Hey Potquote:
Niks bijzonders.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Wat doen jullie in dezen dagen?
Nog veranderingen?
Ik ga zo de stad in, even krantje lezen met goede kop koffie of iets.quote:
Morgen Poppeltje. Klinkt goed je paella en veel plezier met wielrennen kijken.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen
Hier een heerlijk lang weekend.
Vanmiddag paella (verspakket) maken en wielrennen kijken.
Lekkerquote:Op maandag 6 juni 2022 09:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen
Hier een heerlijk lang weekend.
Vanmiddag paella (verspakket) maken en wielrennen kijken.
Ojaa nog niet verteld hequote:Op maandag 6 juni 2022 09:07 schreef praadje het volgende:
Hoe is het trouwens met de Oostblokliefde? @:Oostblokkert
Ohh wat heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2022 10:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ojaa nog niet verteld he![]()
Maar we zijn inmiddels lovers
Nog niet. Heb hem opgenomen. Heb wel de podcasts geluisterd. Intrigerend. Als je van zulke films houdt kan ik je zeker Lucia de B aanraden. Die werd veroordeeld voor het vermoorden van baby's en ouderen. Was laatst te zien op NPO3 dus zeker nog terug te kijken.quote:
Naar de bioscoop geweest voor de rest verder niks eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Wat doen jullie in dezen dagen?
Nog veranderingen?
Welke film?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Naar de bioscoop geweest voor de rest verder niks eigenlijk.
Ja de podcast was echt een goede reeks. Ga, straks terugkijken. Met Lucia heb ik niet zoveel.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Nog niet. Heb hem opgenomen. Heb wel de podcasts geluisterd. Intrigerend. Als je van zulke films houdt kan ik je zeker Lucia de B aanraden. Die werd veroordeeld voor het vermoorden van baby's en ouderen. Was laatst te zien op NPO3 dus zeker nog terug te kijken.
Ja gekeken. Vond het oke. De podcast is beter.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme. Heb je de Veroordeling nog gekeken en was het wat?
Ah thanks. Dan ga ik er binnenkort eens aan beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja gekeken. Vond het oke. De podcast is beter.
Fijn dat het weer wat beter gaat.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi ik besta nog hoor!
Ging even wat minder. Nu lekker gilles kijken
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.05; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Voor hetzelfde geld RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/voor-hetzelfde-geld
20.33; Kasteelvrouwe Emmy NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/kasteelvrouwe-emmy
20.30; Zeeman confronteert; Stalkers RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/zeeman-confronteert-stalkers
Docu/Reportage/Informatief;
20.27; Roosen & Borst NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/roosen-borst
21.21; Recht in de ogen NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/recht-in-de-ogen
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.06; Beau RTL4
22.03; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond weer
Dank je wel voor de gids van deze avond
Ik ga naar Zeeman kijken
Avond lieverd. Dat is niet leuk, je wilt het toch fijn afsluiten. Lekker even een rustig avondje dan en even bijkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:50 schreef Ole het volgende:
Avond
Toch nog op een vervelende manier weg op mijn werk, ondanks dat ik zelf ook weg wilde
Ja komt wel goed hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Dat is niet leuk, je wilt het toch fijn afsluiten. Lekker even een rustig avondje dan en even bijkomen.
18.00.00quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
19.27; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Het perfecte plaatje in Argentinie RTL4 https://www.tvgids.nl/amu(...)laatje-in-argentinie
20.30; Obese RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/obese
20.30; Steenrijk, straatarm SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
20.34; Tussen kunst en kitch NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/tussen-kunst-en-kitsch
Amusement;
21.29; Busje komt zo NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/busje-komt-zo
Docu/Reportage/Informatief
20.25; Hollanse zaken NPO 2 https://www.tvgids.nl/informatief/hollandse-zaken
Sport;
20.20; NOS voetbal: Nations League: Wales - Nederland NPO3
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
22.08; Beau RTL4
22.22; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
Typefouten onder voorbehoud
Oh... dapper van je collega!quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:17 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Vanavond een collega bij ObeseIk ga morgen kijken, veel te confronterend
Precies hetzelfde hier, ben zelf ook niet de slankste en begrijp volledig dat het een vervelend beroep is om af te vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dapper van je collega!
(Ik vind het confronterend omdat ik het idee heb dikker te zijn dan de deelnemers als ik de foto's zo zie#olifant )
24/7 vergaan van de honger van mijn pillen. Houd het zoveel mogelijk tegen met liters thee en magere kwark, maar ja... lastig is het welquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, ben zelf ook niet de slankste en begrijp volledig dat het een vervelend beroep is om af te vallen.
Waarom iemand te veel eet, zal voor iedereen denk ik wel verschillend zijn.
Ik heb ook wel collega's die blijven maar eten. Ik denk bij mijzelf hoe krijg je het allemaal weg en waar laat je hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, ben zelf ook niet de slankste en begrijp volledig dat het een vervelend beroep is om af te vallen.
Waarom iemand te veel eet, zal voor iedereen denk ik wel verschillend zijn.
Ik snap het welquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ook wel collega's die blijven maar eten. Ik denk bij mijzelf hoe krijg je het allemaal weg en waar laat je het
Sommige mensen hebben geen stopknopquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ook wel collega's die blijven maar eten. Ik denk bij mijzelf hoe krijg je het allemaal weg en waar laat je het
Hoe krijg je dat voor elkaar om op vakantie te gaan. Blijkbaar chauffeurs genoegquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:50 schreef StephanL het volgende:
Die dames van de Obesitaskliniek zijn wel slank![]()
Ik weet ook niet hoe het nu met hem gaat of hoe die er uit ziet. Tijd niet gezien en heb nu vakantie.
Ja dat is zo frustrerend! zo'n graatmagerig chickie van 22 die jou wel even gaat vertellen hoe je moet etenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:50 schreef StephanL het volgende:
Die dames van de Obesitaskliniek zijn wel slank![]()
Ik weet ook niet hoe het nu met hem gaat of hoe die er uit ziet. Tijd niet gezien en heb nu vakantie.
Dat laatste niet, maar gewoon gaanquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar om op vakantie te gaan. Blijkbaar chauffeurs genoeg
Ja idd. Frustrerendquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja dat is zo frustrerend! zo'n graatmagerig chickie van 22 die jou wel even gaat vertellen hoe je moet etenx
in mijn geval is het geen motivatie. Had gelukkig een 'eigen' dietiste die zelf ook niet tenger is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat laatste niet, maar gewoon gaan
[..]
Ja idd. Frustrerendof een goed middel voor motivatie
Door logistieke beperkingen vervallen de volgende busrittenquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat laatste niet, maar gewoon gaan
[..]
Ja idd. Frustrerendof een goed middel voor motivatie
Hier wel de motivatie, maar geen disciplinequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
in mijn geval is het geen motivatie. Had gelukkig een 'eigen' dietiste die zelf ook niet tenger is.
Morgen staakt een deelquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Door logistieke beperkingen vervallen de volgende busritten
Ohh ben je daar ook geweest. Zat net even te kijken. Flinke prijzen, maar als het werkt. Is het het wel waardquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:05 schreef Ole het volgende:
Apps waren verboten toen ik bij obesitas kliniek was..
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh ben je daar ook geweest. Zat net even te kijken. Flinke prijzen, maar als het werkt. Is het het wel waard
Mwah.. beter zoek je dietist die bij je past een een goede trainer (best tevens fysio)quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohh ben je daar ook geweest. Zat net even te kijken. Flinke prijzen, maar als het werkt. Is het het wel waard
Ja dat is waarquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Mwah.. beter zoek je dietist die bij je past een een goede trainer (best tevens fysio)
Zo ging het ook bij de obesitas kliniek.. 2 kg afvallen kreeg je op je kop want teveel in een week, kwam je aan ook niet goed..quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had een diëtist die voor mij excuses zocht als het niet lukte. Erg lief mens... maar hielp niet
haha wootquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij de obesitas kliniek.. 2 kg afvallen kreeg je op je kop want teveel in een week, kwam je aan ook niet goed..
Bleek achteraf de weegschaal kapot
Viel je niet af was het hormonen of zoiets..
Pffft... lekker danquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij de obesitas kliniek.. 2 kg afvallen kreeg je op je kop want teveel in een week, kwam je aan ook niet goed..
Bleek achteraf de weegschaal kapot
Viel je niet af was het hormonen of zoiets..
Ah je kent het ook!quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft... lekker dan
Teveel afvallen kreeg ik op mijn kop en aankomen was "je hebt je best gedaan en je medicijnen..." ja... dat weet ik, maar daar word ik niet dun van.
Weet er alles vanquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen schuld. Moet leren dealen met altijd honger (rotpillen)
Had er helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:52 schreef Tassendief het volgende:
Vergeet de manager niet
@:wcpot
Aangepastquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:52 schreef Tassendief het volgende:
Vergeet de manager niet
@:wcpot
Avond lieverdquote:
Ja ik las het vanmiddag. Toch blij dat ik 1 van de 200.000 wasquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdThink inside the box en Vier is teveel zijn per direct van de buis gehaald. Daar gaan je spelletjes en je ontspanning
Hier nemen wij kennis vanquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:17 schreef praadje het volgende:
Correctie;
Dit is de Kwestie is niet op NPO1 maar op NPO2
Hoihoi en wat een lieve mama heb jijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Nieuwe kleertjes en schoenen gekregen van mijn moeder
En ik ga die ballonnenwedstrijd kijken. Zo knap
Avond lieve Monkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:04 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik mis toch wel overtreders op vrijdag
Lekkahquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve MonkIk ook. Ik heb uit stil protest sinds dat het afgelopen is ook geen minidelletjes meer gegeten.
Vanmiddag wel lekker geluncht met oa carpaccio en tomatensoep
Het zal best heel knap zijn, maar het lijkt me ook nogal saai.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Nieuwe kleertjes en schoenen gekregen van mijn moeder
En ik ga die ballonnenwedstrijd kijken. Zo knap
Ja! Ik mag op haar kosten ook een jas online bestellen. Met mijn maatje is dat in de stad wat moeilijk;)quote:
Haakwerkje erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal best heel knap zijn, maar het lijkt me ook nogal saai.
Nou ja, eerst kijken en dan pas oordelen
Wat slecht geen delletjes....quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve MonkIk ook. Ik heb uit stil protest sinds dat het afgelopen is ook geen minidelletjes meer gegeten.
Vanmiddag wel lekker geluncht met oa carpaccio en tomatensoep
Ben je zo mager dan, Child?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik mag op haar kosten ook een jas online bestellen. Met mijn maatje is dat in de stad wat moeilijk;)
Inderdaad! Echt geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:53 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Blow up is verdomd leuk om te zien. Wat die jury man allemaal gemaakt heeftje moet er ook een verdomd creatieve geest voor hebben, wat ik totaal niet heb
Uitslapen ! daar mogen ze me 's nachts voor wakker makenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Carpaccio. Daar mogen ze me in de nacht voor wakker maken.
Ja! Ik zou er niks mee kunnen, maar om naar te kijken is dat heel leukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:21 schreef StephanL het volgende:
Leuke thema. Benieuwd naar het resultaat
Oh ja vond het vorige keer wel jammer dat ze niet even een paar technieken hadden uitgelegd om ons wat wegwijs te maken in het ballonvouwen.
Morgen is het @StephanL avond. Maar liefst 5 spelshowsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:21 schreef StephanL het volgende:
Leuke thema. Benieuwd naar het resultaat
Oh ja vond het vorige keer wel jammer dat ze niet even een paar technieken hadden uitgelegd om ons wat wegwijs te maken in het ballonvouwen.
Ohhh zoveel?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Morgen is het @:StephanL avond. Maar liefst 5 spelshows
Oa Jachtseizoen met Gillis en Geusquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohhh zoveel?![]()
Kijk vast niet alles. Bijvoorbeeld 1% quiz, heb ik nog nooit gezien en heb daar ook niet zo snel behoefte aan heb ik het idee. “Ik weet er alles van” kijk ik dan weer wel als ik het voorbij zie komen.
Dat is wel leuk. Daar zit ik wel op te wachtenquote:
Snap ik wil je er over pratenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zwaaide ook niet
Al ben ik nu wel diep verdrietig uiteraard
Dat is kwalitatief uitermate teleurstellendquote:
Klap op geven?quote:
Nou ik begroette iedereen en toen reageerde je niet op mij en toen moest ik huilen in een hoekje en toen groette je me toch en toen voelde ik me weer blij en toen ging ik erover vertellenquote:
Ik lach niet ik lach ik niet ik lach nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Het was blijkbaar mijn decoder. Even de stekker erin en eruit en nu doet ie ut weer
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Het was blijkbaar mijn decoder. Even de stekker erin en eruit en nu doet ie ut weer
Yep, ik was al bang dat ik in de slaapkamer moest gaan kijken en ik haat televisie kijken in bedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lach niet ik lach ik niet ik lach niet
Oke, ik lach
Gelukkig doet hij het weer!
Terecht!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, ik was al bang dat ik in de slaapkamer moest gaan kijken en ik haat televisie kijken in bed
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Op de laptop ben ik aan het werk en op de tablet lees ik alleen de krant. Principesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terecht!
Op je laptop kijken kan toch ook? Of tablet?
Tenminste, KPN heeft een site&app waarop dat kan
Principes zijn om te brekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Op de laptop ben ik aan het werk en op de tablet lees ik alleen de krant. Principes
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Principes zijn om te breken
maar dat hoeft niet
want je televisie doet het
oh nee, vooral doen, dat ik vind nooit erg. Praat eroverquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:14 schreef praadje het volgende:
Jachtseizoen was leuk. Zal niet spoileren want Child moet nog kijken.
Nou het was zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh nee, vooral doen, dat ik vind nooit erg. Praat erovergeeft me enkel meer zin om te kijken
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm.... heel dichtbij mijn huis brand met ontploffingsgevaar. Ben benieuwd of we zo weg moeten van de brandweer....
Hier?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm.... heel dichtbij mijn huis brand met ontploffingsgevaar. Ben benieuwd of we zo weg moeten van de brandweer....
Beterschap!quote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef StephanL het volgende:
Sinds vrijdagavond goed ziek. Net even een zelftestje gedaan. Positief getest![]()
Opgelopen via mijn vader waarschijnlijk. Eerste keer voor mij trouwens, dus heb het nog lang volgehouden![]()
Op zich gaat het redelijk, zit nog rechtop, maar slapen is wel vervelend. Even uitzieken dus.
Jij hebt de Ferrari motoren dus gesaboteerdquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie dat ik deze ronde wat achterstand op de heren @:tassendief en @:wcpot ga goedmaken.
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jij hebt de Ferrari motoren dus gesaboteerd
Lekkahhhh, de mijne ligt al klaar. Ik heb ook liever de gewone maar deze zal ook wel lekker zijn. Smakelijkquote:Op zondag 12 juni 2022 16:06 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag doe ik lekker met @:praadje mee. Aardappelgratin staat op het menu. Kom er net achter dat ik de verkeerde heb genomen. Die met tijm&rozemarijn. Wilde de normale.
Ah sneu. Heel veel beterschap, ook voor je paquote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef StephanL het volgende:
Sinds vrijdagavond goed ziek. Net even een zelftestje gedaan. Positief getest![]()
Opgelopen via mijn vader waarschijnlijk. Eerste keer voor mij trouwens, dus heb het nog lang volgehouden![]()
Op zich gaat het redelijk, zit nog rechtop, maar slapen is wel vervelend. Even uitzieken dus.
Wel mooi voor Maxquote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie dat ik deze ronde wat achterstand op de heren @:tassendief en @:wcpot ga goedmaken.
De gratin was lekker. De tijm en rozemarijn waren niet overheersend.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekkahhhh, de mijne ligt al klaar. Ik heb ook liever de gewone maar deze zal ook wel lekker zijn. Smakelijk
Mooi, die van mij was ook lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De gratin was lekker. De tijm en rozemarijn waren niet overheersend.
Avond mopquote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kijken naar even tot hier en het roer om
Nieuwe oordoppen zijn geniaal
Nope. Helemaal niets. Zo geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 18:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooi!!! Nog iets gebakken dit weekend?
Leuk!!!!!quote:Op zondag 12 juni 2022 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Net terug van middagje ice/drift karten @:Rucphen met mn zwager
En in het groepje van 12 man was ik de snelste in allebei de sessiesquote:
Dat is helemaal gaaf! Is dat een clinic en daarna rijden?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En in het groepje van 12 man was ik de snelste in allebei de sessies![]()
Avond liefstequote:Op zondag 12 juni 2022 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Net terug van middagje ice/drift karten @:Rucphen met mn zwager
We moesten er pas om 16u zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteWat gaaf! En dan had je wel even aan kunnen wippen voor een Belgische lunch want dat is nog geen 20 minuutjes rijden bij mij vandaan
mwoa, een uitlegvideo van 5min. Het talent heb je of heb je nietquote:Op zondag 12 juni 2022 21:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is helemaal gaaf! Is dat een clinic en daarna rijden?
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mwoa, een uitlegvideo van 5min. Het talent heb je of heb je niet
Haha!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mwoa, een uitlegvideo van 5min. Het talent heb je of heb je niet
Op welke zender? Dat klinkt dramatischquote:Op zondag 12 juni 2022 22:40 schreef potjecreme het volgende:
Straks Ex on the beach kijken. Altijd lachen.
Ik kijk het nu terug. Het is op MTV.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op welke zender? Dat klinkt dramatisch
Dank je wel!quote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk het nu terug. Het is op MTV.
Goedenavondquote:
Ging het niet goed met je?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Even wat tv terug kijken van gisteravond en kijken hoe het gaat vanavond. Gister was echt een drama
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.quote:
Oh dat is waar ook. Jij hebt corona. Gelukkig dat je je een beetje beter voelt, lekker rustig aan doenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.
Dat is nu gezakt en gaat alweer een stukje beter. Het ergste heb ik gehad denk ik.
Jip. Ik lig veel. Helemaal voor mij gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook. Jij hebt corona. Gelukkig dat je je een beetje beter voelt, lekker rustig aan doen
Bah wat vervelend... heel erg veel sterkte met het minder ergstequote:Op maandag 13 juni 2022 18:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik gloeide helemaal. Had flinke koorts. Alle spieren deden pijn.
Dat is nu gezakt en gaat alweer een stukje beter. Het ergste heb ik gehad denk ik.
Je bent niet alleen. Lees net dat Mick Jagger ook corona heeft en niet op kan treden. En de Arena staat al helemaal volquote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip. Ik lig veel. Helemaal voor mij gemaakt
Ja las het ja, lullig voor die mensen. Benieuwd wat die er aan overhoudt. Hij is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Lees net dat Mick Jagger ook corona heeft en niet op kan treden. En de Arena staat al helemaal vol
Bedanktquote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bah wat vervelend... heel erg veel sterkte met het minder ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:19 schreef Snowsquall het volgende:
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avond
Avond liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond
AvondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Avond
Onze eigen Verstappen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 00:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
[..]Oh nee... wat afschuwelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Urk!
Helaas is mijn peesontsteking terug. Dus ik hoop met een weekje niet knutselen het te laten genezen, maar als ik zo voel ben ik vrees ik langer de ***
quote:
quote:
quote:
Avondquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Urk!
Helaas is mijn peesontsteking terug. Dus ik hoop met een weekje niet knutselen het te laten genezen, maar als ik zo voel ben ik vrees ik langer de ***
Avond mop, veel sterkte met je ontstekingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Urk!
Avond Poppel_Godquote:
Avond lieverdquote:
Avond!quote:
Je bent toch niet besmet met corona door @StephanL ? Beterschap lieverdquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb zo'n vervelende verkoudheid.
Beetje moe, honderd keer achter elkaar niezen elk half uur en voel pijntjes.
Tijd om weer eens een sauna op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |