Wat is er verbrand?quote:
En hoeveel meisjes heeft hij misbruikt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:59 schreef hoatzin het volgende:
Wij hebben toch onze eigen R. Kelly, die naar de naam B luistert?
" Drie vrouwen hebben aangifte gedaan tegen Ali B en nog veel meer vrouwen deden hun verhaal over hun ervaringen met de muzikant en The Voice -coach. "quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En hoeveel meisjes heeft hij misbruikt?
Vrouwen of minderjarige meisjes?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:11 schreef hoatzin het volgende:
[..]
" Drie vrouwen hebben aangifte gedaan tegen Ali B en nog veel meer vrouwen deden hun verhaal over hun ervaringen met de muzikant en The Voice -coach. "
Meestal noemt men zoiets "het topje van de ijsberg".
Dat van die minderjarigen was een andere B toch? Ik hou het ook allemaal niet meer bij hoor...quote:
Dat was inderdaad een andere B (Marco). Maar vermeend, want rechtszaak loopt volgens mij nog.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:49 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Dat van die minderjarigen was een andere B toch? Ik hou het ook allemaal niet meer bij hoor...
precies laten we de huid van de beer niet verkopen voordat het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een andere B (Marco). Maar vermeend, want rechtszaak loopt volgens mij nog.
70% van alle TBS kliniek inmates , hebben te maken met een persoonlijkheidsstoornis. 30% heeft te maken met schizofrenie. Ik dacht vroeger altijd dat schizofrenie het gevaarlijkste psychische stoornis was. Narcisme blijkt toch veel gevaarlijker te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n vermoeden is dat heel veel misbruikers narcist zijn.
Juist de eigenschap om rekening te houden met of zich in te leven in een ander ontbreekt.
Al heb je de dikke poekoes , niemand wilt iets te maken hebben met een narc. En al helemaal niet bij een relatie.quote:
Doet voor mij niks af aan zijn muziek iigquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:25 schreef slavaukrainii het volgende:
[..]
Al heb je de dikke poekoes , niemand wilt iets te maken hebben met een narc. En al helemaal niet bij een relatie.
Ook het toe eigenen van een bepaald recht dat je denkt te hebben en er van overtuigd te zijn dat een ander daarvoor dankbaar moet zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Juist de eigenschap om rekening te houden met of zich in te leven in een ander ontbreekt.
Op afstand kan het nog. Hoe dichterbij een narc , hoe groter de schade.quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doet voor mij niks af aan zijn muziek iig
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |