https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Paars, moet van @Djeez zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Pooooh @:poepz0r @:zipportal @:wereldgozer
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Pooooh @:poepz0r @:zipportal @:wereldgozer
Het stikstof probleem krijgt wel veel te veel prioriteit (voor zover er überhaupt sprake is van een probleem).quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sommige problemen worden niet opgelost dus we mogen andere problemen niet oplossen.
De extreem rechts sympathiesant. FvDquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:12 schreef spapaars het volgende:
Als Derksen de VVD ook al als extreem links bestempelt, weten we wel waar hij staat, extreem rechts.
Het weerbericht is dan ook als laatste.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:29 schreef KREEFTx het volgende:
Na commercial kan je net zo goed uit zetten 3 minuten random vragen door Genee en dat was het dan weer
Waarom geen tong80quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
Weer Job Knoester
Er wil echt niemand meer komen.
Waarom? Dit heeft Johan al 36 keer gezegd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:03 schreef dvdfreak het volgende:
vanwege een kleurtje ik voel een nieuwe rel aankomen
Mee eens. Ik heb alleen wat minder met die Job Knoester, kan niet echt onderbouwen waarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:58 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik kan die Terror Woerts wel hebbenGoed ventje. En Estefana mag van mij iedere week aanschuiven. Neemt ze Raf gewoon mee. Lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |