Enige vraag die telt vandaag: komt er een Ferrari op pole of een zwaar illegale wagen?quote:
Wij hebben een warmte wisselaar, dat is wellicht aangenamer schoonmakenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
Tempratuur wel hoor dit. Poetsen is niet heel aangenaam
Zo
Nu gaat het nog wel, maar als het straks weer een paar dagen boven de 30 is ppfffquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
Tempratuur wel hoor dit. Poetsen is niet heel aangenaam
Zo
Denk het niet. Ben ook bijna klaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben een warmte wisselaar, dat is wellicht aangenamer schoonmaken
Dan is mijn huis nog netjes want no way dat ik dan ga poetsen. Wel ga ik mijn zwembad maar eens zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, maar als het straks weer een paar dagen boven de 30 is ppfff
Max op 1 nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige vraag die telt vandaag: komt er een Ferrari op pole of een zwaar illegale wagen?
Meh. Ik kan dat nummer niet meer aanhoren. Nee, een zwembad in Amsterdam.quote:
Heb je een grote, dan heb je hem vast zo gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan is mijn huis nog netjes want no way dat ik dan ga poetsen. Wel ga ik mijn zwembad maar eens zoeken
Heb er nooit wat aan gevonden, die zanger ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik kan dat nummer niet meer aanhoren. Nee, een zwembad in Amsterdam.
Nee zo een voor max 3 volwassenen hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een grote, dan heb je hem vast zo gevonden
In Q1 op 1 staan is net zoiets al op een voetbal training 400 goals scoren, het gaat erom als de wedstrijd gespeeld word!quote:
Ik zou best een zwembad willen in de tuin, maar dan een grote waar je echt in kan zwemmen, heerlijk lijkt mij datquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee zo een voor max 3 volwassenen haha
Jep.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Q1 op 1 staan is net zoiets al op een voetbal training 400 goals scoren, het gaat erom als de wedstrijd gespeeld word!
We gaan het morgen zien wie er 3e word achter de Ferrari'squote:
Wordt spannend, het zit dicht bijelkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We gaan het morgen zien wie er 3e word achter de Ferrari's
Dat kan we bij mij aan de zijkant van het huis alleen ze heg daar is nog te laag. Over 10 jaar misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou best een zwembad willen in de tuin, maar dan een grote waar je echt in kan zwemmen, heerlijk lijkt mij dat
O dat duurt nog ffkes 🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat kan we bij mij aan de zijkant van het huis alleen ze heg daar is nog te laag. Over 10 jaar misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |