Eens, Stupidquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is nog steeds het beste nummer dat Nederland naar Junior Eurovisie heeft gestuurd naar mijn bescheiden mening.
Click Clack en Dans Met Jou had wel een beter totaalplaatje maar qua nummer vind ik Stupid gewoon leuker zelf
Hij zei dat inderdaad, maar later zei Anouk zelf weer bij Pauw dat het nummer niet haar "cup of tea" wasquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Cornald zei dat het nummer haar favoriet was, maar op persoonlijk vlak geen idee
Dit is veel beter dan Teardrops.quote:
Het blijf toch Cornald jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zei dat inderdaad, maar later zei Anouk zelf weer bij Pauw dat het nummer niet haar "cup of tea" wasEn Emmelie vond ze maar chagrijnig en boos naar haar doen
Oooh ja ik kan me dit herinneren. Dat Emmelie in een interview had gezegd het een eer te vinden met Anouk op 1 podium te mogen staan, maar ondertussen wel chagrijnig en stom tegen haar doen achter de schermen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zei dat inderdaad, maar later zei Anouk zelf weer bij Pauw dat het nummer niet haar "cup of tea" wasEn Emmelie vond ze maar chagrijnig en boos naar haar doen
behalve dat ze een aantal topnummers heeft vind ik Anouk een vreselijk mensquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ja ik kan me dit herinneren. Dat Emmelie in een interview had gezegd het een eer te vinden met Anouk op 1 podium te mogen staan, maar ondertussen wel chagrijnig en stom tegen haar doen achter de schermen.
Nee johquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ze een aantal topnummers heeft vind ik Anouk een vreselijk mens
Ik ben een beetje aan het knikkebollenquote:
Deze toch ?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook geen beschuldigingen van plagiaat
En opzich heeft ze Nederland best wel gered op het Songfestival. Wie weet wat ons lot was geweest op dit moment als zij nooit zo lekker tegen de TROS in ging.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve dat ze een aantal topnummers heeft vind ik Anouk een vreselijk mens
Ilse en Waylon konden het ook niet vinden met elkaarquote:
Ja, bij dat filmpje van Emmelie dat ze het een eer vond om met Anouk op het podium te staan, zei Anouk nog "ik ben verbaasd dat ze dat zegt"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ja ik kan me dit herinneren. Dat Emmelie in een interview had gezegd het een eer te vinden met Anouk op 1 podium te mogen staan, maar ondertussen wel chagrijnig en stom tegen haar doen achter de schermen.
klopt, dat wel weer danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En opzich heeft ze Nederland best wel gered op het Songfestival. Wie weet wat ons lot was geweest op dit moment als zij nooit zo lekker tegen de TROS in ging.
Per land wordt het gemiddelde genomen van de ranking van de televote en de jury.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Hoe was de puntentelling in 2014 ook alweer?
Hot Dutch Guyquote:
hey, ik zeg "ik vind" he ;-)quote:
Anouk is een leuk mens. Trouwen tijdens een optredenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ilse en Waylon konden het ook niet vinden met elkaar
Slaap lekker! Was gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik sluit m’n avond af met een 12 punten voor Nederland. Welterusten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik sluit m’n avond af met een 12 punten voor Nederland. Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |