ik geloof er nog niet inquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:18 schreef SamCooke het volgende:
Begin gemist, is de vleugel van Verstappen gefixt?
zou perez hem een slipstream willen geven dit jaarquote:
bij Leclerc was het verschil 3-4 tiendequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
hoeveel scheelt een goede slipstream op dit circuit?
0.215789quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
hoeveel scheelt een goede slipstream op dit circuit?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef MoreDakka het volgende:
Is er al een weekend geweest waar Verstappen's auto vlekkeloos werkte op vrijdag?
GENOT om te zienquote:
gelukkig is het geen Q......man manquote:
Alvast aan het oefenen voor morgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig is het geen Q......man man
Mick > Latifiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
latifi geen getimede ronde van gezien
Mick die net sneller is krijgt wel screentime
Andere setupquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die laat weer even zien dat hij de eerste coureur is.
dat deed hij al na de winst in Monacoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez begint nu misschien wel een beetje té veel in zichzelf te geloven
zal eens tijd worden !quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez begint nu misschien wel een beetje té veel in zichzelf te geloven
ja daarom staat hij nog steeds bovenaan...na 2 DNFsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Einde tijdperk VER schat ik zo in.
Red Bull regelt dat welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi, zit nu in Oostenrijk en de F1 is hier dus gewoon live op tv![]()
Ja geen idee, 't is met Duits commentaar maar gewoon goed beeld en livequote:
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk in Oostenrijk live op tv", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een F1TV of Viaplay stream kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi, zit nu in Oostenrijk en de F1 is hier dus gewoon live op tv![]()
Wtfquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk in Oostenrijk live op tv", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een F1TV of Viaplay stream kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het is een miem.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ging me er alleen om dat je hier geen extra abonnement nodig hebt voor F1.
Nog een liter azijn nodig verder?
Dat is een meme, behoorlijk uitgekauwd inmiddels.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf![]()
Is een memequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf![]()
van Leclerc netquote:
Ze zullen in Oostenrijk wel te gierig zijn om een abonnement te nemen. Dat geen enkele pay-tv maatschappij er veel in wil investeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja geen idee, 't is met Duits commentaar maar gewoon goed beeld en liveHadden we dat in NL maar zonder extra abonnement
beetje goed zoeken en je betaald maar een paar euro voor F1TV legaalquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja geen idee, 't is met Duits commentaar maar gewoon goed beeld en liveHadden we dat in NL maar zonder extra abonnement
je betaaldquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beetje goed zoeken en je betaald maar een paar euro voor F1TV legaal
of een paar euro voor alles......niet zo legaal
Volgens mij moet je wielrennen volgen om die meme ooit gezien te hebben.quote:
Nee, is van tijdens een WK voetbal.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wielrennen volgen om die meme ooit gezien te hebben.
Viesmad ziedend schuimbekkendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk in Oostenrijk live op tv", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een F1TV of Viaplay stream kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kijk eens dom?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, irritant. Kan tijdens de training niet het Sky-team selecteren. Hoop dat dat in de race anders is.quote:
Gezellig alleen op je rukbunker bij papa en mama?.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
klopt bijna maar waarom was perez dan geen WDC vorig jaar en waarom staat hij niet bovenaan dit jaar ?!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Marcoss het volgende:
Perez is de beste coureur ooit en Max kan er niks van, zie ik al
dat zal wel lukken alleen Charles wordt moeilijker te verslaan morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef MoreDakka het volgende:
Helaas weer een slechte start voor Verstappen aan een weekend, dat moet toch echt een keer afgelopen zijn zou je zeggen
Hopelijk morgen wel weer gewoon voor Perez kwalificeren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt bijna maar waarom was perez dan geen WDC vorig jaar en waarom staat hij niet bovenaan dit jaar ?!
Sky zit onder 'international' toch? Als ik de training nu terugkijk via de site kan ik die gewoon kiezen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, irritant. Kan tijdens de training niet het Sky-team selecteren. Hoop dat dat in de race anders is.
Haha, niet zo serieus reageren joh!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt bijna maar waarom was perez dan geen WDC vorig jaar en waarom staat hij niet bovenaan dit jaar ?!
Misschien weer een mooi duel zoals Bahrein of Jeddahquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal wel lukken alleen Charles wordt moeilijker te verslaan morgen
Ik herken mezelf in dit verhaal, ook in de conclusie. Behalve dat stuk over Oostenrijk, dat klopt niet, ik zit gewoon bij de Starbucksquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad, op de site wel. Maar niet op de ipad. Da's k...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Sky zit onder 'international' toch? Als ik de training nu terugkijk via de site kan ik die gewoon kiezen?
Denk het niet, eigenlijk. Perez was in de long runs iets sneller dan de Ferrari's. En met de straight line speed van de RB en dat belachelijk lange rechte stuk, denk ik dat het juist best makkelijk wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik was er toch van overtuigd dat het in WLR tijdens de Sjiero of de Tour is ontstaan.quote:
raptorix in WK / [Achtste Finale @ 02/07/18 - 16:00] Brazilië - Mexico #2:quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik was er toch van overtuigd dat het in WLR tijdens de Sjiero of de Tour is ontstaan.
Maar zondag zal hij een sitting duck zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het ook over morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Denk het niet, eigenlijk. Perez was in de long runs iets sneller dan de Ferrari's. En met de straight line speed van de RB en dat belachelijk lange rechte stuk, denk ik dat het juist best makkelijk wordt.
Dus Max moet morgen gewoon 2de kwalificeren en dan is het zo voor elkaar.
Op race pace komt Perez bij lange na niet aan Verstappen, dus dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef Jane het volgende:
Ik begin hem wel een beetje te knijpen dat de twee Red Bulls er binnenkort een keertje samen af gaan.
Checo ziet een kans (die hij misschien nooit meer krijgt) om WDC en daarmee een levende legende in Mexico te worden en Max gaat sowieso niet opzij.
Hopelijk houden ze het zondag nog heel.
Denk dat RB niet meteen teamorders gaat gebruiken, maar wel de afspraak dat coureurs niet met elkaar in gevecht gaan. Dus die situatie verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef Jane het volgende:
Ik begin hem wel een beetje te knijpen dat de twee Red Bulls er binnenkort een keertje samen af gaan.
Checo ziet een kans (die hij misschien nooit meer krijgt) om WDC en daarmee een levende legende in Mexico te worden en Max gaat sowieso niet opzij.
Hopelijk houden ze het zondag nog heel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |