Voorlopig zal hij niet snel meer op een fiets stappen met een gebroken bekken en sleutelbeen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:07 schreef alpeko het volgende:
Hoe vaak is hij al niet gevallen? Mss tijd voor een andere hobby?
Is dat Jan-Willem op het einde van de video?quote:
Klopt daarom gebeurt dat ook niet volgens het artikelquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het niet wat snel dat zo'n wandelaar nu al voor van alles wordt aangeklaagd terwijl er nog van alles onduidelijk is? Wie weet reed die Dekker wel veel te hard op een plek waar hij niet mocht fietsen. Of lees ik verkeerd, ik vind het maar een vaag bericht.
Je was erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Moraalridders
Die vrouw mag best achter tralies verdwijnen, mis je niks aan.
Het heeft hem er voorgaande keren iig niet van weerhouden Uit 2015:quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voorlopig zal hij niet snel meer op een fiets stappen met een gebroken bekken en sleutelbeen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-fiets~aecea4aa/quote:Sander Dekker heeft opnieuw een smak gemaakt met zijn racefiets. De staatssecretaris kwam op vakantie in Spanje zo lelijk ten val dat hij zijn heup heeft gebroken. Het is de derde keer in drie jaar tijd dat hij hard valt en daarbij iets breekt.
Okee ik las ff snel vandaar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt daarom gebeurt dat ook niet volgens het artikel
Dit is toch gewoon een weg met wandelpad ernaast?quote:
Dus trek je zo iemand maar van zijn fiets af?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het niet wat snel dat zo'n wandelaar nu al voor van alles wordt aangeklaagd terwijl er nog van alles onduidelijk is? Wie weet reed die Dekker wel veel te hard op een plek waar hij niet mocht fietsen. Of lees ik verkeerd, ik vind het maar een vaag bericht.
Ook al zat de wielrenner fout, als je als wandelaar een rijdende wielrenner naar de keel grijpt dan heb je toch echt wat verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Naar de keel grijpt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook al zat de wielrenner fout, als je als wandelaar een rijdende wielrenner naar de keel grijpt dan heb je toch echt wat verkeerd gedaan.
Geef die man een paar zijwieltjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het heeft hem er voorgaande keren iig niet van weerhouden Uit 2015:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-fiets~aecea4aa/
Naar de keel gegrepen? Dat staat er niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook al zat de wielrenner fout, als je als wandelaar een rijdende wielrenner naar de keel grijpt dan heb je toch echt wat verkeerd gedaan.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Naar de keel gegrepen? Dat staat er niet.
In elk geval van de fiets afgetrokken volgens 2 nieuwsbronnen.quote:
Blijkbaar is het nogal een brokkenpiloot.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het heeft hem er voorgaande keren iig niet van weerhouden Uit 2015:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-fiets~aecea4aa/
Het is gegrepen volgens getuigenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
In elk geval van de fiets afgetrokken volgens 2 nieuwsbronnen.
Wielrenner gespotquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Moraalridders
Meld je je bij de politie als getuige? Niet vergeten om je burgerplicht te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef Starhopper het volgende:
Ooh en van de fiets getrokken? Mevrouw raakte gewoon haar evenwicht kwijt omdat ze schrok.
Ja dit schoot ook door mijn hoofd. Meteen allerlei aanklachten maar de toedracht is onduidelijk. Oke dan, klassenjustitie anno 2022quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat lijkt me een slecht excuus als je op een fietspad loopt. Als je dan schrikt van fietsers dan kun je beter binnen blijven. Maar het is wachten op feiten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef Starhopper het volgende:
Ooh en van de fiets getrokken? Mevrouw raakte gewoon haar evenwicht kwijt omdat ze schrok.
Maar bedoelen ze dan letterlijk gegrepen als in vastgepakt, of 'gegrepen' als in dat een trein ook een auto kan 'grijpen' (oftewel: een botsing).quote:
Ach ja, Sander passeerde haar van achteren en ze schrok zodanig dat ze tien meter voorop viel aangezien je met hoge snelheid al stuk verder bent en heeft ze per ongeluk zijn been geraakt en daardoor viel hij.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef Starhopper het volgende:
Hoe weet je dat nou weer, was je erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef Starhopper het volgende:
De wielrenner ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat is een vraag voor het onderzoek of door de journalist verkeerd en dubieus opgeschreven.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar bedoelen ze dan letterlijk gegrepen als in vastgepakt, of 'gegrepen' als in dat een trein ook een auto kan 'grijpen' (oftewel: een botsing).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |