Meer zuipenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou geen oog dichtdoen met wildvreemde mensen
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Had ook eens een hostel met gordijntjes om de bedden, dat was echt heerlijk. En een eigen schapje met lampje bij je bed en een stopcontact. Kon je gewoon lekker cocoonen.
Dit doet me denken aan toen m'n zusje en ik lucifers moesten kopen in de campingwinkel in frankrijk. "Ehmm lucifèr?"quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens twee Franse meisjes gehad en toen was er brand in de keuken. En iedereen negeerde het brandalarm tot ik wat begon te ruiken. Dus in m'n beste Frans zo van "ehm feu?"
Goed zo. Te walgelijk deze.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb mijn nieuwsgierigheid kunnenbedwingen .
misschien heb ik em zelfsal een keer gezien
Dat gegil ging door merg en beenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Terwijl Ricardo naast je de handkar nog maar eens aanslingert…..
Magisch.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Of toen iemand aan de diarree was. Gelukkig zat het British museum aan de overkant, ben ik daar gaan schijten.
Teh horrorquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Of toen iemand aan de diarree was. Gelukkig zat het British museum aan de overkant, ben ik daar gaan schijten.
Bordje ernaast hangen en 50.000 euro voor vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
In het Tate Modern kun je ook goed een bruine trui breien. Was er. Er studiereis en een van de meisjes zei dat ze daar heerlijk had gescheten. Ik was al drie dagen niet geweest en heb daar ook even zitten persen. En ik was niet de enige.
Waarschijnlijk heb je me die al tig keer gestuurd zodra ik over vakantie begon ...quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber benquote:
Zelfs ik heb hem niet aangeklikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je me die al tig keer gestuurd zodra ik over vakantie begon ...
Ik heb daar jaren geleden al eens een vrij intense inspectie op uitgevoerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even op pauze gezet om die half opgegeten man beter te inspecteren.. nu heb ik het gevoel dat ik raar en luguber ben![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren geleden al eens een vrij intense inspectie op uitgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |