JAquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:47 schreef molloot200 het volgende:
De SC en het oude editie-samenkijken zijn nu allebei bij editie 2014 en dat vind ik heel satisfying
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Een niemandsdalletje dat door de act omhoog getild is
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Hier boterde het wederom niet tussen Polen en de juries
quote:
Ja, daarom begrijp ik de kritiek/haat van Twitter op deze finale nooitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
Echt een heerlijk diverse finale ook gewoon.
Ik ben diegene die net doet alsof ze het begrijpt maar eigenlijk geen idee heeft wat dat woord betekentquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:47 schreef molloot200 het volgende:
De SC en het oude editie-samenkijken zijn nu allebei bij editie 2014 en dat vind ik heel satisfying
Niet naar Twitter luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:51 schreef molloot200 het volgende:
J
[..]
Ja, daarom begrijp ik de kritiek/haat van Twitter op deze finale nooit
Twitter vind ook dat Ronela robbed wasquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:51 schreef molloot200 het volgende:
J
[..]
Ja, daarom begrijp ik de kritiek/haat van Twitter op deze finale nooit
Nou, ik zie nog meer Cyprus gezeik op mijn tijdlijn langskomen, en dat is áltijd van dezelfde persoon (ene Paolo?). Heel vermoeiend. Echt bijna dagelijks weer een Tweet dat Andromache robbed wasquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twitter vind ook dat Ronela robbed was
Maar als Nederland had gewonnen had Trijntje in de finale gestaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
Geweldig lied, geweldige staging en geweldig gezongen. Gewoon terecht gewonnen
Er is geen bewijs van maar toen ik dit voor het eerst hoorde dacht ik dat het weleens eens winnaar kon zijn.quote:
Schudden met die popo's!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
Nog even de reminder dat in 2012 de Trackshittaz werden verkozen boven Conchita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |