heywoodu het volgende:
En Leclerc![]()
Voor ploffende motoren juichen de liefhebbers niet.
Viaplay bitrate voor je.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh ze raakten elkaar niet
Ik dacht ook van wel!
Hoe weet jij dat het een motorisch probleem is? Of wat het probleem überhaupt is?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Motorische problemen zijn lastiger op te lossen dan hydraulische. Nog afgezien van de grid penalty’s.
Ik zie liever dit soort battles dan een DRS inhaalactie.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef MoreDakka het volgende:
Zoveel gelul over het makkelijker volgen maar inhalen is moeilijker dan met de vorige generatie auto's hier.
5/10 plofpunten, voor 8 moet er ook brand ontstaan door de oliequote:
Baan is gewoon ook te smalquote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef MoreDakka het volgende:
Zoveel gelul over het makkelijker volgen maar inhalen is moeilijker dan met de vorige generatie auto's hier.
Eigenlijk is dit elk jaar wel een toffe race op het eerste jaar na dacht ikquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zie liever dit soort battles dan een DRS inhaalactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |