WIe wat en waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 06:37 schreef mario390 het volgende:
teveel te jonge, en jemand zei zij moesten somige
met de ambulance wegrijden
Dat is waar. Zo zou het altijd moeten zijn maar dan overdag mooi weer en in de late avond. nacht regenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook, wel fijn geluid als je wilt slapen
Yep en iets koelerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo zou het altijd moeten zijn maar dan overdag mooi weer en in de late avond. nacht regen
Was weer gedoe blijkbaar, heb het zelf niet mee gekregenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom
dicht is,is en schlecht grap
Ik baal ook was juist wel weer leuk vond het oprecht leuker als afgelopen tijd voor dat het dicht was.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom
dicht is,is en schlecht grap
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was weer gedoe blijkbaar, heb het zelf niet mee gekregen
Ja zodat het huis ook afkoelt snachts.quote:
Jawohlquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef mario390 het volgende:
is yvonne konigin van fok
kann zij doen wat zij will??
behalve dan je sneren naar mij toequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.
Tja maar dan hoeft toch niet meteen dicht denk ik dan.. jammer wel weerquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb vorige topic even terug gelezen snap het wel vind het jammer want de rest deed erg zijn best het leuk te houden ik wel althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |