Die vraag is ook wat raar aan de kassa. Als je iets niet kan vinden spreek je denk k al voor de kassa een medewerker aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg een keer plotseling bij de kassa in de supermarkt de vraag of ik alles had kunnen vinden. Mijn hoofd ging nadenken en wilde toen plotseling aan alles denken. Alles is heel veel!Waarschijnlijk keek ik heel dom uit m'n ogen toen.
Ja, dat was inderdaad ook raar. Ik was ook aan hele andere dingen aan het denken en maar half aanwezig en dan krijg je opeens zo'n vraag. Dat alles vonden m'n hersenen heel overweldigend.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vraag is ook wat raar aan de kassa. Als je iets niet kan vinden spreek je denk k al voor de kassa een medewerker aan
Dat ze ineens aan de kassa vragen of je zestien manieren kunt opnoemen om Deuterium op de Maan te ontginnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad ook raar. Ik was ook aan hele andere dingen aan het denken en maar half aanwezig en dan krijg je opeens zo'n vraag. Dat alles vonden m'n hersenen heel overweldigend.
[ afbeelding ]
Misschien kan US een second opinion doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K weet het niet.vragen om bardiensten. Alle symptomen voldoen aan aderonsteking dus ga maandag huisarts bellen en dat voorstellen
* poetst zijn tanden alvast.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan US een second opinion doen.
Dat is nog altijd minder erg dan alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze ineens aan de kassa vragen of je zestien manieren kunt opnoemen om Deuterium op de Maan te ontginnen.
En dan uiteindelijk niets nemen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Deed dat vroeger wel eens, zo'n lekkernij vitrine in een supermarkt en dan aan dat meisje achter de vitrine vragen of ze alles in het Frans op wil noemen wat het is
En als je dan belde kreeg je het Riagg aan de lijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, telefoonnummer van het vitrinemeisje
quote:
Ik doe vanavond voor hem de deur open.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijn dat @:solotovski voor jou wel de deur opendoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |