SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
wat kun je daar doen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
16 km gelopen.
Morgen op naar Ljubljana
Etenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dobberen in een badje van mayonaise..
Het is toch geen Guantanomo Bayquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
met de trein weer?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
16 km gelopen.
Morgen op naar Ljubljana
Dat zag er vanuit de bus ergquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje dwalen door de stad
De volgende dag ga ik met een huurauto richting bergen.
Zijn de huurauto's daar nog een beetje te betalen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje dwalen door de stad
De volgende dag ga ik met een huurauto richting bergen.
Ben heel benieuwd naar het landquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zag er vanuit de bus erg![]()
![]()
uit..
218 euro voor een Golf voor 3 dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn de huurauto's daar nog een beetje te betalen?
ahja ik las het ook netquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ieuwe-bedrijven.html
de volgende crisis
en dan opetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
duur dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
218 euro voor een Golf voor 3 dagen.
Gewoon teringduur dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
218 euro voor een Golf voor 3 dagen.
Komt ongeveer op hetzelfde neer dus. In Boedapest ben ik meestal iets goedkoper uit. Maar daar neem ik altijd een Suzuki Swift.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duur dus
in augustus hebben we nog "korting" in Portugal, iets van Eur 1600 voor 3 weken
Ben ook nog aan het zoeken voor 3 weken in de VS, normaal was dat iets van 400-600 euro, nu zit je al gauw aan de 2000quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duur dus
in augustus hebben we nog "korting" in Portugal, iets van Eur 1600 voor 3 weken
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook nog aan het zoeken voor 3 weken in de VS, normaal was dat iets van 400-600 euro, nu zit je al gauw aan de 2000
quote:
quote:
Nog ff tijd om het weer te laten verbeterenquote:
En de wisselkoers is nu ook gewoon kutquote:
Scheelt dat ik al 3 jaar niet ben geweestquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een prijzige vakantie zo
Heb de hondjes mee dus vermaak me wel. Tot die tijd blauwbekken voor mijn elektrische kacheltjequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff tijd om het weer te laten verbeteren
Zandvoort is leuk
Die in Hongarije is briljant nuquote:
Is dan wel business mag ik hopen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Moest net een retourtje brussel kopen voor volgende week, 1200 euroGelukkig betaalt de baas, maar godver wat een achterlijke prijzen.
Ja daar koop je 's middags een auto voor de prijs waar je 's ochtends een kopje koffie kochtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Hongarije is briljant nuAlleen jammer dat mijn appartement alleen in euro’s was te boeken
Wat is je plan in de vs?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik al 3 jaar niet ben geweest
is nu toch niet zo koud?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb de hondjes mee dus vermaak me wel. Tot die tijd blauwbekken voor mijn elektrische kacheltje
heb ik ook in juli naar Porto. Had liever een vroege vlucht gehad dan die van 14:00 nu, iets minder kans op extreme druktequote:
ahhhhhh achsoquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben ziek en daarnaast heb ik momenteel last van een maandelijks ongemak
Brandstof is er maar 1.30 per literquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar koop je 's middags een auto voor de prijs waar je 's ochtends een kopje koffie kocht![]()
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.quote:
quote:
Kun je even een tankwagen mee terug nemen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brandstof is er maar 1.30 per liter
Leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noordwest, vliegen op Seattle en vanaf daar richting Glacier en Yellowstone en daarna richting Colorado en Utah en dan via Nevada richting de kust omhoog.
Samen met mijn broer, alleen zou ik tegenwoordig niet meer doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukGa je dan alleen of samen met iemand?
Paar liter ‘wijn’ in mijn handbagagequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je even een tankwagen mee terug nemen?
VS valt vaak nog wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?
Coolquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Samen met mijn broer, alleen zou ik tegenwoordig niet meer doen
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamerquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doen hotels daar tegenwoordig per nacht?
Tikt ook lekker aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamer
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het gebied waar je zit, een niet te toeristische plek met genoeg hotels zo rond de 100-150 per nacht voor een beetje kwaliteit als een Best Western. Op sommige plekken zoals bijvoorbeeld in Yellowstone zelf betaal je met gemak 200 per nacht voor een kamer zonder eigen badkamer
Ik ben niet zo onverschrokken meer als vroegerquote:
Kan het wel door 2 delen dus dan 'valt het mee'quote:
Over 5 weken de 3e vakantie dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?
lekker hoor losquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over 5 weken de 3e vakantie dit jaar.![]()
En in oktober nog vliegen naar Turkije (niet helemaal mijn ding maar ala)
Best Western hier in Graz is voordeligerquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan het wel door 2 delen dus dan 'valt het mee'
Andere keren was het telkens voor een ruime 3 weken zo rond de 3000 inclusief alles , dus ook het eten, benzine, tickets etc.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duur allemaal , hoeveel denk je voor je vakantie kwijt te gaan zijn?
klinkt als londonquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
maar dan heb je niks hoeven laten?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Andere keren was het telkens voor een ruime 3 weken zo rond de 3000 inclusief alles , dus ook het eten, benzine, tickets etc.
ja kan wel vrij nemen maar nergens heenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon nemen, anders wordt het zo’n lange ruksessie
juist wel, teambondingquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja met werk willen ze ook vliegen. Maar dit keer geen grote stad maar een resort.
Dat doe je toch niet met collega’s?
Ik doe sowieso geen resortsquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja met werk willen ze ook vliegen. Maar dit keer geen grote stad maar een resort.
Dat doe je toch niet met collega’s?
disney tikte zeker ook wel aan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef mschol het volgende:
ik heb nog wel vrije dagen, maar geen idee hoe ik die ga opnemen, geld om weg te gaan heb ik toch niet
Ja dat is in Yellowstone, daar mag sowieso niks gebouwd worden en dat park is zo immens groot dat het zo'n beetje het enige hotel binnen 3 uur rijden isquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Wacht even, een kamer zonder eigen badkamer?
Alleen dan met 9 miljoen minder mensen en mooie beestjes, geisers en vulkanenquote:
Nee, gewoon elke dag uit eten voor lunch en dinerquote:
en alle beestjes willen je DOOD hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan met 9 miljoen minder mensen en mooie beestjes, geisers en vulkanen
vooral berenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle beestjes willen je DOOD hebben
Nee joh, gewoon een dikke luie draak die het moest regelen dit keer, die obesitaslijer kan nog geen km lopen.quote:
Beertjesquote:
In Londen willen ze je toch ook allemaal lekprikkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en alle beestjes willen je DOOD hebben
Berenquote:
lek is beter dan doodquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Londen willen ze je toch ook allemaal lekprikken
Ga jij nou maar muggen en andere beestjes die eitjes onder je huid leggen knuffelenquote:
Goeie herinneringen aan eten in de VSquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon elke dag uit eten voor lunch en diner
Ja dat is over het algemeen gewoon best primaquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan eten in de VS
Veel ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is over het algemeen gewoon best prima
geen beren die mij willen op etenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar muggen en andere beestjes die eitjes onder je huid leggen knuffelen
En als je het niet op krijgt dan krijg je het gewoon meequote:
Dit is wel echt een van de walgelijkere dingen in het leven waar ik oooooit naar heb zitten luisteren………quote:
Nee die willen je allemaal van binnenuit langzaam opeten, dat opeens je been er afvalt en zulke dingen. Bij een beer is het gewoon boem, pats, klaarquote:
een beer begint soms bij je been of bil hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die willen je allemaal van binnenuit langzaam opeten, dat opeens je been er afvalt en zulke dingen. Bij een beer is het gewoon boem, pats, klaar
Scharrelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje van 15 plaatst een foto van haar full in de make up op een terrasje.Hoop maar dat ze met haar moeder is
If it’s brown lay down, if it’s black fight back.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die willen je allemaal van binnenuit langzaam opeten, dat opeens je been er afvalt en zulke dingen. Bij een beer is het gewoon boem, pats, klaar
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij denkt dat die beren gewoon knuffelbaar zijn
Dat is een no-go voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Wacht even, een kamer zonder eigen badkamer?
Die gaat het liefste voor een slagader zodat zijn avondmaaltje een beetje rustig blijft liggenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een beer begint soms bij je been of bil hoor
Ygquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
If it’s brown lay down, if it’s black fight back.
ja was niet zo op die leeftijd. zij is heelandersquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij wachtte netjes tot je 18 was?
Echt…. Niemand gelooft ditquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was niet zo op die leeftijd. zij is heelanders
Heb ik 1 keertje gehad, maar dat was ook wel echt in the middle of nowhere in een soort boshotel. Heb daar toen wel echt godsgruwelijk lekker geslapen (was toevallig ook waar die cinnamon joekel wasquote:
Jaren geleden zaten we in Lincoln in een B&B met gedeelde badkamer. Wil je lekker gaan douchen, heeft de buurman net een bruine garderobe zitten breienquote:
Iewquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren geleden zaten we in Lincoln in een B&B met gedeelde badkamer. Wil je lekker gaan douchen, heeft de buurman net een bruine garderobe zitten breien
Dacht dat jij ook een wilde snack was in je jonge jaren?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was niet zo op die leeftijd. zij is heelanders
ja maar niet met make up en zoquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook een wilde snack was in je jonge jaren?
Ergste wat kan gebeuren is een extra familielid over 9 maandenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet.
Echt niet.
Ze is daar met een vriendinnou ja zal wel goed gaan
Binnen 5 minuten heeft ze de snap van Daan in de pocket én van Frenky en Davey. Dat is een tweeling overigens. Werken er beide.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet.
Echt niet.
Ze is daar met een vriendinnou ja zal wel goed gaan
nou dat vind ik wel ergquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergste wat kan gebeuren is een extra familielid over 9 maanden
Mijn nichtje van nog geen 12 make-up’t mij er zowat uit als je haar haar gang laat gaan. Ik weet niet…. Op dit leeftijd zaten wij nog proefdingen van de Yves Roche per post aan te vragenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet met make up en zo
nou ja gewoon beetje bezorgd
Hostels, dat is echt kijn ergste vakantienachtmerriequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger zat ik altijd in hostels in Engeland. Tot een jaar of zeven geleden. Want sloeber.
Ik begon pas op m'n 17e met make-up en draag het nu nog amperquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn nichtje van nog geen 12 make-up’t mij er zowat uit als je haar haar gang laat gaan. Ik weet niet…. Op dit leeftijd zaten wij nog proefdingen van de Yves Roche per post aan te vragen
Maar anders kwam ik nergensquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hostels, dat is echt kijn ergste vakantienachtmerrieDan blijf ik liever gewoon thuis
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn nichtje van nog geen 12 make-up’t mij er zowat uit als je haar haar gang laat gaan. Ik weet niet…. Op dit leeftijd zaten wij nog proefdingen van de Yves Roche per post aan te vragen
Dan ook met ander mensen op een slaapzaal?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger zat ik altijd in hostels in Engeland. Tot een jaar of zeven geleden. Want sloeber.
ja maar weet hoe mannen op straat zich kunnen gedragen en dan ziet ze er zo 'volwassen ' uit met die make up en dan denk ik meeeehquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beren beginnen bij de soft tissues, zie vanaf 5:50quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat het liefste voor een slagader zodat zijn avondmaaltje een beetje rustig blijft liggen
Moederinstinctserpentquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
Heb dat ook met een meisje van werk, 18 jaar. echt een plaatje om te zien en dat gaat dan savodns met een naveltopje naar de metro
Eerste paar keer met studiereis dus dan kende je de rest zo'n beetje, vaak alleen bij naamquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ook met ander mensen op een slaapzaal?
Ik kan dan net zo goed op straat op een bankje gaan liggen want met onbekenden op een zaal slaap dan toch niet
lees je dit grmbl ?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beren beginnen bij de soft tissues, zie vanaf 5:50
Zie ook dat de romp en het hoofd gevonden zijn.
Ik had vroeger wel zo’n fase waarbij ik zonder make-up de deur niet uit ging. 15 of zo denk ik toen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon pas op m'n 17e met make-up en draag het nu nog amperte veel werk.
Mijn nichtje, van mijn zusje ook, minirokjes en naveltruitjes. 16.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vraag haar vaak of ze nog een jas heeft om aan te trekken
Ik doe vaak alleen wat mascara en dan m'n wenkbrauwen want die zijn onzichtbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel zo’n fase waarbij ik zonder make-up de deur niet uit ging. 15 of zo denk ik toen.
Naar klanten en werkdingen draag ik altijd wel wat make-up. Ik ben wel heel erg van van de ‘no make-up make-up’En een goeie lip, dat vind ik ook leuk.
ja ze zullen het doen.sowiesoquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nichtje, van mijn zusje ook, minirokjes en naveltruitjes. 16.
Ik zeg mijn dochters nu al, waag het straks zo de deur uit te gaan.
Lag een keer op een hostel (bij gebrek aan beter) van the Bulldog in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ook gemengde kamers, beetje omkleden met kerels erbij.
Zo was ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lag een keer op een hostel (bij gebrek aan beter) van the Bulldog in Amsterdam.
Op van die stapelbedjes.
Komt er ineens een groep aangeschoten Spaanse vrouwen aan die zich expres uitkleden tot alleen dtringetje en nog een kussengevecht deden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn droomleven en die van @:Ygritte
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo was ik ook.
Nee grapje, ik lag met Susan Boyle en een stel Koreanen op een kamer.
Gewoon direct aan de pil slingeren met die hap. Ze spoken toch wel dingen uit die ze jou niet gaan vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nichtje, van mijn zusje ook, minirokjes en naveltruitjes. 16.
Ik zeg mijn dochters nu al, waag het straks zo de deur uit te gaan.
Dit klinkt als een pijnlijke aangelegenheidquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helaas vinden mannen als zit dit willen wel een aanleiding om je lastig te vallen als ze dat willen. Ik was 12 speelde nog met Barbies en was ook echt nog niet vrouwelijk gekleed. Maakte voor die groep jongens van 16/17/18 echt niet uit..quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel erg![]()
maar ze kan ook gewoon lastig gevallen worden op straat ofzo of nog erger
De fout om dit te luisteren heb ik ook ooit gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt als een pijnlijke aangelegenheid
Ok bitterpedrosaquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De fout om dit te luisteren heb ik ook ooit gemaakt
Zou geen oog dichtdoen met wildvreemde mensenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens met vriendin in een hostel geslapen waar we al eerder waren geweest. En zij beweerde dat het same sex was. Ik beweerde van niet. Geboekt dus. Ligt er op de tweede dag een kerel in het andere bed op de kamer. Zij helemaal over de zeik, ging verhaal halen bij de receptie waar ze ook zeiden dat de kamers gemengd was. Ze was echt woest.
Luister dan ook eens naar me.
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou geen oog dichtdoen met wildvreemde mensen
Ik stel mij altijd voor dat er heel wat afgeorgied wordt in die dingenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens met vriendin in een hostel geslapen waar we al eerder waren geweest. En zij beweerde dat het same sex was. Ik beweerde van niet. Geboekt dus. Ligt er op de tweede dag een kerel in het andere bed op de kamer. Zij helemaal over de zeik, ging verhaal halen bij de receptie waar ze ook zeiden dat de kamers gemengd waren. Ze was echt woest.
Luister dan ook eens naar me.
Was wel eens in een hostel met een briefje in de douche: "douche samen om water te besparen". Ja nee ik ken die lui hier toch nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel mij altijd voor dat er heel wat afgeorgied wordt in die dingen
Wauw.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel eens in een hostel met een briefje in de douche: "douche samen om water te besparen". Ja nee ik ken die lui hier toch niet
Geen eigen badkamer is in uiterste gevallen nog acceptabel, maar zo'n kamer met vreemde mensenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat is exact de reden dat ik niet op kamers ging met studerenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen eigen badkamer is in uiterste gevallen nog acceptabel, maar zo'n kamer met vreemde mensen
Uitstekende plek om nieuwe kennissen op te doen op zichquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel eens in een hostel met een briefje in de douche: "douche samen om water te besparen". Ja nee ik ken die lui hier toch niet
Meer zuipenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Had ook eens een hostel met gordijntjes om de bedden, dat was echt heerlijk. En een eigen schapje met lampje bij je bed en een stopcontact. Kon je gewoon lekker cocoonen.
Dit doet me denken aan toen m'n zusje en ik lucifers moesten kopen in de campingwinkel in frankrijk. "Ehmm lucifèr?"quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens twee Franse meisjes gehad en toen was er brand in de keuken. En iedereen negeerde het brandalarm tot ik wat begon te ruiken. Dus in m'n beste Frans zo van "ehm feu?"
Goed zo. Te walgelijk deze.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb mijn nieuwsgierigheid kunnenbedwingen .
misschien heb ik em zelfsal een keer gezien
Dat gegil ging door merg en beenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..
Magisch.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Of toen iemand aan de diarree was. Gelukkig zat het British museum aan de overkant, ben ik daar gaan schijten.
Teh horrorquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Of toen iemand aan de diarree was. Gelukkig zat het British museum aan de overkant, ben ik daar gaan schijten.
Bordje ernaast hangen en 50.000 euro voor vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
In het Tate Modern kun je ook goed een bruine trui breien. Was er. Er studiereis en een van de meisjes zei dat ze daar heerlijk had gescheten. Ik was al drie dagen niet geweest en heb daar ook even zitten persen. En ik was niet de enige.
Waarschijnlijk heb je me die al tig keer gestuurd zodra ik over vakantie begon ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber benquote:
Zelfs ik heb hem niet aangeklikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je me die al tig keer gestuurd zodra ik over vakantie begon ...
Ik heb daar jaren geleden al eens een vrij intense inspectie op uitgevoerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren geleden al eens een vrij intense inspectie op uitgevoerd
Dusssss….. als ik daar dus ooit nog eens weer ben kan ik denken ‘hier heeft Gerrie gegerried’quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
In het Tate Modern kun je ook goed een bruine trui breien. Was er met studiereis en een van de meisjes zei dat ze daar heerlijk had gescheten. Ik was al drie dagen niet geweest en heb daar ook even zitten persen. En ik was niet de enige.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat aangevreten been vond ik niet zo prettig om te zienquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kan je grmbl dm-en en vertellen in detail wat de beer doet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mensquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je grmbl dm-en en vertellen in detail wat de beer doet?
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemtquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mens
Dan miept BB maar een beetje over haar been.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat aangevreten been vond ik niet zo prettig om te zien
Zou ik ook doen hehe.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke wc het precies was, laat staan welk hokje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dusssss….. als ik daar dus ooit nog eens weer ben kan ik denken ‘hier heeft Gerrie gegerried’
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me toch gewoon op vakantie gaan joh mens
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan miept BB maar een beetje over haar been.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemt
Als ie nou gewoon zorgt dat ie alle afgekauwde stukken en ledematen weer mee naar huis neemt mag jij er vast ook wel een paarquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat mag je ook maar je moet uit de buurt van beren blijven. Heb helemala niet het idee dat je ze serieus neemt
Heb het idee dat je je er veel te druk over maakt en denkt dat ik niet voorzichtig benquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft ze geen last meer van die ader.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een beer naar haar toe sturen, dan istie in ieder geval niet meer zo opgezwollen?
*klonk*quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.
Soort kindersurprise
Ja dat je opeens een stukje plastic in je vlees vindt, dan hoef je het ook niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jou heeft die beer wel een verrassing als hij zijn tanden in je buik zet.
Soort kindersurprise
ik heb graag hele ledematenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon zorgt dat ie alle afgekauwde stukken en ledematen weer mee naar huis neemt mag jij er vast ook wel een paar
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtigquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat je je er veel te druk over maakt en denkt dat ik niet voorzichtig ben
Dat had ik in hertengoulashquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze geen last meer van die ader.
Ik had eens zo'n dikke holle ader in een kroket zitten, weet dus precies wat die beer dan meemaakt.
Ze hebben daar ook slangen en coyotesquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtig
Meestal blijf ik wel een beetje op de paden hoor, ben banger voor mountain lions in de woestijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wandelen waar beren ook wandelen is niet voorzichtig
ja die zijn minder gevaarlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook slangen en coyotes
zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel een beetje op de paden hoor, ben banger voor mountain lions in de woestijn
En Amerikanen. Ook een gevaarlijke soort.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Anders ga je mee puur als begeleiderquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen he
Coyotes zijn niet heel gevaarlijk, de meeste honden die in Nederland rondlopen zijn veel gevaarlijkerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hoor je op zich wel ver van tevoren aankomen dus dat scheelt wel een beetjequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Amerikanen. Ook een gevaarlijke soort.
Straks mag ik niet eens meer de auto uit van je, leuke vakantie dan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. Een beer kan ook op het pad wandelen he
nee er zitten berenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders ga je mee puur als begeleider
In de natuurgebieden heb je vaak de exemplaren van tv die zich voortbewegen middels rollende beweging nauwelijksquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hoor je op zich wel ver van tevoren aankomen dus dat scheelt wel een beetje
Hoewel, in eigen land maken ze een stuk minder lawaai
Leeuwen zitten er in de VS nietquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zitten beren
ik heb ooit zo'n walking safari in krugerpark gedaan. 5 min voordat we uitstapte zagen we leeuwen. man man man wat zat ik aan de gerriederrie van de angst
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coyotes zijn niet heel gevaarlijk, de meeste honden die in Nederland rondlopen zijn veel gevaarlijker
Her death is the only known fatal coyote attack on an adultquote:
Ook geen nijlpaarden of olifantenquote:
Maar daar ga ik toch niet heenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nijlpaarden zitten wel in mexico dacht ik.losgelaten door pablo escobar
Denk dat jij teveel beren op de weg zietquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij teveel beren op de weg ziet
ligt je hoofd ergens op straatquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Mexico lijkt me tof maar raak of drie weken aan de schijt of ik word vermoord.
Je kunt wel apenpokken krijgen van prairiehondjes. En het hantavirus.quote:
ik zou thuisblijvenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt wel apenpokken krijgen van prairiehondjes. En het hantavirus.
De kans is groter dat je uit je sokken geschoten wordt, dus scholen even vermijden.
Tulum schijn je tegenwoordig te moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Mexico lijkt me tof maar raak of drie weken aan de schijt of ik word vermoord.
Ga jij nou ook al beginnen, gaat even met balgeval ergens lopen moederen ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt wel apenpokken krijgen van prairiehondjes. En het hantavirus.
De kans is groter dat je uit je sokken geschoten wordt, dus scholen even vermijden.
Wanneer ga je trouwens en welke route ga je ongeveer doen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen, gaat even met balgeval ergens lopen moederen ofzo
Hey ik ben al in de VS geweest, het ergste was toen ik niet kon schijten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al beginnen, gaat even met balgeval ergens lopen moederen ofzo
In oktober, vliegen op Seattle en dan via Glacier en Yellowstone door Colorado, Utah en Nevada en dan via de kust weer omhoogquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwens en welke route ga je ongeveer doen?
Pleehokjes met 5cm opening tussen deur en wand...quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey ik ben al in de VS geweest, het ergste was toen ik niet kon schijten.
Wát een hel. En onderkant van het hokje komt zowat tot je knieën.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pleehokjes met 5cm opening tussen deur en wand...
Ja, dat ook. Ik snap dat design nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wát een hel. En onderkant van het hokje komt zowat tot je knieën.
Blijft walgelijk dat… penitentiaire inrichting is er niks bij zowat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pleehokjes met 5cm opening tussen deur en wand...
Leuk! Auto/Camper?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In oktober, vliegen op Seattle en dan via Glacier en Yellowstone door Colorado, Utah en Nevada en dan via de kust weer omhoog
Daarom alleen gerriën in de hotelkamerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wát een hel. En onderkant van het hokje komt zowat tot je knieën.
Oeh, en bij het doorspoelen maakt die drol nog zo'n mooie ereronde de hele pot door, kan je nog zwaaien voordat ie weg isquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blijft walgelijk dat… penitentiaire inrichting is er niks bij zowat.
Plekker plonzen in een gigantische pot met water
Met de autoquote:
Als die al doorspoelt ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, en bij het doorspoelen maakt die drol nog zo'n mooie ereronde de hele pot door, kan je nog zwaaien voordat ie weg is
Op de hotelkamer... publieke plee liever niet als het even kan.quote:
Bedoel je het niet andersom?quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de hotelkamer... publieke plee liever niet als het even kan.
Jaaaa the horror…quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, en bij het doorspoelen maakt die drol nog zo'n mooie ereronde de hele pot door, kan je nog zwaaien voordat ie weg is
Dat publieke plee waarschijnlijk vaker niet doorspoelt dan die op de hotelkamer.quote:
Dat doen wij ook meestal. Wil eigenlijk ook nog wel een keer graag met de camper en dan ook zo veel mogelijk door de nationale parken.quote:
Oh ik las het als dat je liever had dat de publieke doorspoelde dan die in je hotelkamerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat publieke plee waarschijnlijk vaker niet doorspoelt dan die op de hotelkamer.
Sowieso zijn de nationale parken dé reden om te gaan, steden en dergelijke kom ik het liefst zo min mogelijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doen wij ook meestal. Wil eigenlijk ook nog wel een keer graag met de camper en dan ook zo veel mogelijk door de nationale parken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |