Een paar zwarte lijkt me leuk voor de veranderingquote:Op zondag 12 juni 2022 13:55 schreef wdn het volgende:
Voor een beetje spanning hebben we een vlag nodig
Bandensituatie hetzelfde dus. Ik gok dat Russell sowieso nog gaat pitten, zou mooi zijn als Gasly het wel aan durft op deze banden.quote:
Bottas is nooit voor eigen succes gegaan in tegenstelling tot perez die bij het team heeft afgedwongen dat hij gelijkwaardig is aan VER.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nooit, hij is een goede rijder maar gaat echt niet een heel seizoen dat niveau vasthouden.
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Perez heeft gewoon niet de race pace van een Verstappen of Leclerc.
Lol gistermiddag las ik op dit forum nog hele andere dingenquote:
100%.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef Refragmental het volgende:
Sinds Hamlappie niet meer meedoet vooraan, is het veel leuker om F1 te kijken. Heb zelfs sympathie voor de directe concurrenten van Max. Ik gun hun, en ons, een fatsoenlijke kampioenschap met veel wederzijds respect.
Zeker, ligt nu voornamelijk aan Ferrari dat hij punten mislooptquote:
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef Refragmental het volgende:
Sinds Hamlappie niet meer meedoet vooraan, is het veel leuker om F1 te kijken. Heb zelfs sympathie voor de directe concurrenten van Max. Ik gun hun, en ons, een fatsoenlijke kampioenschap met veel wederzijds respect.
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef super_tekkel het volgende:
kan er geen geveerde stoel in die merc vanuit de vrachttwagen divisie
Je moet natuurlijk niet naar elke klapjosti luisteren, maar naar de kenners . Als je een tijdje op dit forum zit leer je vanzelf wie dat zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 13:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lol gistermiddag las ik op dit forum nog hele andere dingen![]()
Bottas kreeg betaald om niet te racen tegen Hamiltonquote:
Leukequote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes op zoek naar een coureur zonder ruggengraat.
Bottas ook. Perez wordt hier even op z’n plek gezet. En dat is tweede vioolquote:
Geen idee, ik ben niet "dit forum". Perez is gewoon een beetje Bottas. Kan best leuk kwalificeren in deze auto, maar qua race pace is hij in een vergelijkbare auto misschien de 7e of 8e van de grid.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lol gistermiddag las ik op dit forum nog hele andere dingen![]()
Hadden ze Bottas vorig jaar niet moeten wegsturenquote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes op zoek naar een coureur zonder ruggengraat.
Circuit is hobbeligquote:Op zondag 12 juni 2022 13:58 schreef DX11 het volgende:
Als je naar max zijn cockpit cam gaat zie je hem overigens ook behoorlijk stuiteren nu!
Pa draait zich nog eens om.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mick 39s achter Albon. Gaat helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |