Nee, het water kookt.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nepfluitje op de tribune heel irritant.
Jij hebt liever een megafoonmongool?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een nepfluitje hoor je toch niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
123inkt en Bol.com hebben wedstrijdkaarten onder het personeel uitgedeeld.quote:
Liever wel ja. Minder verwarrend.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:20 schreef CrushedTinBox het volgende:
Timber moet kappen met die pisballetjes richting de 16
Een neppe stadionspeaker die aangeeft dat Blind wordt gewisssld zou wel top zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een echte zou nog beter zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een neppe stadionspeaker die aangeeft dat Blind wordt gewisssld zou wel top zijn
Daar zou ik blind voor tekenen.quote:
Dat moet dan bij de Polen zijn. Nederland heeft maar 1 nummer 11.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
Er moet toch een betere nr11 rond lopen dan berghuis?
Dit beter?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:20 schreef CrushedTinBox het volgende:
Timber moet kappen met die pisballetjes richting de 16
Wat ie ook maar gejat heeft van een Deens mondharmonikaspeler die (gelukkig) een lekkere schikking getroffen heeftquote:
Tøøts Tielemansquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat ie ook maar gejat heeft van een Deens mondharmonikaspeler die (gelukkig) een lekkere schikking getroffen heeft
Huub er in?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef TLC het volgende:
Dit krijg je als je van Dijk met vakantie stuurt![]()
Ik denk dat ik dadelijk ook een rum cola in ga schenken.quote:
Zoveel mag hij niet wisselen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef Perox het volgende:
Louis moet ingrijpen en nog voor de rust een paar man wisselen.
Gewoon even iets duidelijk maken.
Met limoen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dadelijk ook een rum cola in ga schenken.
Hou je een beetje in als je kritiek op Blind hebt. Dank.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Blind moet zijn batterijen vervangen. Wat een kutspelert is dat.
Bijna een Haikuquote:
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:27 schreef Sked het volgende:
Er werd gesuggereerd dat dit elftal beter is dan 2014.
Als je weet dat ie traag is dan moet je de bal zachter inspelenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:27 schreef NLGooner het volgende:
Dit had niets te maken met een te gewillige depay maar een te trage blind..
Waarom word hij nog steeds opgesteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:27 schreef NLGooner het volgende:
Dit had niets te maken met een te gewillige depay maar een te trage blind..
Zijn vader zit bij de scouting.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom word hij nog steeds opgesteld?
wordquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom word hij nog steeds opgesteld?
Goed punt, hij had hoop?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Als je weet dat ie traag is dan moet je de bal zachter inspelen
Geleerd van de besten bij Barcaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Die De Jong kan echt alleen maar zeiken bij de scheids.
Accurate beschrijving van het fenomeen Memphis Depay.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom blijft Depay nou altijd het onmogelijke proberen op dagen waarin hem weinig lukt. Zo ontzettend irritant.
Als die jongen nou eens simpel kon spelen.
Denk dat je in 2014 vast ook wel zo'n wedstrijd er tussen had zitten. En voor het doelpunt was nederland echt niet zo slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:27 schreef Sked het volgende:
Er werd gesuggereerd dat dit elftal beter is dan 2014.
Hij deed het al bij Ajax, alleen heeft Ajax sowieso altijd al de scheidsrechter mee dus toen had ie het minder nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:32 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Geleerd van de besten bij Barca
Hij laat zijn broek weer zakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Louis weer schreeuwen nu in de kleedkamer
Klopt, zelfs in Spanje vinden ze zijn gerol en geklaag wat aan de artistieke kant.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij deed het al bij Ajax, alleen heeft Ajax sowieso altijd al de scheidsrechter mee dus toen had ie het minder nodig
Verklaart meteen waarom hij Brobbey niet heeft geselecteerd.quote:
Ik blijf het daardoor een kutspeler vinden. Hij is al heel goed maar er zat eigenlijk zoveel meer in.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Accurate beschrijving van het fenomeen Memphis Depay.
Tsja, dat zei Sjakie niet.quote:
Klopt, de 1-0 hing eigenlijk een beetje in de lucht, Nederland leek er een paar keer gemakkelijk door te lopen,na de goal is er geen mogelijk meer geweest, een boel gebrei door het midden waar niet door te komen valtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat je in 2014 vast ook wel zo'n wedstrijd er tussen had zitten. En voor het doelpunt was nederland echt niet zo slecht
Mwa, de Memph is wel een harde werker en geen natuurtalent. Echt meer zit er niet in, iedereen heeft dingen die hij niet afgeleerd krijgtt en bij hem is dat onder andere zijn omslachtigheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het daardoor een kutspeler vinden. Hij is al heel goed maar er zat eigenlijk zoveel meer in.
Dat hij publiekelijk vriendjes is met een messensteker in de drugscriminaliteit die in Rusland onderduikt helpt zijn zaak ook niet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je loopt maak je stappen.
Pierre van Hooijdonk, 11 juni 2022.
Ik mis de Memphis van PSV die ballen van alle hoeken en standen er in schoot. Ik mis de Memphis die als invaller in het Nederlands elftal de wedstrijd meteen een impuls gaf en gevaarlijk was. Niet deze gare wisselvallige nr. 9 Memphis.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, de Memph is wel een harde werker en geen natuurtalent. Echt meer zit er niet in, iedereen heeft dingen die hij niet afgeleerd krijgtt en bij hem is dat onder andere zijn omslachtigheid.
Memphis is gewoon wisselvallig, tegen Belgie goed en nu gewoon weer erg matig, zal daarom nooit de sterrenstatus krijgen in Oranjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik mis de Memphis van PSV die ballen van alle hoeken en standen er in schoot. Ik mis de Memphis die als invaller in het Nederlands elftal de wedstrijd meteen een impuls gaf en gevaarlijk was. Niet deze gare wisselvallige nr. 9 Memphis.
Hij is inderdaad wel minder doelgericht geworden, ook minder snel. Door zijn rol is hij meer op zijn techniek gaan vertrouwen en die gaan ontwikkelen maar een Zola wordt hij nooit en ook bij Barcelona is zijn handelingssnelheid soms zo laag dat hij voortdurend balverlies lijdt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik mis de Memphis van PSV die ballen van alle hoeken en standen er in schoot. Ik mis de Memphis die als invaller in het Nederlands elftal de wedstrijd meteen een impuls gaf en gevaarlijk was. Niet deze gare wisselvallige nr. 9 Memphis.
Hij heeft weer die blik in zijn ogen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een typische Berghuis pakt rood wedstrijd.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft weer die blik in zijn ogen inderdaad.
Die Heerenveen uit blik inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft weer die blik in zijn ogen inderdaad.
Het viel mij ook al op in de kampioenswedstrijd van Ajax. Weer dat opgefokte.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die Heerenveen uit blik inderdaad.
Jammer dat hij eraf moetquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef -XOR- het volgende:
Leuk voor Klaassen, die speelde sowieso al wel behoorlijk.
Ik kijk uit naar zn rentree in De Kuip.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op in de kampioenswedstrijd van Ajax. Weer dat opgefokte.
Dat belooft wat voor volgend seizoen als hij regelmatig op de bank zit
een Pool?quote:
Ja.quote:
zei ikquote:
AI, dat zou wel een oplossing zijn voor Davids ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef Raw85 het volgende:
Is er al eigenlijk al een bedrijf gesprongen op de bril van Davids? Hoe ziek veel mooie shit moet je daar via AI wel niet mee kunnen doen
Waarom zou je zijn bril nou weer stukmakenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef Raw85 het volgende:
Is er al eigenlijk al een bedrijf gesprongen op de bril van Davids? Hoe ziek veel mooie shit moet je daar via AI wel niet mee kunnen doen
Maar dan is ie toch kapot?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef Raw85 het volgende:
Italiaanse droogtraining gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dumfries.
Een wonderlijke voetballer blijft het toch.
Rusland?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederland gaat ineens erg snel en makkelijk door Polen heen
Weet je wie ook snel en makkelijk door Polen kwam?
Voor Bas is lijntje trekken al teveel gevraagdquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lijntjes trekken op de cm, maar wordt moment van spelen nou al eens goed bepaald?
Je krijgt waarvoor je betaald.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Polen hebben niet zo'n goeie muur gemetseld
Hier gaat iets mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |