Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitquote:
Gewoon eten als je trek hebquote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijtquote:
Was loos met die plantenquote:
Succes, ben benieuwd hoe lang het goed gaatquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Straks slapen. Moet vannacht 12-0700 uur dts modden
Ik zit al na te denken over middageten.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Heer PLY de Tuinman.quote:
Die groeien nu als een malle.quote:
Aan beweging zal het niet liggenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijt
Als jij wegblijft gaat het goedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatjequote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan beweging zal het niet liggen
[..]
Als jij wegblijft gaat het goed
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakquote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatje
Welke oefeningen doe jij normaal?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakeerste x toen zwaar sessies van 3x20 al moeilijk
Nu 3x 2min
Ik weet heus wel dat er veel mensen vannacht zijn in DTSquote:Op maandag 6 juni 2022 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |