Ow je bent er zo een, fijne avond.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ,
waarom ?
dan gaan ze maar naar de wielrenbaan
En hardlopers naar de atletiekbaan? Of dat dan weer nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ,
waarom ?
dan gaan ze maar naar de wielrenbaan
Hier in de buurt is er ook een, een buitenbaan
fietsen ok , maar dit is mesjokke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft een zwart gat, dus daar heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik wil de mening van sander dekker wel eens horen
nee die kunne wel even opzij stappenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hardlopers naar de atletiekbaan? Of dat dan weer niet
Vooral de tegenstrijdigheid niet herkennenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die kunne wel even opzij stappen
ik wandel zelf ook veel
Dat niet alleen, op de site van lokale toeristische orgaan wordt dat pad zo gepresenteerd:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Zeeën van ruimte en dan nog op elkaar botsen maakt het vooral raar. Dat het andere, smalle, pad een looppad is is hier strikt genomen een aanname (maar wel logisch).
Het bord met de tekst 'fietspad' (G13) betekent overigens 'onverplicht fietspad, lopen mag ook'. Als je voetgangers op 1 van de paden wilt weren, moet je het pad waar zij wél verplicht moeten lopen aanduiden met een voetgangers verplicht (G7) bord.
Dus jij bent ook een smerig klootzakje die mensen zwaar lichamelijk letsel wil toebrengen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik had hem wel een zet gegeven denk ik
De Heer Dekker heeft vast dit boek gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een smerig klootzakje die mensen zwaar lichamelijk letsel wil toebrengen?
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, op de site van lokale toeristische orgaan wordt dat pad zo gepresenteerd:
https://www.bezoek-westland.nl/strandopgang-schelpenpad/
Dus het is zeker geen verplicht voetpad, dat kleine paadje.
De gemeente zet meerdere foto's neer waarop mensen op het brede pad wandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |