quote:Op zondag 12 juni 2022 01:14 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid![]()
* Dempt langzaam de lichten*
Zit haar niet zo te pestenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:22 schreef Koen66 het volgende:
Jobi is echt in slaap gevallen, zelfs Hard Rock Hallelujah maakr d'r niet actief
60 jarige jubileum uitzending: Eurovision 2015 Greatest Hits voor mij.quote:
Voor mij ook (weet niet zeker of ik meedoe, maar tochquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
60 jarige jubileum uitzending: Eurovision 2015 Greatest Hits voor mij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
En als kers op de taart is er vanavond het samenkijken van een oude editie van het songfestival. Teruglezend lijkt het erop dat we een speciale editie gaan kijken, zoals 'congratulations: 50 years of eurovision' of de BBC special toen ze 60 geworden zijn, maar wie weet gaan we gewoon naar 1965, dat vind ik ook goed
Yes! Dat lijkt mij ook het leukstquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:36 schreef sportfreak het volgende:
Ik wou die van 2005 voorstellen. En als die bevalt kunnen we volgende week alsnog die van 2015 bekijken. En anders volgende week 1965
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat je nu 50 doet en volgende week 60. Als je nu 60 doet, dan ga je volgende week sowieso niet naar 50 jaar luisteren.
Ik kan niet voor @Guanabana spreken, maar ik heb nog de 35 jaar specials meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Gegeven de reacties wordt het in ieder geval een jubileum editie, hoe staan @:usagi414 en @:guanabana tegenover congratulations: 50 years of the eurovision song contest?
Doe maar hoor, waarschijnlijk kijk ik toch niet (alles) mee, dus let niet op mijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Gegeven de reacties wordt het in ieder geval een jubileum editie, hoe staan @:usagi414 en @:guanabana tegenover congratulations: 50 years of the eurovision song contest?
Ik heb stiekem al naar de stemming gekeken en kan verklappen dat onze FOK! jury toch een hele andere top 14 heeft dan Europaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben wel een beetje bezorgd, want deze jublileum uitzending komt uit 2005, en toen lag de reputatie van Eurovisie nog in puin.
Heb je eindelijk een keer de kans om op zaterdag nog een puntentelling te zien waar je de uitslag niet van weet, ga je jezelf spoilerenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al naar de stemming gekeken en kan verklappen dat onze FOK! jury toch een hele andere top 14 heeft dan Europa
Hele goede vraag.quote:
31 landen mogen stemmen en dat duurde vroeger iets langer, dus ik gok dat het daarom allemaal niet opschietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Hele goede vraag.
Ook interessant: blijkbaar krijgen we 14 liedjes in 2,5 uur? Alle daadwerkelijke eurovisie uitzendingen slagen er in de inzendingen sneller te doen.
Volgens mij sommige wel maar niet allemaal. ABBA was verhinderd en Domenico Modugno liet niks van zich horen.quote:
Dat zou de stemming oneerlijk maken; sommige artiesten zijn iets meer oud geworden dan anderen sinds ze hun eurovisie optreden verzorgden.quote:
Die leefde toen al niet meer. Logisch dat ze niets hoordenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij sommige wel maar niet allemaal. ABBA was verhinderd en Domenico Modugno liet niks van zich horen.
Ik denk niet dat dat veel zou uitmaken. De nummers zijn allemaal zo bekend dat ik me niet kan voorstellen dat iemand zijn stem liet afhangen van het optreden die avond.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat zou de stemming oneerlijk maken; sommige artiesten zijn iets meer oud geworden dan anderen sinds ze hun eurovisie optreden verzorgden.
Hij is ouder dan Paul McCartney (81 nu)quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Cliff Richard leeft toch nog? en toen toch ook?
Ja, dat was de grap héquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die leefde toen al niet meer. Logisch dat ze niets hoorden
Ik heb hem inderdaad in de zaal zien zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Johnny Logan laat toch nooit een esf-schnabbel liggen?
Volgens wiki:quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Zijn dit gewoon een aantal heel bekende ESF-nummers of is het het beste resultaat van elk land of zo of hoe werkt het?
Uit een internetstemming zijn dit de nummers met de meeste stemmen, rekening houdend met het verdelen over alle decennia. En deze avond kon er via telefoon gestemd worden om het beste nummer van de 50 jaar te kiezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Zijn dit gewoon een aantal heel bekende ESF-nummers of is het het beste resultaat van elk land of zo of hoe werkt het?
Ik vind het ook een lekker liedje hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik vind dit dus een verdomd lekker liedje. Nee dit ga ik niet bij de karaoke doen
En dit nummer kan zo veel verschillende emoties oproepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef Sableheart het volgende:
nee, dit is de verkeerde dans voor de emotie bij dit nummer.
bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dit nummer kan zo veel verschillende emoties oproepen.
3 van de beste 14 nummers uit de Eurovisie geschiedenis volgens het internetpubliek uit 2005quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ben er even wat later, want zat op een terrasje
Heb ik iets tofs gemist?
Ik dacht net wel: "Ik mis Jobi", dus wij hebben sowieso iets tofs gemist. Maar je bent er, dus nu is het goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ben er even wat later, want zat op een terrasje
Heb ik iets tofs gemist?
Ik heb dat jubileumboek nog van de 2005 editiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
3 van de beste 14 nummers uit de Eurovisie geschiedenis volgens het internetpubliek uit 2005
Ah, liefquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht net wel: "Ik mis Jobi", dus wij hebben sowieso iets tofs gemist. Maar je bent er, dus nu is het goed!
Eres Tu is prachtigquote:
Ja dat is echt een vergeten pareltjequote:
Ook een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jaaaaa die Israëliërs met dat maffe dansje. Shir habatlanim
Jobi en mollootquote:
Wie vinden elkaar wel heeeeel lief hier?quote:
Dat pas bij het altaarquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Presenteren Katrina en Renars Kaupers dit?
Dan hebben zij ook smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat dit het favoriete esf-lied van mijn ouders is
Ook van Waylon volgens mijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Dan zijn je ouders niet veel ouder dan mijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het vanmiddag nog over een trouwerij, maar daar was @Strani het niet mee eensquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie vinden elkaar wel heeeeel lief hier?
Ook niet mijn favoriet, maar vind wel dat Sandra het destijds als 13-jarige superknap deed en nog steeds komt ze bij concerten heel leuk en enthousiast overquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
En dit vind ik dus het meest irritante esf-lied
Winnaar, of lied in het algemeen? Want in die tweede categorie is er wel heel veel concurrentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
En dit vind ik dus het meest irritante esf-lied
Allebeiquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Winnaar, of lied in het algemeen? Want in die tweede categorie is er wel heel veel concurrentie.
Zelfs toen hadden we al twijfelachtige jury'squote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Volare maar 3e is geworden destijds zeg.
Toch wel bijzonder, een jaren '50 ESF lied dat niet wint en dan zo'n evergreen wordt
Zelfs #1 in de US.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
Dat Volare maar 3e is geworden destijds zeg.
Toch wel bijzonder, een jaren '50 ESF lied dat niet wint en dan zo'n evergreen wordt
Af en toe ben ik blij met de twijfelachtige jury's. 1963 bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zelfs toen hadden we al twijfelachtige jury's
T'en vas pas was ook een prachtige inzending.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Af en toe ben ik blij met de twijfelachtige jury's. 1963 bijvoorbeeld
En dan ook nog "You Raise Me Up" en de 1987 en 1994 deelnames voor Noorwegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
La Det Swinge geschreven door dezelfde schrijver als Nocturne, dat verwacht je ook niet snel
Het zijn de beste nummers van de eerste 50 jaar, met een staging gebaseerd op het slechtste moment van die 50 jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Die dansjes leiden wel een beetje af.
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan ook nog "You Raise Me Up" en de 1987 en 1994 deelnames voor Noorwegen.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
T'en vas pas was ook een prachtige inzending.
Maar ja, Dansevise was beter
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
"De finnen hebben nog nooit gewonnen"
"Ze zijn boos".
Even later winnen Finse monsters.
Blijf ik echt een van de meest nietszeggende Nederlandse inzendingen vindenquote:
Die werd tegen het einde van zijn ESF-carriere aan heel zuur en vervelendquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Zou fijn zijn als Terry Wogan de nummers niet zou uitlachen. Ik weet dat sarcasme zijn visitekaart is als het op Eurovisie aankomt, maar toch
Wij gaan wel wat anders coverenquote:
Daar heb ik Everybody staanquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Riva - Rock Me staat helemaal onderaan in mijn ranking van ESF winnaars
Wat een irritant nummer vind ik dat
maar dan zonder niet bijpassende dansersquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Deze hadden we anders vanavond ook gehoord
Ja, geweldig lied.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Deze hadden we anders vanavond ook gehoord
Ja die had ik niet willen missenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar dan zonder niet bijpassende dansers
Ook niet een van mijn favorieten (vraag me af of er echte ESF liefhebbers zijn van dat nummer trouwensquote:
Ze heeft het in flink wat talen opgenomen maar de Finse versie ken ik nog niet @Domnivoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
L'oiseau et l'enfant![]()
@:Domnivoor kent deze vooral in het Fins heb ik begrepen
De staging op het ESF destijds vond ik wel echt goed trouwens, was echt over nagedacht nog in tijden van voor de LED-wanden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef Sableheart het volgende:
Zelfs met een nummer uit die jaren weten ze de staging nog te verpesten.
Eerst de Finnen, en nu hebben de Turken ook al inspiratie opgedaan van deze uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
"I Could See It In Your Eyes" zegt de presentator tegen de Turkse. Een paar jaar later komt de Turkse inzending MaNGa met precies die lyrics.
Ik had al gezegd dat ik bij karaoke liever goed dan voor leuk ga.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel leuk voor de karaoke
* Aoibhin noteertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel leuk voor de karaoke
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat Celine dit nummer nooit meer zingt
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze heeft het in flink wat talen opgenomen maar de Finse versie ken ik nog niet @:Domnivoor
Nee joh lekker streetdance op de beat weetjetochquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
Bij dit nummer hoort toch een romantische dans?
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels heel veel andere nummers om uit te kiezen![]()
Maar wel jammer inderdaad. Haar internationale carrière nam hierna wel een vogelvlucht
Het ESF drijft nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
En wees nu eerlijk, wat is door meer mensen gezien? 1 film uit 1997 of meer dan 65 edities van een show met een miljoenenpubliek?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel terugkijken op de titanic maar over het esf hoor je haar niet
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorrondequote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het nog steeds zo zielig vinden voor Johnny dat hij in de "vakjury" van NSF 2010 zat![]()
Ja voor ons was hij een redding daarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daardoor hoorden we tenminste nog 1 goed nummer in die voorronde
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Ik wil dat eigenlijk als mijn eerste dans op mijn bruiloftquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:25 schreef Sableheart het volgende:
laat me raden @:Nailqueen, je wil bardo graag op de karaoke zien?
Arme Nicole heeft alzheimerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zien we Nicole & Hugo in dit filmpje dan ook terugkomen?
Ja, verschrikkelijk. Ze zijn al zo lang bij elkaar en een prachtig showbizzkoppel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Arme Nicole heeft alzheimer![]()
We zullen ze niet veel live gaan terugzien.
Ik vermoed dat je toekomstige partner daar wel op wil oefenen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk als mijn eerste dans op mijn bruiloft
Oh dat wist ik niet. Wat naarquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Arme Nicole heeft alzheimer![]()
We zullen ze niet veel live gaan terugzien.
Daar hebben we de karaoke voorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toekomstige partner daar wel op wil oefenen.
Dat wilden we eigenlijk gaan kijken, maar omdat jij er niet was, hebben we dat maar uitgesteld!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
The Herreys tijdens 60 jaar waren ook zo leukDat concert moeten we ook nog een keer gaan kijken
Ik had hem ook voor vanavond klaar staan, maar de voorkeur ging uit naar 50 jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
The Herreys tijdens 60 jaar waren ook zo leukDat concert moeten we ook nog een keer gaan kijken
Ohquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wilden we eigenlijk gaan kijken, maar omdat jij er niet was, hebben we dat maar uitgesteld!
Ik zou het wel leuk vinden!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor vanavond klaar staan, maar de voorkeur ging uit naar 50 jaar.
Misschien volgende week?
En als ze nog had geleefd was ze er ook dit jaar weer bij geweest.quote:
Oh, een jurk van een dame afrukken, zo'n kans kan ik niet laten lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Oké wie van ons gaan Bucks Fizz doen? Inclusief klittenband-rokjes? En dansjes?
Daar zit dan ook nog wel een rokje onder hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, een jurk van een dame afrukken, zo'n kans kan ik niet laten lopen
Nee, leek me al niks voor jouquote:
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit dan ook nog wel een rokje onder hoor!
Halloquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat iemand dit leuk vind ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je avatar is een bet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was "fashionably late" Koenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je avatar is een bet?GehackedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, er komen nog vele jaren Eurovisie aan. In 2030 is het 75 jarige jubileum, in 2055 het 100 jarige.quote:
Dat moet je nooit doenquote:
Tuurlijk is er een interval, en bij een terugblik op 50 jaar intervalacts kan dat er maar eentje zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Oh hier kon voor gestemd worden?![]()
Hebben we een interval?
Dana International gaat winnen ja. Jammer dat het zo overduidelijk is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet wel wie er hier gewonnen heeft, en het ligt nogal voor de hand
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dana International gaat winnen ja. Jammer dat het zo overduidelijk is.
Moet je ze ook in de winkel kopenquote:
Je zou er nog van omvallen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!
Dat is niet erg, dan doen we het gewoon met mijn score en heeft France Gall het allerbeste eurovisieliedje ooit gezongen.quote:
Bij het grote songfestivalfeest heeft ze ons zeker weggeblazen met haar playback-talentquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!
Eerst geen rokje en nu al ook geen topje ?quote:
dat rokje heb ik gemistquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerst geen rokje en nu al ook geen topje ?
Nee, jurkjequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerst geen rokje en nu al ook geen topje ?
Ik kan het hier bijna niet mee oneens zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dan doen we het gewoon met mijn score en heeft France Gall het allerbeste eurovisieliedje ooit gezongen.
Eens hoorquote:
uitstekende selectiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens hoor![]()
1. Riverdance
2. Love Love Peace Peace
3. Wombles
en dan zit de intro van 1994 er nog niet eens bijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Die muziek, die dans erbijHoe het zo wordt opgebouwd
Cheers!quote:
Oh jaaaaa dat begon met die prachtige zang er nog bijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en dan zit de intro van 1994 er nog niet eens bij
Echt zo goedquote:
Dat deden de Ieren zo goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Die muziek, die dans erbijHoe het zo wordt opgebouwd
misschien moet je het andersom doen? Het leren, zodat je daarna kan dansen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo goedIk kan niet dansen, anders zou ik dit bijna gewoon willen leren
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
misschien moet je het andersom doen? Het leren, zodat je daarna kan dansen?
Die wordt wat minder gequote hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:51 schreef NailQueen het volgende:
And the intervalct is your one big chance to fail to live up to Riverdance!
Dat was Petra Mede in 2016 bij What is Eurovisionquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die wordt wat minder gequote hier.
Daarom zeg ik het, als het uit Love Love Peace Peace kwam was het vaker gequote.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was Petra Mede in 2016 bij What is Eurovision
de plee nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even naar de plee, wat heb ik gemist?
Dana international met Parlez vous Francais ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dana international met Parlez vous Francais ?
Carolaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
Vickyquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
L'amour est bleu![]()
![]()
![]()
Dat nummer is echt jeugdsentiment voor me. Stond altijd op een cassettebandje wat mijn ouders onderweg naar vakantie draaiden in de auto.
Ik vind deze ook beter dan Apres Toi persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |