Nee, dat staat in het gifje.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zit je weer op je te kleine databundel te kijken
Dat neemt niet weg dat pa betaalt.quote:
Zo werkt dat niet he?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, was binnen een ronde. De eerste crash was iets verder.
Niet voor het hele veld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor een rondje? 2:30 toch genoeg?
het zou kunnen maar kan ook zomaar dat het klaar is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Als Bottas niet gekloot wordt bij de herstart zou hij toch zeker in de top 15 moeten kunnen komen.quote:
Beetje doorrijden, dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Alleen degene die meteen naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Als niet iedereen dadelijk tegelijk de baan op zou gaan wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Nope, hij is over start-finish gegaan. Dus 2 crashes in 2 rondenquote:
Er van uit gaande dat Q1 klaar isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Bottas niet gekloot wordt bij de herstart zou hij toch zeker in de top 15 moeten kunnen komen.
Jawel hoor. Alleen 3 seconden van de pace.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Schumacher heeft überhaupt nog geen tijd neergezet
Jawel? +3s053 achter Verstappen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Game overquote:
Jawel, +3.053quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Pa says no.quote:
Uploaden met databundelquote:
Ik hoop dat hij ingehaald wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:36 schreef Zorro het volgende:
Och nee, Hamilmans voorop. Dat wordt weer een shitshow.
Toch fijn dat je iedere keer eigen definities verzintquote:
Van de andere kant komt Lance zó ongemotiveerd over tegenwoordig dat je je af kan vragen hoe lang hij er zelf nog de lol in weet te houden.quote:
Niet zolang pa nog een eigen team heeftquote:
Als ik binnen een ronde zeg, dan is dat delta kleiner dan 1. Crashen op 1,5 en 2,2 is delta 0,7, dus binnen een rondequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch fijn dat je iedere keer eigen definities verzint
Hoe is je databundel anno 2022?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik binnen een ronde zeg, dan is dat delta kleiner dan 1. Crashen op 1,5 en 2,2 is delta 0,7, dus binnen een ronde
Ik zie alleen Bottas daar nog onderduiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:37 schreef YellowBlacks het volgende:
Mclaren kan een probleem hebben, staan achteraan en waarschijnlijk dat ze het niet gaan halen voor nog 1 kwalificatie ronde
Ik denk niet dat die kleuren veel met Baku te maken hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Waarom rijden de Alfa's in godsnaam ineens in de tricolore kleuren? Azerbeidzjan heeft geen ene kutviool met Italië te maken toch?
Dan wel lijkt me inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker als vader Stroll het team verkoopt. Dan kan Lance gelijk z'n koffers pakken.
Alfa Romeo heeft een nieuwe wegauto gelanceerd ter gelegenheid daarvan is het hoorde ik op Skyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Waarom rijden de Alfa's in godsnaam ineens in de tricolore kleuren? Azerbeidzjan heeft geen ene kutviool met Italië te maken toch?
PR dingetje van Alfa Romeo, ze willen hiermee hun nieuwe "groene" imago en missie/visie als bedrijf uitdragen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Azerbeidzjan heeft groen in de vlagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef vosss het volgende:
Oh hij was aan het uploaden, vandaarquote:
Nee dat denk ik ook niet, maar dit is een andere livery dan vorige races en daar moeten ze voor zover ik weet wel officieel toestemming voor vragen aan de FIA.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die kleuren veel met Baku te maken hebben
Ik moet er geen streams mee kijken.quote:
+ Oconquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef heywoodu het volgende:
Zoals verwacht alle topauto's gewoon lekker binnen dus, logisch.
Is dat zo? Of komt het toevallig goed uit dat hun eigen vlag ook die kleuren heeft? Hebben ze daar een statement over uitgebracht?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
PR dingetje van Alfa Romeo, ze willen hiermee hun nieuwe "groene" imago en missie/visie als bedrijf uitdragen.
???????????quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Bottas niet gekloot wordt bij de herstart zou hij toch zeker in de top 15 moeten kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |