Ohquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wilden we eigenlijk gaan kijken, maar omdat jij er niet was, hebben we dat maar uitgesteld!
Ik zou het wel leuk vinden!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor vanavond klaar staan, maar de voorkeur ging uit naar 50 jaar.
Misschien volgende week?
En als ze nog had geleefd was ze er ook dit jaar weer bij geweest.quote:
Oh, een jurk van een dame afrukken, zo'n kans kan ik niet laten lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
Oké wie van ons gaan Bucks Fizz doen? Inclusief klittenband-rokjes? En dansjes?
Daar zit dan ook nog wel een rokje onder hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, een jurk van een dame afrukken, zo'n kans kan ik niet laten lopen
Nee, leek me al niks voor jouquote:
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit dan ook nog wel een rokje onder hoor!
Halloquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat iemand dit leuk vind ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je avatar is een bet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was "fashionably late" Koenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je avatar is een bet?GehackedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, er komen nog vele jaren Eurovisie aan. In 2030 is het 75 jarige jubileum, in 2055 het 100 jarige.quote:
Dat moet je nooit doenquote:
Tuurlijk is er een interval, en bij een terugblik op 50 jaar intervalacts kan dat er maar eentje zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Oh hier kon voor gestemd worden?![]()
Hebben we een interval?
Dana International gaat winnen ja. Jammer dat het zo overduidelijk is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet wel wie er hier gewonnen heeft, en het ligt nogal voor de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |