Klinkt goedkoopquote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Starters moeten op een gegeven moment toch ook door kunnen stromen om aan te kunnen tonen dat ze het beter doen dan die pauperstarters die naast hun komen wonen?quote:Op zondag 5 juni 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier bij het bos nieuwe appartementen aan het bouwen. 100 vierkante meter. 525.000 euro. Leuk voor starters. Gaat echt helpen.
Lekker, heb er net eentje ingedaanquote:
Vanmiddag richting Amsterdamquote:Op maandag 6 juni 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, heb er net eentje ingedaan
Ben je al op vakantie?
Fijne vakantiequote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag richting Amsterdam
Jammer dat het prutweer is. Moet ik toch een lange broek mee op vakantie
Fijne vakantie maat!quote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange broek is sowieso wel prettiger in het vliegtuigquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet met het vliegtuig gaquote:Op maandag 6 juni 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lange broek is sowieso wel prettiger in het vliegtuig
Waarom ga je dan richting Amsterdam?quote:Op maandag 6 juni 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet met het vliegtuig ga
Doe nou niet alsof dat stuk achtergesteld gebied bij Nederland hoort.quote:
@Karzai is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat stuk achtergesteld gebied bij Nederland hoort.
Dat is verdomme nog erger dan dat Rotterdam waar @:bitterbal heen is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |