Ik heb er ook niks op tegen hoor. Een kale poes staat mooi, maar met wat schaamhaar straalt meer vrouwelijkheid en volwassenheid uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jep, maar daar zal JohnDDD/TS ook niet van houden schat ik zo in.
Hij houdt gewoon van schaamhaar. Ook niet van geverfd of gevlochten.
Goed om te lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen hoor. Een kale poes staat mooi, maar met wat schaamhaar straalt meer vrouwelijkheid en volwassenheid uit.
18 is voor mij bijna kleinkind oud.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wtf gast
18-20 zijn ze op z'n lekkerst, 35 is al over de tht heen.
Jij bent zelf nog 23?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wtf gast
Dat is net de bedoeling van dat haar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef Rogue2.0 het volgende:
Niet kaal, maar gewoon getrimd.
Zo'n dikke bos is wel lastig, omdat het (plas)geurtjes en misschien ook vaginavocht vasthoudt.
Stijfje gekregen..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef Rogue2.0 het volgende:
Niet kaal, maar gewoon getrimd.
Zo'n dikke bos is wel lastig, omdat het (plas)geurtjes en misschien ook vaginavocht vasthoudt.
Is dat echt waar? Wat voor materiaal is dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik zwem veel.
En sinds ik er achter ben gekomen dat dat haar ook vrolijk door een badpak kan steken gaat het eraf
Mooie vrouwen zijn nooit over de houdbaarheidsdatum heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
wtf gast
Wat boeit die laatste zin nou weer als het om lekkere platte seks gaat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
18 is voor mij bijna kleinkind oud.
3×18=54.
Ik word over 2 maanden 51.
Nu 18 jaar is al ruim 10 jaar na mijn schooltijd geboren
Voel je waar ik heen wil?
Misschien dat 18 voor iemand van rond de 30 nog leuk is.
20 jaar later heeft die daar ook geen voeling meer mee.
Dan wil je ook dat ze iig nog een beetje snappen wat je bedoelt, als je het over dingen van vroeger hebt.
Of andersom, dat je begrijpt waar zij het over hebben.
Nou ja, ik vind het gewoon niks. Om verschillende redenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:19 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wat boeit die laatste zin nou weer als het om lekkere platte seks gaat?
Zal wel een cultuurdingetje zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:13 schreef corehype het volgende:
De echte vraag is waarom Japanse vrouwen niet scheren.
Ook veel lekkerder om te likken. Voor flossen hebben we andere dingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat ze willen shinen met hun geile sappige kut.
Zoiets moet je toch elke dag bijhouden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:21 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind kaal hygiënischer, voelt prettiger
Ja dat wel. Om de dag kom je ook nog wel mee weg. Tijdens het douchen zo gedaan hoor 😂quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zoiets moet je toch elke dag bijhouden?
Dus kaal hoef je niet te douche of te wassen nicequote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:21 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind kaal hygiënischer, voelt prettiger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |