Met z'n allen in de mongolenwaaier is toch de ultieme cooperation?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:08 schreef Pistolero het volgende:
Niemand van DSM mee ook, cooperation is niet op punt vandaag.
Er ligt maar één spoor in Zeeland, je zou steeds aan een kant van het spoor kunnen blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was toch paar jaar geleden ook in de Schelde prijs. Blijkbaar geen alternatieve route door Zeeland mogelijk zonder overwegen.
Wat is de reden?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:55 schreef Pistolero het volgende:
Mareczkob gedwiskwalificeerd, Kooij wint alsnog.
Maar de jury is van de UCI.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:00 schreef Beregd het volgende:
Zou van dijke gehinderd hebben. Belachelijk.
https://www.wielerflits.n(...)av-kooij-profiteert/
Dit is echt niks. Ik denk dat we de ZLM tour definitief kunnen schrappen.
Afgaande op de screenshots wijkt hij wel van zijn lijn af. Hij begint rechts van die dubbele lijn en laatste screenshot rijdt hij al ergens halverwege de andere weghelft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:00 schreef Beregd het volgende:
Zou van dijke gehinderd hebben. Belachelijk.
https://www.wielerflits.n(...)av-kooij-profiteert/
Dit is echt niks. Ik denk dat we de ZLM tour definitief kunnen schrappen.
Zal nog wel een lekker klimmetje zijn geweest dan, naar het slot van Linz.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:02 schreef Halcon het volgende:
Daan Soete die (debiele) proloog in Oostenrijk gewonnen. Gemiddelde van 36 km per uur. Vorig jaar won 'ie de proloog (van 700 meter) ook.
32 hoogtemeters in 600 meter.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal nog wel een lekker klimmetje zijn geweest dan, naar het slot van Linz.
Start/aankomst van een grote ronde zal financieel best interessant zijn voor de marketing jongens/meisjes en andere clubjes die uit de ruif met geld kunnen vreten. Voor de bobo's is het natuurlijk een leuk uitje met eten en drinken. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat onder de streep het eigenlijk een financieel fiasco is waar geld bij moet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook financieel niet interessant.. volgens mij stond dat hier laatst ergens: als een grote ronde ergens in NL start, staat het vol met mensen en is dat vast winstgevend, organiseer je op hetzelfde parcours een “gewone” koers, staan er maximaal 4 mensen langs de kant..
quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh het ging soort van bergop
Ik dacht vanwege profiel op PCS dat het vlak was
[ afbeelding ]
Benieuwd naar Arno vs Fabiaud in de Baloise Belgium Tourquote:
Ja, 32 hoogtemeters op die afstand... PCR heeft wel een hele rare verhouding gebruikt tussen de twee assen op dat profiel...quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer stopt PCS eens met die oogaids-profielen van LFR?quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De automobilist erachter aan het schelden dat bij een afspraak heeft en te laat komt door die k*te wielrenners. En de broodjeszaak o op de hoek (Danny's) in Elsloo ook over de zaak omdat hij door klotekoers te laat zijn broodjes kan bezorgen. Ze hadden moeten publiceren dat er een koers wasquote:
Typisch Nederland. En dan verbazen we ons in dit topic soms dat het lastig is om een koers te organiseren in Nederland.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
De automobilist erachter aan het schelden dat bij een afspraak heeft en te laat komt door die k*te wielrenners. En de broodjeszaak o op de hoek (Danny's) in Elsloo ook over de zaak omdat hij door klotekoers te laat zijn broodjes kan bezorgen. Ze hadden moeten publiceren dat er een koers was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |