Ik kijk het nu terug. Het is op MTV.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op welke zender? Dat klinkt dramatisch
Dank je wel!quote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk het nu terug. Het is op MTV.
Goedenavondquote:
Ging het niet goed met je?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Even wat tv terug kijken van gisteravond en kijken hoe het gaat vanavond. Gister was echt een drama
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.quote:
Oh dat is waar ook. Jij hebt corona. Gelukkig dat je je een beetje beter voelt, lekker rustig aan doenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.
Dat is nu gezakt en gaat alweer een stukje beter. Het ergste heb ik gehad denk ik.
Jip. Ik lig veel. Helemaal voor mij gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook. Jij hebt corona. Gelukkig dat je je een beetje beter voelt, lekker rustig aan doen
Bah wat vervelend... heel erg veel sterkte met het minder ergstequote:Op maandag 13 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.
Dat is nu gezakt en gaat alweer een stukje beter. Het ergste heb ik gehad denk ik.
Je bent niet alleen. Lees net dat Mick Jagger ook corona heeft en niet op kan treden. En de Arena staat al helemaal volquote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Ik lig veel. Helemaal voor mij gemaakt
Ja las het ja, lullig voor die mensen. Benieuwd wat die er aan overhoudt. Hij is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Lees net dat Mick Jagger ook corona heeft en niet op kan treden. En de Arena staat al helemaal vol
Bedanktquote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bah wat vervelend... heel erg veel sterkte met het minder ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:19 schreef Snowsquall het volgende:
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avond
Avond liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond
AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Avond
Onze eigen Verstappen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 00:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
[..]Oh nee... wat afschuwelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |