abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204997069
Oud-minister Dekker zwaargewond na val van racefiets, vrouw (42) opgepakt voor poging doodslag

Voormalig minister voor Rechtsbescherming Sander Dekker is dinsdagavond zwaargewond geraakt bij een val van zijn racefiets op het Schelpenpad in de duinen bij Monster. Na het ongeval is een 42-jarige vrouw aangehouden voor poging zware mishandeling en poging doodslag.

Hoe Dekker zo hard kon vallen is nog onduidelijk. Volgens getuigen zou de oud-minister, die met hoge snelheid door de duinen scheurde, gegrepen zijn door een 42-jarige wandelaarster. Hij kwam daardoor hard ten val.

Hulpdiensten zijn uitgerukt om Dekker bij te staan. ,,Omdat het vaak een zoektocht is in de duinen om het slachtoffer te vinden werden de hulpdiensten ondersteund door de reddingsbrigade”, legt calamiteitensite District8 uit.

De 42-jarige wandelaarster is na het incident aangehouden. ,,Ze wordt verdacht van poging zware mishandeling en poging doodslag”, laat een woordvoerder van de politie weten.
https://www.ad.nl/westlan(...)-doodslag~abf38f424/
pi_204997079
Poging doodslag is alweer afgezwakt, dus TT klopt niet meer.
pi_204997081
Wielrenners :(
pi_204997115
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:17 schreef sanger het volgende:

[..]
En jij bepaalt dat? OF de wetgeving die hier vrij helder over is (geen max tenzij in 30 zone).
Verkeersinzicht en fatsoen bepalen dat je je snelheid aanpast aan de situatie als dat nodig is en dat zal in veel gevallen betekenen fors onder de gemiddelde snelheid van een racefiets, maar er is natuurlijk altijd nog artikel 5 van de wegenverkeerswet.

Helaas zijn er onder wielrenners nogal wat roekeloze en asociale idioten te vinden die rare capriolen uithalen die gevaar en veel irritatie opleveren voor anderen. Deze wielrenners zijn een enorme schandvlek op het blazoen van de wel fatsoenlijke wielrenners.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:41:34 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204997122
De aanklacht is al serieus afgezwakt en toch de oude TT aanhouden?

quote:
Ze wordt verdacht van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel dan wel eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel als gevolg, meldt de politie. Eerder ging het nog om een verdenking van poging doodslag. Dat is na politieonderzoek aangepast. De vrouw zit nog wel vast.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)na-val-van-racefiets
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204997141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Verkeersinzicht en fatsoen bepalen dat je je snelheid aanpast aan de situatie als dat nodig is en dat zal in veel gevallen betekenen fors onder de gemiddelde snelheid van een racefiets, maar er is natuurlijk altijd nog artikel 5 van de wegenverkeerswet.

Helaas zijn er onder wielrenners nogal wat roekeloze en asociale idioten te vinden die rare capriolen uithalen die gevaar en veel irritatie opleveren voor anderen. Deze wielrenners zijn een enorme schandvlek op het blazoen van de wel fatsoenlijke wielrenners.
Onder alle soorten verkeersdeelnemers zijn er wel roekeloze en asociale idioten te vinden. Er is vandaag de dag nu eenmaal weinig begrip voor 'n ander.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:46:20 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204997182
Ook ironisch, de man heeft jarenlang onbestraft de rechtsstaat en cultuursector om zeep geholpen maar wordt eens aangepakt omdat hij een paar kilometer te hard door de duinen fietste.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204997204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:41 schreef Leandra het volgende:
De aanklacht is al serieus afgezwakt en toch de oude TT aanhouden?
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)na-val-van-racefiets
Kan ik nu niet meer aanpassen.
pi_204997205

Aan het einde van dit filmpje is een (toevallige) fietser te zijn op het smalle pad, niet op de weg.

Dus blijft de vraag waar Dekker fietste. Dat hij na zijn salto op het wegdek terecht kwam, zegt niets over waar hij daarvoor reed.
pi_204997218
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Aan het einde van dit filmpje is een (toevallige) fietser te zijn op het smalle pad, niet op de weg.

Dus blijft de vraag waar Dekker fietste. Dat hij na zijn salto op het wegdek terecht kwam, zegt niets over waar hij daarvoor reed.
De weg is ook wel bezet geweest door die valpartij van Sander Dekker.
pi_204997223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Weg was geblokkeerd dus logisch dat deze fietser op het wandelpad fietste.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:49:28 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_204997225
Als je zo hard langs voetgangers scheurt kun je beter zelf voor poging tot doodslag vervolgd worden. Lekkere klassejustitie weer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204997266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Weg was geblokkeerd dus logisch dat deze fietser op het wandelpad fietste.
In dat geval was ik zelf misschien ook niet opzij gegaan. Als iemand normaal fietst (<20 kmph) en netjes belt, stap ik beleefd opzij. Maar als het zo'n ordinaire schreeuw is, die je vaak hoort van die racefietsers, dan weet ik niet wat ik doe. Dergelijk gedrag is bijzonder ergerlijk.
pi_204997280
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:49 schreef speknek het volgende:
Als je zo hard langs voetgangers scheurt kun je beter zelf voor poging tot doodslag vervolgd worden. Lekkere klassejustitie weer.
Da's wel een hele vreemde opmerking, sorry hoor, als hij zich niet op een voetpad bevond dan moet jij je handen thuis houden en niet iemand ten val brengen. Zolang we niet weten wat er exact gebeurt is zouden we ook gewoon even rustig aan kunnen doen en geen mensen wild gaan beschuldigen.
pi_204997309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
In dat geval was ik zelf misschien ook niet opzij gegaan. Als iemand normaal fietst (<20 kmph) en netjes belt, stap ik beleefd opzij. Maar als het zo'n ordinaire schreeuw is, die je vaak hoort van die racefietsers, dan weet ik niet wat ik doe. Dergelijk gedrag is bijzonder ergerlijk.
Je kan ook gewoon op het voetpad blijven lopen, hoef je je ook niet te ergeren. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204997323
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon op het voetpad blijven lopen, hoef je je ook niet te ergeren. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Ik reageerde op de situatieschets dat zowel fietser als voetganger op het wandelpad waren.
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:08:54 #17
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204997432
Weinig TdF dagjesmensen hier.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2022 @ 19:12:56 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204997476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Da's wel een hele vreemde opmerking, sorry hoor, als hij zich niet op een voetpad bevond dan moet jij je handen thuis houden en niet iemand ten val brengen. Zolang we niet weten wat er exact gebeurt is zouden we ook gewoon even rustig aan kunnen doen en geen mensen wild gaan beschuldigen.
Al was het een voetpad, je trekt iemand nog steeds niet van zijn fiets.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_204997488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, maar je weet niet wat er precies is gebeurd. Wellicht scheerde hij er rakelings langs...
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:16:56 #20
64288 Bensel
Ladderzat
pi_204997525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het een voetpad was, dan rijd je niet met hoge snelheid langs wandelaars. Met deze 2 posts samen lijkt mij het wel duidelijk wat iemand niet moet doen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2022 @ 19:17:26 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204997540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:16 schreef Bensel het volgende:

[..]
Als het een voetpad was, dan rijd je niet met hoge snelheid langs wandelaars. Met deze 2 posts samen lijkt mij het wel duidelijk wat iemand niet moet doen.
2x fout maakt nog niet meteen goed.

Je hoeft geen kant te kiezen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:24:39 #22
64288 Bensel
Ladderzat
pi_204997654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
2x fout maakt nog niet meteen goed.

Je hoeft geen kant te kiezen.
beide zijn gewoon fout, dus ik kies geen kant
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_204997696
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:49 schreef speknek het volgende:
Ah we hebben een ooggetuige, vertel wat is er precies gebeurt?
pi_204997704
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De wielrenner in kwestie is van z'n fiets getrokken en jij vind de fietser roekeloos.

Hou 't lekker bij de feiten of ga fietsen sheriff.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:30:11 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204997733
Misschien wees de vrouw wel plotseling naar een vogeltje, of misschien waren de getuigen wat wielermaatjes van Dekker en niet helemaal onafhankelijk en betrouwbaar?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')