een maand? Minstens tot 2024!! Genoeg is genoegquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wauw ruzie, sluit deze ook maar voor een maand
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
een maand? Minstens tot 2024!! Genoeg is genoeg
Gelukkig heeft ONZ nog een stuk of 5 SC'squote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wauw ruzie, sluit deze ook maar voor een maand
Alles kan kapot!quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ONZ nog een stuk of 5 SC's
Mag je wel naar de KFC van jouw hoofdsponsor?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Iets teveel kfc gehaald, dan maar een broodje in de koelkast
WIe wat bewaard heeft watquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
Iets teveel kfc gehaald, dan maar een broodje in de koelkast
Voor @FreshFruit vriendquote:
als je maar niet verder door verteltquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Mag je wel naar de KFC van jouw hoofdsponsor?
Ik hou zelf niet zo van Pizza,quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
pizza salami en ik heb vor scharf
nog pfefferoni, knoflok op gedaan
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
pizza salami en ik heb vor scharf
nog pfefferoni, knoflok op gedaan
DTSquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef Maanvis het volgende:
het voordeel van DTS was dat het snel wegzakte
Wat niet is ......quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij maakt het toch niet voor jou
Jij hebt het doordrammen zeker uitgevondenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:26 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, bij wijze van experiment ga ik DTS vannacht weer openen. De vorige 2x was het eigenlijk vanwege 1 persoon en nu ook weer. Wanneer komt deze persoon weer terug?
Aquote:
VI werd ook gecanceled en door het doordrammen van de fans ging het weer door.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het doordrammen zeker uitgevonden
Als Derksen niet gewild had hadden de fans kunnen drammen wat ze wildequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
VI werd ook gecanceled en door het doordrammen van de fans ging het weer door.
Ik heb ooit tonnen aan een ontslagplan toegevoegd voor 1000 mensen die op straat stonden, alleen omdat ik zo goed ben in doordrammenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Derksen niet gewild had hadden de fans kunnen drammen wat ze wilde
Samen met mij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het doordrammen zeker uitgevonden
En dat zonder zoenenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Samen met mij.
Dat krijg je als als je zo genaaid word.
Soms zijn ze zo zuur. Vind het lastig eten met al die pittenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kersen. lekker.
Maar dan wel de verse, vers fruit is altijd lekkerder.
das goed, totdat het weer open gaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef Maanvis het volgende:
Ik mod DTS wel, dan hoeven jullie tere zieltjes je er niet meer mee bezig te houden
Je moet ook de wat donkerder hebben, die zijn zoeter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zijn ze zo zuur. Vind het lastig eten met al die pitten
Dat vind ik dus niet fijn eten met pitten er in, net als druivenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je moet ook de wat donkerder hebben, die zijn zoeter.
Pitten spuug je gewoon weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |