Halloquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat iemand dit leuk vind ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je avatar is een bet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was "fashionably late" Koenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je avatar is een bet?GehackedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, er komen nog vele jaren Eurovisie aan. In 2030 is het 75 jarige jubileum, in 2055 het 100 jarige.quote:
Dat moet je nooit doenquote:
Tuurlijk is er een interval, en bij een terugblik op 50 jaar intervalacts kan dat er maar eentje zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Oh hier kon voor gestemd worden?![]()
Hebben we een interval?
Dana International gaat winnen ja. Jammer dat het zo overduidelijk is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet wel wie er hier gewonnen heeft, en het ligt nogal voor de hand
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dana International gaat winnen ja. Jammer dat het zo overduidelijk is.
Moet je ze ook in de winkel kopenquote:
Je zou er nog van omvallen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!
Dat is niet erg, dan doen we het gewoon met mijn score en heeft France Gall het allerbeste eurovisieliedje ooit gezongen.quote:
Bij het grote songfestivalfeest heeft ze ons zeker weggeblazen met haar playback-talentquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag de dag zou ze al helemaal iedereen wegblazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |