als het nieuwe thuisshirt dat plaatje is wat Tarado heeft gepost dan zie ik het verschil niet. Zal wel een stukje autisme zijn van bepaalde users die niet tegen verandering kunnenquote:Op maandag 20 juni 2022 12:09 schreef Ramboetan het volgende:
Het is gelukt!
Het Lelijkste thuisshirt tot nu toe!
Applausje
Sjarrel de Ketelaere, een spits van 40 miljoen die zo'n beetje overal kan spelen, behalve in de spits.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:49 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik vond Suarez ook geen onaardige spits. Die is nu veel te oud en gemankeerd, maar in zijn tijd bij Ajax was ie echt goed. En vervelend. En irritant. Maar goed, de vraag blijft nu Haller weg is wie er komend seizoen voor de doelpunten bij Ajax moet gaan zorgen. Staat er iemand op de radar? Op een schaduwlijstje? Of wordt het weer typisch Ajax last minute ergens veel te veel gaan betalen?
Loopt er trouwens bij Brugge niks leuks?
Nee, ik vind het wel klasse uitstralen. Niets mis mee.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie nu dat de rugnummers en namen ook in het goud zijn, dat is toch wel lelijk
The Sun zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:31 schreef Poepz0r het volgende:
Antony volgens Engelse kranten naar United voor 45 miljoen
Drie miljoen per jaar is niet eens zo heel veel toch, maar goed ik weet ook niet precies wat officiële betting partner betekent eigenlijk, wat Ajax daar voor moet doen bedoel ik.quote:
Het is evenveel als wat Feyenoord en PSV samen krijgen die een jaar extra contract hebben las ik ergens, dus dat lijkt me gewoon prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:41 schreef manny het volgende:
[..]
Drie miljoen per jaar is niet eens zo heel veel toch, maar goed ik weet ook niet precies wat officiële betting partner betekent eigenlijk, wat Ajax daar voor moet doen bedoel ik.
Das wel weinig.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:31 schreef Poepz0r het volgende:
Antony volgens Engelse kranten naar United voor 45 miljoen
V Axel Dongen godquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:11 schreef Scorpie het volgende:
Dat wordt een hele nieuwe aanval opbouwen op deze manier.
Mwa, de Engelse clubs strooien weer gewoon met geld hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongeveer hetzelfde als Sterling en iets minder dan Torres afgelopen winter, dus lijkt me zo gek nog niet. Corona heeft de markt toch wel een stuk omlaag gebracht. 50 miljoen + doorverkooppercentage erbij zou goed zijn.
Bergwijn is beter dan Antony en al bijna binnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:11 schreef Scorpie het volgende:
Dat wordt een hele nieuwe aanval opbouwen op deze manier.
tv geld is voor hun alleen maar meer geworden dus 45 voor Antony lijkt me wat te weinigquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, de Engelse clubs strooien weer gewoon met geld hoor.
Daarnaast Tchouameni voor 100 miljoen naar Real Madrid. Volgens mij is corona-effect wel voorbij hoor. Arsenal is verrassend genoeg ook begonnen met bieden van enorme bedragen. United heeft ook een flinke zak geld.
anders, beter denk ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bergwijn is beter dan Antony en al bijna binnen.
Gewoon uitstekend bedrag. Zo heel indrukwekkend zijn de statistieken van Antony niet eens. 8 Eredivisiegoaltjes en 4 assists.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongeveer hetzelfde als Sterling en iets minder dan Torres afgelopen winter, dus lijkt me zo gek nog niet. Corona heeft de markt toch wel een stuk omlaag gebracht. 50 miljoen + doorverkooppercentage erbij zou goed zijn.
Gaan ze ook niet doen voor 45 natuurlijk, geen enkele noodzaak voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
tv geld is voor hun alleen maar meer geworden dus 45 voor Antony lijkt me wat te weinig
het is helemaal niks, Dessers is gewoon beterquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gewoon uitstekend bedrag. Zo heel indrukwekkend zijn de statistieken van Antony niet eens. 8 Eredivisiegoaltjes en 4 assists.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is helemaal niks, Dessers is gewoon beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |