Dit, of OV compleet vergoeden/gratis maken. En zorgen dat ook mensen die niet in een stad wonen of werken daar ķķk fatsoenlijk kunnen komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden ze elektrische auto’s heftig moeten subsidiëren zodat dat betaalbaar wordt
Bij een snellader niet zo heel lang. 30-45 minuten om van 20% naar 80% te laden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het opladen van zo'n elektrische auto eigenlijk?
Hangt een beetje af van wat voor auto je hebt én waar je 'm aan kan hangen, maar ik geloof dat met dat snelladen (aka half uurtje langs de snelweg) je weer zo'n 80% lading hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het opladen van zo'n elektrische auto eigenlijk?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk ook gewoon dat Muis het allemaal best vindt. Sociaal beest is dat, ze lag toen ze klein was ook met Sien op de hangmat.
Of ze is stervende.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteren BHV dag, zoveel sociale interactie kan ik toch niet aan jongens.
Maar dan hebben ze wel minder uitstoot bereiktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, daar forceer je vooral mee dat mensen wel elders gaan kijken.
Pijnlijk :pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de volgende stap wordt
Dan is het pas na 2 jaar begonnen:pquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch al die enge beestjes in Thailand, denk dat je daar maar niet meer naar toe moet gaan
The Slow Thai Huntsman Spider.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is het pas na 2 jaar begonnen:p
Ik zou hier geen geduld voor hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een snellader niet zo heel lang. 30-45 minuten om van 20% naar 80% te laden.
Ja, het blijft een beetje hangenquote:
Terwijl je wacht ondertussen een chocoladefontein leeg drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou hier geen geduld voor hebben.
Je zit toch ook niet te wachten tot je mobiel is opgeladen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Vanaf woensdag krijgen viswinkels het razend druk. De Hollandse Nieuwe vliegt dan weer over de toonbank. De handel ziet de goede haring als een cadeautje. Het vetpercentage is zeer hoog en de haring smaakt daardoor heel romig. De prijs zal wel wat hoger uitpakken, zo is de verwachting.
Scheelt dat het niet zo heel vaak voorkomt. Meestal kun je thuis of bij je bestemming wel ergens laden. 9 van de 10 ritjes zijn ook korte ritten dus dan heb je snelladers in principe niet nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet ergens naartoe onderweg of ik laad hem in de auto opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zit toch ook niet te wachten tot je mobiel is opgeladen?
Niet perse, sommige lui zullen wel gewoon lui willen stimuleren om bij hún te komen werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze wel minder uitstoot bereikt
M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.quote:
Tja, dan verwijs ik je naar het idee van US.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dan ben ik niet ergens naartoe onderweg of ik laad hem in de auto op
Toch dat ene procentje hč? Het knaagt!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.
Het is wel m'n reden geweest om (nog) niet elektrisch te gaan met huidige auto. Naar Duitsland zal ik toch ergens moeten bijladen en ik ga niet 's avonds ergens achteraf bij een tankstation zitten wachten tot 'ie vol genoeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat het niet zo heel vaak voorkomt. Meestal kun je thuis of bij je bestemming wel ergens laden. 9 van de 10 ritjes zijn ook korte ritten dus dan heb je snelladers in principe niet nodig.
Voor mijn vakantie naar Engeland is het even beetje plannen op de dagen dat ik veel kilometers maak.
Als je echt een keer moet reanimeren dan kan je score zomaar ineens inzakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n reanimatie had een 99% score, dat zie ik als een win.
Het verschil in bijtelling heeft met toch wel overgehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel m'n reden geweest om (nog) niet elektrisch te gaan met huidige auto. Naar Duitsland zal ik toch ergens moeten bijladen en ik ga niet 's avonds ergens achteraf bij een tankstation zitten wachten tot 'ie vol genoeg is.
Da's dan ongetwijfeld die ene procent die het niet overleeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je echt een keer moet reanimeren dan kan je score zomaar ineens inzakken.
Ik ging er hoe dan ook wel op vooruit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil in bijtelling heeft met toch wel overgehaald.
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:40 schreef Recce het volgende:
"Reanimatie is voor 99% gelukt! Helaas is de patiënt dus overleden."
Ja, dan was-ie nog doder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.
Die kans is vrij groot ja. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik troost me met de gedachte dat het zonder de oefening alleen maar slechter zou gaan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja. Maar dat geeft niet.
Dat k alvast 1 been verlies?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is je transformatie tot serpent begonnen. Dat is kennelijk een pijnlijk proces.
Naar nergensquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar hebben ze je nu naartoe gestuurd bitterbal?
Hoorde net dat die weer 2 weken op vakantie is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar nergensMoet weer naar de huisarts
Mja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde net dat die weer 2 weken op vakantie is.
Wat moet die doen wat ie nog niet heeft gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar nergensMoet weer naar de huisarts
Mja nieuwe antibiotica ofzo? Die mensen van de vaat afdeling konden niks doen. Misschien dermatoloog ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet die doen wat ie nog niet heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de kassa zo van 'ik wil die en die en alles'.
En de pijn? Gewoon doorwerken?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja nieuwe antibiotica ofzo? Die mensen van de vaat afdeling konden niks doen. Misschien dermatoloog ofzo?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je bij de kassa zo van 'ik wil die en die en alles'.
K weet het niet.quote:
Die vraag is ook wat raar aan de kassa. Als je iets niet kan vinden spreek je denk k al voor de kassa een medewerker aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg een keer plotseling bij de kassa in de supermarkt de vraag of ik alles had kunnen vinden. Mijn hoofd ging nadenken en wilde toen plotseling aan alles denken. Alles is heel veel!Waarschijnlijk keek ik heel dom uit m'n ogen toen.
Ja, dat was inderdaad ook raar. Ik was ook aan hele andere dingen aan het denken en maar half aanwezig en dan krijg je opeens zo'n vraag. Dat alles vonden m'n hersenen heel overweldigend.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vraag is ook wat raar aan de kassa. Als je iets niet kan vinden spreek je denk k al voor de kassa een medewerker aan
Dat ze ineens aan de kassa vragen of je zestien manieren kunt opnoemen om Deuterium op de Maan te ontginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad ook raar. Ik was ook aan hele andere dingen aan het denken en maar half aanwezig en dan krijg je opeens zo'n vraag. Dat alles vonden m'n hersenen heel overweldigend.
[ afbeelding ]
Misschien kan US een second opinion doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K weet het niet.vragen om bardiensten. Alle symptomen voldoen aan aderonsteking dus ga maandag huisarts bellen en dat voorstellen
* poetst zijn tanden alvast.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan US een second opinion doen.
Dat is nog altijd minder erg dan alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze ineens aan de kassa vragen of je zestien manieren kunt opnoemen om Deuterium op de Maan te ontginnen.
En dan uiteindelijk niets nemen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Deed dat vroeger wel eens, zo'n lekkernij vitrine in een supermarkt en dan aan dat meisje achter de vitrine vragen of ze alles in het Frans op wil noemen wat het is
En als je dan belde kreeg je het Riagg aan de lijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, telefoonnummer van het vitrinemeisje
quote:
Ik doe vanavond voor hem de deur open.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijn dat @:solotovski voor jou wel de deur opendoet.
Die steekt hem gewoon door de brievenbus.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijn dat @:solotovski voor jou wel de deur opendoet.
Hoe sta je met de punten voor hot girl summer?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar had vannochtend ook al 2 chocolade broodjes bij de ah gehaald
geloof dat ik daar niet meer aan mee mag doenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe sta je met de punten voor hot girl summer?
NWS / 'Trio voor punten, anders hoor je er niet meer bij' Hot Girl Summer!
Je hebt je in Thailand al laten prikken en zit nu met een dik been. Dat moet toch punten opleveren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik daar niet meer aan mee mag doen
Dit komt niet daarvan. was al 2 jaar niet in thailand geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je in Thailand al laten prikken en zit nu met een dik been. Dat moet toch punten opleveren.
Wel naar je zin?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Brensholmen. Wij waren precies de eerste auto die niet meer op de boot van 10.45 kon. De volgende gaat om 15.00. Dus we rijden nu even 200 km om want dat is sneller. Godverdomme.
Het is de reis die ertoe doet, niet de eindbestemming.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Brensholmen. Wij waren precies de eerste auto die niet meer op de boot van 10.45 kon. De volgende gaat om 15.00. Dus we rijden nu even 200 km om want dat is sneller. Godverdomme.
Dat lijkt meer op een beklemde zenuw in de rug ( maar ik ben geen dokter)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je gezegd dat je al weken stapsleepstapsleep loopt?
Hangt er vanafquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de reis die ertoe doet, niet de eindbestemming.
Ik heb er in ieder geval niks mee te makenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit komt niet daarvan. was al 2 jaar niet in thailand geweest.
Dit is gewoon een oerhollandse beet geweest
Als dat het was
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval niks mee te maken
Ach we komen nu vast weer andere belevenissen tegen.quote:
ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach we komen nu vast weer andere belevenissen tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |