quote:Op zondag 12 juni 2022 01:14 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid![]()
* Dempt langzaam de lichten*
Zit haar niet zo te pestenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:22 schreef Koen66 het volgende:
Jobi is echt in slaap gevallen, zelfs Hard Rock Hallelujah maakr d'r niet actief
60 jarige jubileum uitzending: Eurovision 2015 Greatest Hits voor mij.quote:
Voor mij ook (weet niet zeker of ik meedoe, maar tochquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
60 jarige jubileum uitzending: Eurovision 2015 Greatest Hits voor mij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
En als kers op de taart is er vanavond het samenkijken van een oude editie van het songfestival. Teruglezend lijkt het erop dat we een speciale editie gaan kijken, zoals 'congratulations: 50 years of eurovision' of de BBC special toen ze 60 geworden zijn, maar wie weet gaan we gewoon naar 1965, dat vind ik ook goed
Yes! Dat lijkt mij ook het leukstquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:36 schreef sportfreak het volgende:
Ik wou die van 2005 voorstellen. En als die bevalt kunnen we volgende week alsnog die van 2015 bekijken. En anders volgende week 1965
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat je nu 50 doet en volgende week 60. Als je nu 60 doet, dan ga je volgende week sowieso niet naar 50 jaar luisteren.
Ik kan niet voor @Guanabana spreken, maar ik heb nog de 35 jaar specials meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Gegeven de reacties wordt het in ieder geval een jubileum editie, hoe staan @:usagi414 en @:guanabana tegenover congratulations: 50 years of the eurovision song contest?
Doe maar hoor, waarschijnlijk kijk ik toch niet (alles) mee, dus let niet op mijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Gegeven de reacties wordt het in ieder geval een jubileum editie, hoe staan @:usagi414 en @:guanabana tegenover congratulations: 50 years of the eurovision song contest?
Ik heb stiekem al naar de stemming gekeken en kan verklappen dat onze FOK! jury toch een hele andere top 14 heeft dan Europaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben wel een beetje bezorgd, want deze jublileum uitzending komt uit 2005, en toen lag de reputatie van Eurovisie nog in puin.
Heb je eindelijk een keer de kans om op zaterdag nog een puntentelling te zien waar je de uitslag niet van weet, ga je jezelf spoilerenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al naar de stemming gekeken en kan verklappen dat onze FOK! jury toch een hele andere top 14 heeft dan Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |