Hoe is je databundel anno 2022?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik binnen een ronde zeg, dan is dat delta kleiner dan 1. Crashen op 1,5 en 2,2 is delta 0,7, dus binnen een ronde
Ik zie alleen Bottas daar nog onderduiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:37 schreef YellowBlacks het volgende:
Mclaren kan een probleem hebben, staan achteraan en waarschijnlijk dat ze het niet gaan halen voor nog 1 kwalificatie ronde
Ik denk niet dat die kleuren veel met Baku te maken hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Waarom rijden de Alfa's in godsnaam ineens in de tricolore kleuren? Azerbeidzjan heeft geen ene kutviool met Italië te maken toch?
Dan wel lijkt me inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker als vader Stroll het team verkoopt. Dan kan Lance gelijk z'n koffers pakken.
Alfa Romeo heeft een nieuwe wegauto gelanceerd ter gelegenheid daarvan is het hoorde ik op Skyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Waarom rijden de Alfa's in godsnaam ineens in de tricolore kleuren? Azerbeidzjan heeft geen ene kutviool met Italië te maken toch?
PR dingetje van Alfa Romeo, ze willen hiermee hun nieuwe "groene" imago en missie/visie als bedrijf uitdragen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Azerbeidzjan heeft groen in de vlagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Oh hij was aan het uploaden, vandaarquote:
Nee dat denk ik ook niet, maar dit is een andere livery dan vorige races en daar moeten ze voor zover ik weet wel officieel toestemming voor vragen aan de FIA.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kleuren veel met Baku te maken hebben
Ik moet er geen streams mee kijken.quote:
+ Oconquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Zoals verwacht alle topauto's gewoon lekker binnen dus, logisch.
Is dat zo? Of komt het toevallig goed uit dat hun eigen vlag ook die kleuren heeft? Hebben ze daar een statement over uitgebracht?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
PR dingetje van Alfa Romeo, ze willen hiermee hun nieuwe "groene" imago en missie/visie als bedrijf uitdragen.
???????????quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Bottas niet gekloot wordt bij de herstart zou hij toch zeker in de top 15 moeten kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |