Was te verwachten, zie Nederland dit verder wel over de streep trekken. Wales brengt ook niksquote:
Gefeliciteerd met de wereldtitel.quote:
Deze grap was al gemaakt (Toen moest er ook niemand lachen)quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitdoelpunten tellen gelukkig dubbel
Verbazingwekkend dat ze winnen van Polen, België kan er namelijk heel weinig van, niet alleen qua voetbal overigens.quote:
Moet het nog zien. Het is echt vreselijk laconiek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was te verwachten, zie Nederland dit verder wel over de streep trekken. Wales brengt ook niks
Jij dacht dat Polen er iets van kan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat ze winnen van Polen, België kan er namelijk heel weinig van, niet alleen qua voetbal overigens.
Dit is dus indirect een compliment aan mij?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Prima OP @:caland
Positieve note gegeven. Fijn dat mensen zoals jij wat bijdragen aan FOK!
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Wtf
Er stonden vier negers in het uitvak mee te hossen
Jezus, dit is nog echt waar ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Het leukste van deze wedstrijd is het vooruitzicht dat WE volgende week weer tegen Wales spelen
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is dus indirect een compliment aan mij?
Ja die moeten we dus nu allemaal spelen omdat het WK later isquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, dit is nog echt waar ook
Waar slaan deze kutinterlands allemaal op zeg
Dit is toch puur bedrog?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Het leukste van deze wedstrijd is het vooruitzicht dat WE volgende week weer tegen Wales spelen
Of Indi.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het nog 1-1 wordt gaat het komen door een fout van Teze of Flekken (of allebei!)
Degene die daar heen gaat heeft echt hekel aan thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Tsja, anders had je helemaal geen voetbal gehadquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de Nations League, vriend.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Mexicanobakker gaat nog liever naar de Rolling Stonesquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Degene die daar heen gaat heeft echt hekel aan thuis.
Ik dacht dat wij inclusief waren hier op FOK!?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
Wtf
Er stonden vier negers in het uitvak mee te hossen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, anders had je helemaal geen voetbal gehad
Welnee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus met andere woorden ik verwacht een 8-2 overwinning van Nederland, tegen polen.
Gr gr
Gr gr.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus met andere woorden ik verwacht een 8-2 overwinning van Nederland, tegen polen.
Gr gr
Je hebt in totaal 982 complimenten gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Prima OP @:caland
Positieve note gegeven. Fijn dat mensen zoals jij wat bijdragen aan FOK!
Prima band hoor. Alleen hadden ze dat concert niet gewoon in de Ziggo Dome kunnen doen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker gaat nog liever naar de Rolling Stones
@Cocoquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef -XOR- het volgende:
Teze en Martins Indi achterin, dit wordt nog even billenknijpen.
Was hier niet een leuk gifje van?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef -XOR- het volgende:
Mee eens hoor. Of 2 oefeninterlandjes ofzo die minstens zo onbeduidend waren als deze pot.quote:
Ziggo Dome heeft slecht geluid.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima band hoor. Alleen hadden ze dat concert niet gewoon in de Ziggo Dome kunnen doen?
25 Usernotes per 05-06-2022 22:27quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 982 complimenten gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je complimenten bekijken.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef -XOR- het volgende:
Als je de 100 aantikt ga je steeds op anoniem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
25 Usernotes per 05-06-2022 22:27
Ik ben echt een voorbeelduser
Dan ga ik meer notes uitdelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je de 100 aantikt ga je steeds op anoniem.
ik hoor net van betrouwbare bron dat we dan een unieke serie van 10 overwinningen achter elkaar tegen 1 land kunnen halen, is dus heel belangrijkquote:
In dit tempo zal dat op 23 januari 2030 zijn, dus dat gaat nog even duren.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je de 100 aantikt ga je steeds op anoniem.
Niet gelachen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet uit inderdaad
Waarom blijf jij België steeds aanhalenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk blijft de nederlaag van België tegen Nederland erg zuur voor me.
Oh, was ons niet opgevallen anders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na bijna 90 minuten zit jij ook op het Mexicanobakker niveau. Toch beter dan Caland.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet uit inderdaad
Ik typ ook nederland in dit berichtquote:
Heb bij jou altijd het idee dat het een soort zelfkastijding is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig moest leo linedance er wel om lachen!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:31 schreef GGMM het volgende:
Kut ik dacht dat Caland m'n trap-post leuk vond, maar het was een andere
leoline dancequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig moest leo linedance er wel om lachen!
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even glimlachen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als een boer met kiespijn!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |