Dat heb ik ook nog steeds, soms zitten ze er echt 10-12 jaar naast en denk ik alleen maar " hoe dan, ben je blind ofzo!?"quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Still going strong at 43 (en geschat worden op 27-35)
HW tijdens die meets:quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet exclusief uiteraard.
Maar er is gewoon een tijd geweest van 2-3 grote meets per week, over het hele land verspreid dan, en daar was het vaak gewoon "gezellig".
Neequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ligt eraan, kneep ie tegelijk in je wang?
Ik ben 18quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Still going strong at 43 (en geschat worden op 27-35)
Neuh, al was het wel de enige gelegenheid waar je dingen als, leuke schoenen, neuken, in de praktijk kon uittesten.quote:
Das wel een beetje lage return of investment hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, al was het wel de enige gelegenheid waar je dingen als, leuke schoenen, neuken, in de praktijk kon uittesten.
Testresultaat, werkt ongeveer 1 op de 30 keer.
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een beetje lage return of investment hoor
Je bedoelt een leven buiten Fok! hebben? *shudder*quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goed.
En het is uiteraard maar 1 beleggingsstrategie, ken je doelgroep en spreid risico.
1 op 30 zijn betere odds dan ik had verwacht. is het proberen waardquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een beetje lage return of investment hoor
Hey, mijn keuze is het ook niet he?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt een leven buiten Fok! hebben? *shudder*
Mijn odds waren beter bij 1 op 1 meets hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 op 30 zijn betere odds dan ik had verwacht. is het proberen waard
Ja, daar kun je wat aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn keuze is het ook niet he?.
Kan ik er wat aan doen dat reeksen die voorheen met een uur aan een nieuw deel toe waren nu weken open blijven?.
Dat probeer ik dan ook wel af en toe nog hoorquote:
Spreiden huehuequote:Op woensdag 8 juni 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goed.
En het is uiteraard maar 1 beleggingsstrategie, ken je doelgroep en spreid risico.
Ik gok op een plaats waar of toestand dat iets in de knoop zit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen waar ik nog meer last van heb
Huh?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op een plaats waar of toestand dat iets in de knoop zit.
Geeft niet, kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb zelfmedelijden vandaag en ben niet zo slim
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen waar ik nog meer last van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |