Leo,quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Schijnbaar zijn Leonardo diCaprio en z'n vriendin Camila Morrone na 4 jaar uit elkaar gegaan.
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij inmiddels zo vadsig dat hij zijn lul ook alleen nog maar kan zien als hij voor een spiegel staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leo,. Ik vind het altijd wat triestigs hebben als een vent niet verder kan kijken dan z'n lul.
Duidelijk, geen twijfel over.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen jullie niet zien dat het hoog tijd is haar in te wisselen voor een jonger en strakker exemplaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar als het puur om zijn lul ging, zou hij überhaupt niet voor een vaste relatie kiezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leo,. Ik vind het altijd wat triestigs hebben als een vent niet verder kan kijken dan z'n lul.
Ik heb niet de illusie dat hij als gewone man van die leeftijd nog zo interessant zou zijn voor zulke jonge dames.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:21 schreef vencodark het volgende:
Overigens lijkt hij mij een vrij puberale gast dus dat hij aansluiting vindt bij zulke jonge dames, is niet zo heel gek.
Uit een artikel van een maand geleden (bron):quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien heeft zij hem wel ingewisseld. Dat kan ook natuurlijk. Of niet?
Zo'n bikinibroekje lijkt me zo ontzettend irritantquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen jullie niet zien dat het hoog tijd is haar in te wisselen voor een jonger en strakker exemplaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je hem toch uitquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n bikinibroekje lijkt me zo ontzettend irritant
Hij is de grafiek aan het verklotenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Schijnbaar zijn Leonardo diCaprio en z'n vriendin Camila Morrone na 4 jaar uit elkaar gegaan.
[ afbeelding ]
Al vraag ik me af waarom die kinderen zo veel krijgen? Waar is dat bedrag op gebaseerd? Of zijn dit normale bedragen in Hollywood?quote:Op woensdag 30 november 2022 08:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, puur kinderalimentatie dus? Prima, hoort er gewoon bij.
Alleen met zulke inkomens/vermogens gaat het om andere bedragen.
Ik verwacht dat hun levensstijl daarin leidend is.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Al vraag ik me af waarom die kinderen zo veel krijgen? Waar is dat bedrag op gebaseerd? Of zijn dit normale bedragen in Hollywood?
Ye is/was miljardair. Sinds hij ontslagen is door Adidas niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:31 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat Kim meer geld zou hebben.
Kun je nagaan hoeveel zij zelf ook wordt geacht bij te dragen aan de kinderen (en wat dus het totaalbedrag is daarvan).quote:Op woensdag 30 november 2022 11:31 schreef potjecreme het volgende:
Daarom ook geen partneralimentatiequote:Op woensdag 30 november 2022 11:31 schreef potjecreme het volgende:
Ja, las later dat de kinderen meer bij Kim zullen zijn. Bij de eerste lezing dacht ik 50/50.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daarom ook geen partneralimentatie
200k/kind/mnd![]()
gaat hard als je vaak vliegt en dat alleen maar in privéjets doet.
Dit gaat voorbij mafklapper inderdaad. Man heeft serieuze issues.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:53 schreef Lienekien het volgende:
Na de recente uitlatingen van ‘Ye’ hoop ik dat Kim hem uit de ouderlijke macht laat zetten.
Levert misschien nog een leuke gate op. Was zijn vorige scheiding ook niet omgeven met licht schandaal?quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja t rommelt wel daar. Hij draagt ook z’n trouwring niet meer
Triest om dat te hopen. Die gast is bij vlagen de weg kwijt. Net als jijquote:Op donderdag 1 december 2022 23:53 schreef Lienekien het volgende:
Na de recente uitlatingen van ‘Ye’ hoop ik dat Kim hem uit de ouderlijke macht laat zetten.
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Triest om dat te hopen. Die gast is bij vlagen de weg kwijt. Net als jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |