Dat is tegenwoordig gewoon leuk en kwalitatief genoeg om serieus te kijken hoor. Gratis tipje van mijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Nog 6 maanden en we hebben weer een songfestival. Junior wel te verstaan.
Klinkt op zich interessant. Hoe staan anderen hier tegenover?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:22 schreef sportfreak het volgende:
Een ideetje voor volgende week omdat we nu alle jaren hebben gehad, een jubileum of greatest hits show een idee?
Zijn er verschillende van geweest.
Leuk om te kijken inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig gewoon leuk en kwalitatief genoeg om serieus te kijken hoor. Gratis tipje van mijOekraïne van JESC 2021 zou ik in een top 10 van ESC kunnen zien bijvoorbeeld. Die Olena moet echt een keer meedoen voor Oekraïne
Ik keek ook eerst het JESC. Toen ben ik over gegaan naar ESCquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig gewoon leuk en kwalitatief genoeg om serieus te kijken hoor. Gratis tipje van mijOekraïne van JESC 2021 zou ik in een top 10 van ESC kunnen zien bijvoorbeeld. Die Olena moet echt een keer meedoen voor Oekraïne
Wat voor jubileumshow hadden we dan in gedachten?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:22 schreef sportfreak het volgende:
Een ideetje voor volgende week omdat we nu alle jaren hebben gehad, een jubileum of greatest hits show een idee?
Zijn er verschillende van geweest.
Ik ook. JESC 2007-2012 was m’n ding. En toen ben ik het kwijtgeraakt en ESC gaan volgen. Tot 2019, toen was ik weer een beetje terug bij JESC, ook door het forum.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik keek ook eerst het JESC. Toen ben ik over gegaan naar ESC
Er zijn er verschillende geweest om terug te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat voor jubileumshow hadden we dan in gedachten?
HIJ IS EEN KEI HIJ IS EEN KEIquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook. JESC 2007-2012 was m’n ding. En toen ben ik het kwijtgeraakt en ESC gaan volgen. Tot 2019, toen was ik weer een beetje terug bij JESC, ook door het forum.
Geen zorgen, er komt nog een uur aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Was deze editie op zo'n christelijke tijd afgelopen joh?
Ja maar dan nog, half 1. Kom daar tegenwoordig nog maar eens om.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Geen zorgen, er komt nog een uur aan.
Ik kwam ook echt door het forum terug bij JESCquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Was deze editie op zo'n christelijke tijd afgelopen joh?
Ik denk dat je de verkeerde gequote hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kwam ook echt door het forum terug bij JESC2019 ook inderdaad
De laatste keer dat ik het daarvoor had gevolgd was precies een decennium daarvoor eigenlijk, met Ralf
de 'Z'quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:29 schreef Guanabana het volgende:
Denen en Zweden kennen de 'z' niet hè?
Leuk idee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klinkt op zich interessant. Hoe staan anderen hier tegenover?
Dat 60-jarig jubileum vind ik ook enigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Er zijn er verschillende geweest om terug te kunnen kijken.
25 jarig jubileum: Songs Of Europe
50 jarig jubileum: Congratulations: 50 Years of the Eurovision Song Contest
60 jarig jubileum: Eurovision Song Contest's Greatest Hits
Die 50 jarige was wel aardig, daar werd ook het beste nummer van die 50 jaren gekozen, compleet met puntentelling.
Ze spreken de Z uit als een S. Dat valt vooral op als je ABBA in het Engels hoort zingen.quote:
2004 Guaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HIJ IS EEN KEI HIJ IS EEN KEI![]()
(was dat 2007?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |