beetje vroeg vriendquote:
Matcht wel met m'n trek.quote:
Wat een mooiequote:
Buda op wielenquote:
Laat de budabolide het maar niet horenquote:
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat even te kijken wat tickets voor Lady Gaga kosten. Vanaf 140 euro voor zover ik zie.
Doe even normaal.
Aaawquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat de budabolide het maar niet horenDie zal al staan te trappelen met de bandjes
Editorsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Editors is 52 euro maar ik kan niet zelf plaatsen kiezen.
Ja had ik laatst ook met theater. Kaartjes gekocht maar weet pas een dag van tevoren waar ze me neerzetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Editors![]()
Wordt dus een soort roulette, maar dan met plaatsen.
Achter de dragende pilaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook met theater. Kaartjes gekocht maar weet pas een dag van tevoren waar ze me neerzetten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Mschien zo even een nieu toetsenbord alen want ik wrd knettergek deze afgelopen week vn dit draadloe kutding
Misschien heb ik wel Omikron.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Omikronvarianten worden snel dominant, vrees voor zomergolf
https://nos.nl/artikel/24(...)vrees-voor-zomergolf
Snel!! Avondklok en lockdown!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Nog niet, als ik het maandag nog heb, wellicht dan wel.quote:
Los en Dimmy niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:54 schreef bitterbal het volgende:
nog steeds wel bijzonder hoe we 2 jaar lang in de ban waren van corona
had je een draadloze gekocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Even wennen. Moet harder op de toetsen rammen, ze maken meer herrie en ze zitten iets verder uit elkaar dan ik nu gewend ben
Hier ook weer veel mensen besmet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Lol vroeg ik toevallig van de week ook omdat ik weer heel verkouden was (maar negatief vooralsnog) Officieel gewoon nog 5 dagen niet werken. Maar vanwege het heel hoge personeelstekort mag je ook eerder weer werken als je geen klachten hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je nu officieel werken als je een besmetting hebt> Ben de regels kwijt
Ja. Heb hem al bijna twee jaar maar zo nu en dan heeft ie een periode dat hij geen verbinding maakt ofzo. En deze week is het wel heel hardnekkig. Dan moet ik er even mee slaan en doet hij het even weer.quote:
ik heb jaren terug een keer een draadloze gehad, daar werd ik gillend gek van dat ik dat nooit meer gekocht hebquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Heb hem al bijna twee jaar maar zo nu en dan heeft ie een periode dat hij geen verbinding maakt ofzo. En deze week is het wel heel hardnekkig. Dan moet ik er even mee slaan en doet hij het even weer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal collega's zitten ook thuis; en ook best wel ziek blijkbaar.
Gaat ook snel, die tijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:21 schreef Ama het volgende:
Merk het vanzelf wel als ik weer corona krijg. Zag vandaag wel dat ik precies een jaar geleden mij liet testen (en toen dus corona had).
gerrie?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zit met zo'n gezichtjein een meeting met buikkrampen.
Voordat ik naar Lowlands en naar een optreden in London ga blijf ik een week daarvoor lekker binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
Toen was het wel lekker weer buiten want baalde nog dat ik een week nergens heen mocht.
Snap ik ergens wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik naar Lowlands en naar een optreden in London ga blijf ik een week daarvoor lekker binnen.
Oh oh..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Zit met zo'n gezichtjein een meeting met buikkrampen.
Ik ga niet een week eerder naar Londen om op de hotelkamer te blijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik naar Lowlands en naar een optreden in London ga blijf ik een week daarvoor lekker binnen.
Ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier nog geen corona gehad? En wie al vaker dan 1x?
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier nog geen corona gehad? En wie al vaker dan 1x?
Heb jij het gehad dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de prijs voor het record zolderkamerzitten gaat dit jaar naar CherryLips
Ik ben ook vastgegroeid aan mijn bank en bureaustoel hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Gerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ijzersterke bouw en afweersysteem
Ivoren toren in plaats van zolderkamer.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet maar ben niet ziek geweest door corona. Ook dat zegt weer niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal in het begin wel ja, mochten we zelf niet eens boodschappen doen, bezoek ontvangen of het hondje uitlaten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ivoren toren in plaats van zolderkamer.
Dat heb ik nog nooit gehad. Even afkloppen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Normaal als ik zwaar verkouden ben of de griep heb voelt het ook alsof ik stervende ben.
Ik normaal wel paar keer tijdens de herfst/winter maar laatste 3 jaar helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Even afkloppen.
Laatste keer is bijna vier jaar geleden en dat duurde niet zo lang. Was alleen net toen ik naar EuroDisney gingquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik normaal wel paar keer tijdens de herfst/winter maar laatste 3 jaar helemaal niks.
Oh dat is wel verrot. Hopelijk alsnog wel leuk gehad,quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer is bijna vier jaar geleden en dat duurde niet zo lang. Was alleen net toen ik naar EuroDisney gingGroen in de achtbaan.
hoe is je nespresso?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ivoren toren in plaats van zolderkamer.
Ja het was alleen de eerste dag nog gelukkig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel verrot. Hopelijk alsnog wel leuk gehad,
Kort rokje aan, gouden bikini eronder en favoriete sneakers, zweetbandjes om de polsen en in het haar en jezelf moe joggen door het prachtige Rotterdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:41 schreef bitterbal het volgende:
dit word een lange dag zo met veel koffie
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort rokje aan, gouden bikini eronder en favoriete sneakers, zweetbandjes om de polsen en in het haar en jezelf moe joggen door het prachtige Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |